Hop til indhold
Jernsvinet

Facebook Dating

Recommended Posts

Nogen her der har erfaringer med at bruge Facebook Dating?

https://www.facebook.com/groups/2105235289776912/permalink/3310387155928380/

Jeg kan se der er mange frække storbrystede damer der, men har mest tænkt at det må være scam for at få folks info og til at betale for flere billeder.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har læst der er sindsygt mange asiatiske scammers derinde, der alle har tilfælles at bruge billeder af smukke asiatiske kvinder i ''vestlige settings''

 

Jeg har da haft held derinde - pøjpøj med det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt flere kvinder derinde til almindelig dating/sex og synes det langt hen af vejen er en fin platform ift andre.

Jeg har ikke stødt på scammers eller lignende, men jeg synes også det er nemt at gennemskue.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Se "kaptajnen og de 1000 kvinder" på TV2 - det gælder osse for mænd. Så pas på og brug det øverste hoved. Er noget for godt til at være sandt er det det måske også ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har mødt flere kvinder derinde til almindelig dating/sex og synes det langt hen af vejen er en fin platform ift andre.

Hvor var det du så mødte kvinderne - i DK eller udlandet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Hvor var det du så mødte kvinderne - i DK eller udlandet?

Jeg har primært mødt dem i Danmark(København)og en enkelt i Budapest.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SagaNorth skrev, for 13 minutter siden:

Ja :) 

På den nøjagtige Facebook side, eller Facebook's egentlige dating side? For den side der linkes til, skriger væk af useriøsistet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxon skrev, Lige nu:

På den nøjagtige Facebook side, eller Facebook's egentlige dating side? For den side der linkes til, skriger væk af useriøsistet.

Ah, my bad. På 'Facebook Dating' - altså den udvidelse de har lavet som deres egen dating app :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet Jeg har nok misforstået dit indlæg. Jeg taler om den dating-platform, der er på selve facebook, som er lidt som tinder og ikke en dating- gruppe på facebook.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 20 timer siden:

@Jernsvinet Jeg har nok misforstået dit indlæg. Jeg taler om den dating-platform, der er på selve facebook, som er lidt som tinder og ikke en dating- gruppe på facebook.

Ja, det havde jeg ligesom på fornemmelsen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxon skrev, for 21 timer siden:

På den nøjagtige Facebook side, eller Facebook's egentlige dating side? For den side der linkes til, skriger væk af useriøsistet.

Jeg synes det er påfaldende at der er så mange velproportionerede kvinder derinde - og nogle afholder begivenheder, som jeg ikke lige kan forstå konceptet på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Jeg oprettede kortvarigt en profil der på et tidspunkt, af ren og skær nysgerrighed.. og synes umiddelbart at den virker ret seriøs - men jeg fik jo også kun vist mænd som forslag og ikke kvinder ^_^ skal ikke kunne sige om det gør en forskel <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...