Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre

Emmy

Den berømte emmy skriver i annoncen at hun måske snart rejser… til alle jer der ønsker at besøge hende er det måske snart sidste chance.

Jeg har selv lavet en aftale for at få en på opleveren en sidste gang og få sagt ordentligt farvel.

God fornøjelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har flere gange aflyst i sidste øjeblik med mig, så jeg er ikke fan - men har alene hørt gode ting om hendes gåpåmod :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Excess ‘cause I can skrev, den 6.3.2024 at 06:38:

Hvad tilstand er hun i kropsmæssigt ligenu? I forhold til proportioner … det har svinget meget gennem årene - men det har servicen aldrig ;)

Billedet på annoncen hvor hun står i den grønne kjole er ret aktuelt hvis du kan bruge det til noget...Det var den kjole hun havde på sidst jeg besøgte hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der andre som ikke får svar fra hende hverken på whatsapp eller sms? Jeg kan se hun er aktiv nu og har længe villet besøge hende, så tænkte det skulle have et skud. Der er også oplyst tre forskellige telefonnumre synes jeg det ligner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest polleplet

Jeg har flere gange oplevet det samme. Jeg tror bare ikke hun svarer, hvis hun har planlagte besøg. Skriver jeg senere på dagen eller næste dag, så er det tit jeg kommer i gennem der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDK skrev, den 2.4.2024 at 15:16:

Er der andre som ikke får svar fra hende hverken på whatsapp eller sms? Jeg kan se hun er aktiv nu og har længe villet besøge hende, så tænkte det skulle have et skud. Der er også oplyst tre forskellige telefonnumre synes jeg det ligner.

Har altid brugt Whatsapp uden problemer. 
Hun har nogle travle dage hvor hun er på hårdt arbejde og så lukker hun f.eks. ned for telefonen og sover. De populære piger har generelt svært ved at svare alle og overskue alle de samtaler der kører.

Mit bedste råd er at booke møde til aften om formiddagen. Hun kan have svært ved at huske bookninger flere dage frem i tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...