Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt Diana i Herning.

https://annoncelight.dk/showad/396584

Kommunikationen var overraskende hurtigt, hun svarede nærmest med det samme. Hun var fantastisk sød, nem at tale med, og har et godt engelsk. Hendes krop er noget af det lækreste jeg længe har oplevet. Hun tog imod mig i den blå bikini hun har på i et af billederne, så det er bestemt hende på billederne. Bestilte kun 15 minutter, men vil bestemt have længere næste gang. Stedet var pænt og rent, og med gode parkeringsmuligheder, ikke helt i centrum, men nemt at finde.

Pigen 10/10

Stedet 8/10

Gentagelsesfare 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Relativt diskret, ikke ud mod nogen stor hovedvej, men i et lejlighedskompleks der er gemt lidt ad vejen. Tror ikke nogen ved hvad der foregår. Tror også det var hendes første dag i Herning, så folk har nok ikke regnet det ud endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag ved middagstid hurtig til at svare og vi fik lavet en aftale, og det var en skøn 1/2 time ❤️ hun er super dejlig pige

sted 10-10

pigen 10-10

Kommer jeg igen.    JA 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig de gode anmeldelser. En dejlig petit pige og super personlighed.

Jeg  var forbi i dag til en halv time og jeg kommer gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give de andre ret i vurderingen af denne gudinde. Hun har den perfekte krop men endnu bedre en afslappende og dejlig personlighed. Følg denne kvinde og lad os håbe, at hun snart kommer tilbage til Herning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første anmeldese på denne skønne side som jeg ellers har gjort stor brug af på sidelinjen de sidste halve år 

Jeg opsnappede anmeldelsen og måtte hurtigt afsted på payday da hun ramte Randers - jeg bestille 30m med denne ud over alt forventning fantastiske kvinde, hun svarede lyn hurtigt og booking var nemt og problemfrit

Hun tog imod mig i bestilte leggings, og super frækt sort lingerie, hun var sød og imødekommende og fik mig til at slappe lynhurtigt af. 

 

Jeg startede med massage som er super professionel, det løsnede godt op i spændte muskler

Hendes sutter uden er det bedste jeg har prøvet i lang tid, det kan ikke sammenlignes, hendes våde og dejlige kys med gfe ekstra er også super ægte og lidenskabeligt 

 

Sexen glemmer jeg aldrig og jeg kommer helt sikkert igen når hun kommer tilbage 

 

Denne pige for 10/10 

Stedet 8/10 

span widgetspan widget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...