Hop til indhold
Eje

Datingsider med betaling for beskeder

Recommended Posts

Hej her på eroguide.

Jeg har i tidens løb haft den tvivlsomme fornøjelse at skrive til profiler på flere datingsider, som egentlig kun er til at lave sexaftaler på.
På nogle af dem er kommunikationen endog meget henholdende.
Min påstand, er at det ikke er en reel profil jeg kommunikerer med, men ansat på datingsiden, som sidder og svarer for en fakeprofil. 
For at skrive skal man købe en pakke med point. Eller hvad de nu kalder det på den enkelte datingside. 
En pakke med 2000 stk kan koste 46,99 Euro - altså ca 350 kr, og hver besked koster typisk 40 point, det vil sige 7 kr pr besked..
Det ser jo egentlig ikke ud af meget!
Men når nu der bliver stillet det ene spørgsmål efter det andet, så kan det sagtens nå at løbe op!
OG
EN ting er næsten helt sikker!
Jeg vil aldrig opnå et fysisk møde, som i sin profil, og indledende besked lægger op til det helt vilde og frække.
Uanset hvor meget der bliver presset for at få et personligt møde over en kop kaffe på et neutralt sted, så tvivler jeg meget på, at det nogensinde vil komme til at ske. Der er ganske enkelt ikke en reel profil bagved.
Jeg kan så godt se at det her er bagateller i forhold til hvad vi har set på DR1 programmet med kaptajnen og de 1000 kvinder, men stadigvæk lige så kriminelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, for 30 minutter siden:

Min påstand, er at det ikke er en reel profil jeg kommunikerer med, men ansat på datingsiden, som sidder og svarer for en fakeprofil. 

Du har helt ret. Vi har også stadig til gode her på EG at høre om bare et enkelt tilfælde, hvor det faktisk var reelt nok.

Prøv også at overvej, hvis du selv var GP og rent faktisk ville være den rigtige person, som  mændene kommunikerer med. Ville du så vælge en platform som den du beskriver, når man som pige kan vælge en tilsvarende platform, men hvor mændene kan se, at der faktisk ER en lækker pige i den anden ende af webcamet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, 1 time siden:
Min påstand, er at det ikke er en reel profil jeg kommunikerer med, men ansat på datingsiden, som sidder og svarer for en fakeprofil. 
 

Du behøves ikke kalde det en påstand. Der er 100-vis af den type sider, og de er styret af de samme udenlandske bagmænd. Samtlige er 100% fup og svindel.

Hvad der undrer er at du ikke har hørt om det tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet at have profil på Dating for voksne. Jeg tror ikke der er en eneste mulighed for personlig kontakt med nogen af dame-profiler. Jeg forestiller mig at det er en kontoransat med hjælp fra computer og kunstig intelligens, som skriver alle beskeder og laver profiler :) Det er faktisk grov svindel synes jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 55 minutter siden:

Du behøves ikke kalde det en påstand. Der er 100-vis af den type sider, og de er styret af de samme udenlandske bagmænd. Samtlige er 100% fup og svindel.

Hvad der undrer er at du ikke har hørt om det tidligere.

Jeg har faktisk hørt om det og oplevet det i flere år.

Mit indlæg skal ses mere som oplysende end som undrende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...