Guest Claesen Skrevet 31. Januar, 2014 De damer og De herre, må det være mig tilladt på denne herlige fredag hvor jeg oven i købet er vågen så tidligt på dagen, at ønske jer alle en go morgen, en go røv og en go weekend Venligst Claesen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 31. Januar, 2014 I lige måde da Clasen. Har du, haft en god nat. Hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 31. Januar, 2014 dejlig morgen besked,,,i lige måde til dig,,, god kneppe weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 31. Januar, 2014 i lige måde god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25034 Skrevet 31. Januar, 2014 Jo, tak i lige måde, selvom den står i arbejdets tegn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 31. Januar, 2014 Takker ligger stadig under dynen og prøver at sove, først vækker en eller anden stor kanon mig ved at sende en sms så skal hunden ned i gården det sgu hårde odds KK haha min nat har været super just tid way i like it Bx føler med dig ikke sjovt at skulle på job hele weekend :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5026 Skrevet 31. Januar, 2014 Er blevet syg i løbet af natten - virkelig lorte nat + dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 31. Januar, 2014 Prinz det jeg sgu ked af at høre, go bedring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille Yasmin 38 Skrevet 31. Januar, 2014 Jeg vil da også lige ønske dig en god fræk weekend.....;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg