4sho 8 Skrevet 23. Februar, 2024 (edited) HOLD JER LANGT VÆK...!!!!!!!! Hun er en lille frækkert men er fuldstændig blæst oveni....!!!!! Redigeret 24. Februar, 2024 af Bryan Mills Billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 236 Skrevet 24. Februar, 2024 Den må vist lige uddybes!??. @4sho 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 964 Skrevet 24. Februar, 2024 ild i piben skrev, for 14 minutter siden: Den må vist lige uddybes!??. @4sho Han har sat et par ord på sine erfaringer her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4sho 8 Skrevet 24. Februar, 2024 ild i piben skrev, for 24 minutter siden: Den må vist lige uddybes!??. @4sho Kan du ikke bare tage min advarsel for gode ord...? Jeg er efter at jeg har advaret om hende blevet ringet op af en perle gangster fra Gellerup.... Den sti er der ikke grund til at andre skal ned ad også...!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 379 Skrevet 24. Februar, 2024 4sho skrev, for 41 minutter siden: Kan du ikke bare tage min advarsel for gode ord...? Jeg er efter at jeg har advaret om hende blevet ringet op af en perle gangster fra Gellerup.... Den sti er der ikke grund til at andre skal ned ad også...!!! rolig nu. Ikke altid tro på truslerne. Det er højst sandsynlig en af hendes venner som har noget ***** sprog som bor sammen med hans forældre i et rækkehus. Kold vand i blodet Du skal først begynde at bekymre dig hvis du får en mail fra en mand ved navn mickey, ellers er det sku bare tomme trusler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg