Hop til indhold
Prince of Perversion

pussyadvisor - fake!

Recommended Posts

jeg ved ikke om det overhovedet hører til her på siden men jeg fandt ud af denne fanslyprofil via eroguide.dk så tænker at det er det bedste sted at skrive en advarsel til dem som også kunne risikere at falde i fælden!

profilen @vibber og @Pussyadvisor tilhører samme person herinde og han bliver ved med at gribe chancen for at reklame for sin fanslyprofil.

problemet er bare at han lover at der kommer 4 eller 5 nye piger på profilen hver måned hvis der ikke gør. det er ren opspind.

jeg tænkte det kunne være fedt at støtte en fyr der har en god ide og købte adgang fordi der stod at der var 6 scener på profilen men når man først havde købt adgang fandt man hurtigt ud af at det var samme pige i alle scenerne og det var optaget samtidigt. det var bare klippet sammen lidt forskelligt så det ikke var helt samme scene.

da jeg skrev til ham og klagede over snyderiet svarede han at han havdeværet syg og ikke havde haft tid til at opdatere profilen men han kunne sende noget tidligere film hvis det var

det ville jeg da gerne have svaret på men han blokerede mig så jeg ikke kunne skrive til ham!

nu er fanslyprofilen nedlagt men mon ikke han laver en ny profil og reklamerer grundigt herinde snart? han startede med onlyfans som åbenbart blev nedlagt og nu er fansly også nedlagt.

det er tydelig at han skraber så meget til sig med det samme filmklip lavet på lidt forskellige måder og så snart der er gået en halv måned så lukker han profilen ned og stikker af med pengene

og han huserer HER PÅ SIDEN!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig denne anmeldelse, fik nøjagtigt samme oplevelse og forklaring.

Ingen grund til at bruger perler på det juks

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme historie her. Jeg havde egentlig tænkt mig ikke at købe ind på den slags, men da der var ½ pris tilbud på Fansly tænkte jeg, nå ja, de penge kan jeg godt tåle at miste. 

Egentlig et fint koncept, men det var ikke i nærheden af det lovede i forhold til videoer og ja, nu er profilen lukket ned. 

Så hvis tilbuddet kommer igen, så lad være med at støtte manden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...