Hop til indhold

Recommended Posts

bennyben skrev, for 13 minutter siden:

Jeg går med tanke om at bestille en time hos enten Nadia https://annoncelight.dk/showad/373396 eller Jenny https://annoncelight.dk/showad/375307

Vil så høre om der er nogen som har besøgt begge piger og som kan bidrage med lidt info om eventuelle forskelle/ligheder ved de to piger og selvfølgelig en anbefaling af, hvem der først skal besøge?

Tast annonce nr ind i søgefeltet, så er der bingo på hele pladen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bennyben skrev, for 56 minutter siden:

Jeg har læst anmeldelserne og de jo positive på begge. Så mere et spørgsmål om hvem der er bedst af de to.

Tror det er en smagssag, men prøv begge ogkom med en tilbagemelding :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Jenny mange gang. 
hun er en kæmpe fornøjelse hver eneste gang. 
klar anbefaling herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Benny - jeg har besøgt Nadia en del gange og Jenny en enkelt. Det er to gode oplevelser. Du går ikke galt i byen nogle af de steder. 
Nadia er min klare favorit af en række årsager. Hun er i min optik vanvittig smuk med en fantastisk krop. Hun er nemmere at kommunikere med både på skrift og tale, hvilket gør samtale og samspil mere interessant. Og så holder hun til på et mere lækkert sted. 
De er begge pivfrække. Tror Jenny har mest på menukortet, men det er ikke noget jeg gør brug af. Ved ikke om geografi er vigtigt? Jenny på Vestfyn vs Nadia i Odense C. 
Jenny arbejder vist på en briks. Nadia på seng. 

Der er delte meninger om Nadias massage. Jeg synes den er meget kompetent. Det husker jeg også at Jenny’s var.

Endelig er der prisen. Nadia ligger højere end Jenny, men det vil jeg personligt gerne give for oplevelsen ved Nadia. Synes det er mere nærværende/GFE.

Kan huske at jeg synes at Jennys billeder oversolgte lidt, mens Nadia nærmest er mere lækker i virkeligheden.

håber det kan bruges :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wombat skrev, for 4 minutter siden:

Kan huske at jeg synes at Jennys billeder oversolgte lidt, mens Nadia nærmest er mere lækker i virkeligheden.

 

Jeg syntes så at de billeder JENNY har, de passer 100 % på det du møder.

Jeg har også besøgt begge 2. Jenny en del gange, mens jeg kun har besøgt Nadia 1 gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Jenny masser af gange da hun holdt til i Vejle og er aldrig gået skuffet derfra, hendes billeder stemmer 100% med pigen du møder.

Nadia’s annonce er pt inaktiv så hende kan jeg ikke udtale mig om.

Tilbage til Jenny, når du besøger hende så gør dig selv en tjeneste.. spørg om hendes rigtige (thai) navn og husk det, det giver point ved genbesøg ;), alle de gange jeg besøgte hende i Vejle var fantastiske, og bedømt på alle de gange jeg måtte vente til hun var klar/ledig udenfor eller jeg blev gennet ind på badeværelset mens den nye xxx blev vist ind i behandlings rummet, tyder på at der var mange som mig det fandt hende “interessant” ;) 

Når dét er sagt, så gør mig en tjeneste, send hende “hjem” til Vejle, i har haft hende længe nok på Fyn. 
He he

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et besøg tilgode hos Nadia

Har kraftigt overvejet

Hun ser dejlig ud 8

Men Jenny/anna har jeg besøgt

Mange gange og hun er 100 procent på hun er super dejlig

Og nej max power

Lad os fynboer nyde hende

Lang tid endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...