Hop til indhold
martin55

tænker på at prøve

Recommended Posts

martin55 skrev, for 34 minutter siden:

er der nogen der har prøvet ham her. Massage odense nø . har hørt han spiller den af på en. efter massagen

Et link ville hjælpe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 2 minutter siden:

Et link ville hjælpe..

der er ikke et link. men find det på facebook

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 2 minutter siden:

der er ikke et link. men find det på facebook

Du kan vel linke til den aktuelle side på Facebook.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 8 minutter siden:

Du kan vel linke til den aktuelle side på Facebook.

du kunne svare på mit spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 31 minutter siden:

du kunne svare på mit spørgsmål.

Du kan jo også bare prøve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 1 time siden:

Du kan vel linke til den aktuelle side på Facebook.

Tror det bliver svært - han kan ikke engang finde ud af selv at spille den af ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 1 time siden:

du kunne svare på mit spørgsmål.

Nok lidt svært at svare på et spørgsmål, når du ikke bidrager med et link. Sjovt du vil have “hjælp” men andre skal lave det opsøgende arbejde for dig… Bravo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 11 timer siden:

hvem.....mig

Du sidder ude på udskiftningsbænken. Det virker ikke til at du har klædt om eller har varmet op. Så råber du ind over banen “skyd bolden til mig”. En af spillerne på banen råber så tilbage “jeg kan ikke ramme dig herfra, løb op og gør dig spilbar”. Svaret tilbage er “nej, det gider jeg ikke, er der ikke lige en der kan drible herover og så lige lægge en perfekt aflevering til mit højreben”. Sådan fungerer holdspil altså ikke - medmindre man er på Messi niveau. Så ja, jeg ser dig som værende en superoptimist, hvis du forventer at komme med i kampen. Men så er det måske så bare tredje halvleg, du skal satse på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 13 timer siden:

du kunne svare på mit spørgsmål.

Nej, det kan jeg da ikke. Skal jeg søge på en mandlig massør i Odense, som muligvis giver happy ending? 

Den slags massører har det i øvrigt med at skifte adresse flere gange årligt.

Du må selv gøre den indledende indsats, hvis du vil have svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu da jeg ikke kunne få et svar. kontakte jeg ham selv i går formiddags, og fik en tid til om eftermiddagen. et ganske aln hus i seden, hvor han har et værelse. med briks , smid tøjet sagde han, jeg smed alt tøjet og ned på maven, og så begyndte han, ryg, ben. lår. hvor han kom tæt på pik og nosser. så om på ryggen. med en halv fed, så ben og lår igen. og så begyndte han at kører på min pik. efter han havde kommet olie på. bad mig ligge det en ben ud til siden, så der var frit. kunne så mærke at han begyndte at rører mit hul. resten kan i gætte jeg til. men alt i alt en god massage, han fortalte at han har givet massage i en idrætklub. så han ved hvad han laver. det er så ikke sidste gang. jeg prøver ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, den 23.2.2024 at 07:33:

er der nogen der har prøvet ham her. Massage odense nø . har hørt han spiller den af på en. efter massagen

Hvordan findr man "ham her" på facebook.....ja jeg spørger bare....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, 1 time siden:

Hvordan findr man "ham her" på facebook.....ja jeg spørger bare....

ja på fjæsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muligvis er martin55 ikke særlig hjælpsom med at linke. Men hvis man søger på Facebook på”massage Odense nø”  så kommer der en side frem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...