Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Er der nogle der har været forbi her:

https://annoncelight.dk/showad/394097

Grunden til at jeg spørge er, at jeg blev lidt mistænksom. Først tjekkede jeg landekoden som er fra Benin. Derefter udvekslede jeg lidt beskeder på whatsapp. Hun påstår at opholde sig på hotel i Odense, men vil ikke oplyse hvilket. Dernæst vil hun have betaling i iTunes-card. Da jeg antydede at hun var en svindler holdt hun op med at svare. Men det kan jo være at jeg tager fejl. Er der nogle der har erfaring med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, 1 time siden:

Men det kan jo være at jeg tager fejl.

Dét gør du ikke, hvis landekoden er Benin og med betaling i i-tune-cards, så er det helt sikkert plat & svindel

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, for 2 timer siden:

Hej

Er der nogle der har været forbi her:

https://annoncelight.dk/showad/394097

Grunden til at jeg spørge er, at jeg blev lidt mistænksom. Først tjekkede jeg landekoden som er fra Benin. Derefter udvekslede jeg lidt beskeder på whatsapp. Hun påstår at opholde sig på hotel i Odense, men vil ikke oplyse hvilket. Dernæst vil hun have betaling i iTunes-card. Da jeg antydede at hun var en svindler holdt hun op med at svare. Men det kan jo være at jeg tager fejl. Er der nogle der har erfaring med hende?

Kære grandemarco:)

- - prøv nu lige at kigge nøje på billedet ?!?!? - - sådant et rum og dets samlede møblement finder du IKKE i Danmark - ej heller på et hotel i Odense.

Husk altid nøje studere baggrunden på billedet mere end kvinden på billedet, det fortæller ofte noget andet der mere sandt og værdifuldt - - -  og det gælder også sådan "just in generel"

Alligevel kan det jo godt være den annoncerede kvinde der er på billedet; men billedet er ikke fra et hotel i Odense.

Hoooold dig langt væk.

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har droppet det. Spurgte igen efter hvilket hotel. Fik ikke navn men adressen. Det viste sig så at være Cabinn, hvilket sjovt nok er det første hotel, der dukker op, når man googler hotel Odense. Så jeg render nok et andet sted hen og får styret mine lyster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...