Hop til indhold

Advarsel Candypige25 "Danske Louise"

Featured Replies

Skrevet

HOLD JER LANGT VÆK...!!!!!!!! Hun er en lille frækkert men er fuldstændig blæst oveni....!!!!!

Redigeret af Bryan Mills
Billede

Skrevet
ild i piben skrev, for 14 minutter siden:

Den må vist lige uddybes!??.

@4sho

Han har sat et par ord på sine erfaringer her 

Skrevet
  • Author
ild i piben skrev, for 24 minutter siden:

Den må vist lige uddybes!??.

@4sho

Kan du ikke bare tage min advarsel for gode ord...? Jeg er efter at jeg har advaret om hende blevet ringet op af en perle gangster fra Gellerup.... Den sti er der ikke grund til at andre skal ned ad også...!!!

Skrevet
4sho skrev, for 41 minutter siden:

Kan du ikke bare tage min advarsel for gode ord...? Jeg er efter at jeg har advaret om hende blevet ringet op af en perle gangster fra Gellerup.... Den sti er der ikke grund til at andre skal ned ad også...!!!

rolig nu. Ikke altid tro på truslerne. Det er højst sandsynlig en af hendes venner som har noget ***** sprog som bor sammen med hans forældre i et rækkehus. Kold vand i blodet :) Du skal først begynde at bekymre dig hvis du får en mail fra en mand ved navn mickey, ellers er det sku bare tomme trusler :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.