Hop til indhold
Fyr88

Besked når tråd du har deltaget i slettes.

Recommended Posts

Jeg har nu oplevet et par gange, at tråde slettes herinde af mods, grundet diverse ting.

Kunne det ikke blive lavet således at hvis en tråd slettes eller låses, fik man en mil herinde fra, om hvorfor den gældende tråd blev slettet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, for 4 minutter siden:

Hvis der skal gives besked til alle, så skal administratoren sende beskederne manuelt.

Det vil være alt for besværligt.

 

JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Hvis de skulle sende sådan en mail til alle der har deltaget i en tråd så kunne de ikke lave andet.. Trådstarter bliver informeret^_^.. 

Det kan automatiseres, således at når du trykker slet på en tråd, så finder den alle der har deltaget i tråden, og sender en besked. Burde (givet at de har mulighed for selv at udvikler på platformen) ikke være særlig svært at lave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SagaNorth skrev, for 4 timer siden:

Jeg havde en tråd der blev slettet, og der var de søde at underrette mig? :- )

Det var mere med henblik på alle dem der har deltaget i en tråd. Vi få intet at vide. Kun tråd starter bliver underrettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr88 skrev, for 4 minutter siden:

 

Det kan automatiseres, således at når du trykker slet på en tråd, så finder den alle der har deltaget i tråden, og sender en besked. Burde (givet at de har mulighed for selv at udvikler på platformen) ikke være særlig svært at lave.

Sååå synes jeg du skal lave den der automatisering hvis det ikke er særlig svært^_^.. De vil sikkert blive glade for hjælpen administratorerne altså:D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 9 minutter siden:

Det kan da klares ved at moderatoren skriver i tråden inden den slettes. 

Kommer lidt an på hvor ofte folk der deltager logger på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, Lige nu:

Kommer lidt an på hvor ofte folk der deltager logger på 

Hvis man deltager i en tråd og ikke ændrer ved standardindstillingerne får man da en besked på email om hvad der er skrevet i tråden. Den besked har du stadig liggende hvis tråden slettes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kunne også løses ved at ALLE indlæg slettes, og mod. Skriver at den er slettet evt med en begrundelse, og låser tråden.

jeg har selv oplevet at når jeg skulle ind på en tråd får jeg besked om at den har jeg ikke adgang til, en enkelt gang har jeg logget af, og så kunne jeg alligevel se tråden, der var det kun mig som var bandlyst, og ikke tråden der var slettet, men jeg fik intet af vide ok hvorfor, og den eneste grund jeg kunne se, den var sku noget tynd, men det er ikke mig der bestemmer:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har man brugt notifikationsindstillingerne, burde man få en besked om at den pågældende tråd f.eks. er lukket for yderligere kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr88 skrev, den 20.2.2024 at 21:25:

 

Det kan automatiseres, således at når du trykker slet på en tråd, så finder den alle der har deltaget i tråden, og sender en besked. Burde (givet at de har mulighed for selv at udvikler på platformen) ikke være særlig svært at lave.

Som jeg kender den platform der bruges til siden her, så er det kun tråd starter der kan få besked.

Alle andre der har skrevet i tråden skal informeres manuelt.

Det vil være alt for meget arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...