Hop til indhold

Recommended Posts

Var lige nede og besøge en pige der hed Ann på stedet. 
Hun var simpelthen super lækker er du vimmer en veltrænnet krop med den mest lækre popo jeg har set i lang tid og så var hun samtidig meget sød og venlig. 
Havd bestilt kun massage men det kunne jeg overhovedet ikke nøjes med hendes sexede tilgang til besøg fik mig på andre tanker og nøj det var godt ja der går ikke længe før der bestilles nu tid hun er min goto girl nu:)

https://annoncelight.dk/showad/349867

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, den 22.2.2024 at 12:30:

Var lige nede og besøge en pige der hed Ann på stedet. 
Hun var simpelthen super lækker er du vimmer en veltrænnet krop med den mest lækre popo jeg har set i lang tid og så var hun samtidig meget sød og venlig. 
Havd bestilt kun massage men det kunne jeg overhovedet ikke nøjes med hendes sexede tilgang til besøg fik mig på andre tanker og nøj det var godt ja der går ikke længe før der bestilles nu tid hun er min goto girl nu:)

https://annoncelight.dk/showad/349867

Savner en del info. Ifølge annoncen er det en anden pige på billederne. Er der tale om en privat lejlighed eller et kendt massagested (beliggende i hvilket område). Anns alder og fysik. Pris og services? Og hvorfor vælge en overskrift, der referer til en anden kvinde end den som anmeldelsen handler om?

Redigeret af gentlemanfromdenmark@gmail

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så kunne jeg ikke vente længere måtte afsted til lidt morgenmassage Ann mente jeg skulle prøve massage med b2b og pussy massage det tog jeg damm det var godt hun kørte pussy rundt over det hele virkelig lækkert ligefør den skød mens jeg lå på maven men kunne lige holde til jeg blev vendt om og fik samme lækre tur på forsiden jeg holdt ikke længe og så inviterede hun sørme til fællesbad det var lækkert og frækt lige og blive gnubbet og vasket af hende i badet. 
Kæmpe thumps up herfra:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...