Hop til indhold
Lars68

Rejse arbejde

Recommended Posts

Jeg er  lidt i tvivl om dette opslag skal ligge her eller i efterlysning, men jeg ligger det her. Jeg har mange års erfaring med købe sex. For nogle år siden, en fredag eftermiddag, hvor jeg var kommet hjem fra en arbejdsopgave i udlandet, fik jeg lige lyst til at besøge en kvinde. Jeg fandt en rigtig kedelig annonce uden billeder, og med meget sparsom tekst. Jeg ringede til hende, fik en aftale i hus. Hendes stemme var sød og blid, så jeg fantaserede om hvordan hun så ud, så jeg behøvede ingen billeder. Hun havde lejet et sommerhus på fyn.
Jeg ankom til sommerhuset, hvor jeg blev budt indenfor af kvinden der var midt i trediverne. Vi talte lidt sammen og der var god kemi. Hun fortalte at vi ikke var alene i huset,  da hun havde en veninde med. Hun var gift, og havde fået lov til dette eventyr hvis hun tog sin veninde med. Jeg var lidt skeptisk, men sagde ok. Hun fik det aftalte beløb, som jeg anbragte i kavalergangen på hendes kjole.
Jeg gik i bad, hvor der var en klar klasdør. Pludselig kom veninden ind, jeg fik elevator blikket og et hej, hun fik et hej tilbage. Efter badet, gik jeg ind til kvinde 1, og hun begyndte at kæle for min nøgne krop  mens hun spurgte om hendes veninde måtte være med, det kostede ikke ekstra, så jeg sagde selvfølgelig ja. Hun kom ind og de begge kælede for min krop, og jeg var så klar.
Så fortalte kvinde 1 til sin veninde at de skulle forkæle mig, da jeg havde været på forretningsrejse. Veninde spurgte frækt om hvor længe jeg havde været væk. Det var fredag eftermiddag, og jeg fortalte at jeg rejste mandag middag og var hjemme torsdag aften.
Begge kvinder skreg af grin, de troede at jeg havde været længe væk.så kunne jeg heller ikke lade være med at grine, men det bevirkede at min erektion forsvandt, og der var ikke mere at gøre. Ligemeget hvad de gjorde, så ville den ikke mere.
Vi aftalte at hvis de igen fik lov til deres lille eventyr så skulle de ringe. Jeg fik nogle opkald senere, men jeg havde ikke tid. Det var en sjov og dejlig oplevelse, så hvis du læser dette, så giv mig lige et skriv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...