Hop til indhold

Mona.sweet Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt den søde kvinde en håndfuld gange. Hun er, som man kan se fra billederne, veldrejet og bedre formet end mange andre thaikvinder. Hun er meget smuk tillige med og har de flotteste øjne.

Brysterne har fået lidt hjælp men er dejlige at lege med.

Jeg kan ikke huske hendes massage idet vi er sprunget den over de sidste gange jeg har besøgt hende.

Hendes personlighed er sød og kommunikerende. Hun taler bedre engelsk end de fleste thaikvinder. Hun er også meget humoristisk og har let til smil og latter.

Så er der det frække. Super dejligt blowjob med stor indlevelse. Lækker at sexe med hele vejen igennem.

Hende går man ikke skuffet fra. Med mindre man selv er ude om det ;-)

Skrevet
Grabbing skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt den søde kvinde en håndfuld gange. Hun er, som man kan se fra billederne, veldrejet og bedre formet end mange andre thaikvinder. Hun er meget smuk tillige med og har de flotteste øjne.

Jeg kan ikke huske hendes massage idet vi er sprunget den over de sidste gange jeg har besøgt hende.

Hendes personlighed er sød og kommunikerende. Hun taler bedre engelsk end de fleste thaikvinder. Hun er også meget humoristisk og har let til smil og latter.

Så er der det frække. Super dejligt blowjob med stor indlevelse. Lækker at sexe med hele vejen igennem.

Hvor er vi henne i Aalborg ..ca . Hun ser satme dejlig ud

Skrevet
NewBear skrev, for 50 minutter siden:

Hvordan er hendes behåring på missen?

Barberet

Skrevet
Bertil68 skrev, for 14 minutter siden:

Hvor er vi henne i Aalborg ..ca . Hun ser satme dejlig ud

Tæt på Gåsepigen

Skrevet
Grabbing skrev, for 9 minutter siden:

Tæt på Gåsepigen

Takker, jeg må hellere se om jeg kan få frekventeret damen 

Skrevet
Grabbing skrev, for 9 timer siden:

hej

kysser hun? Er hun berøringsvillig ?

Skrevet
CarlosM skrev, for 46 minutter siden:

hej

kysser hun? Er hun berøringsvillig ?

Jeg kan kun svare ud fra mine egne oplevelser men ja og ja (hvis jeg har gættet hvad du mener med “berøringsvillig”)

Det med kys er nok meget afhængig af kemi og hygiejne men en god tommelfingerregel er at spørge før du laver trutmund.

Redigeret af Grabbing

Skrevet

Fedt tak for svar ….. er hun noget at det bedste i Aalborg pt.? Hvor gammel er hun ca?

Skrevet

Tak for gode svar. Er stedet diskret eller er det en klinik?

Skrevet
CarlosM skrev, for 32 minutter siden:

Fedt tak for svar ….. er hun noget at det bedste i Aalborg pt.? Hvor gammel er hun ca?

Hun er den bedste af dem jeg kender p.t. i Aalborg. Hun er vel sidst i tyverne et sted. Så vidt jeg husker.

Skrevet
Bigstok skrev, for 30 minutter siden:

Tak for gode svar. Er stedet diskret eller er det en klinik?

Min fornøjelse. Diskret? Hmm, tja lidt diskret men ikke helt. Hun arbejder i en lejlighed.

Skrevet
Grabbing skrev, for 1 minut siden:

Min fornøjelse. Diskret? Hmm, tja lidt diskret men ikke helt. Hun arbejder i en lejlighed.

Det er rigeligt for mig. Bliver nødt til at aflægge visit i Nordens Paris snarest. 

Skrevet
Bigstok skrev, for 1 minut siden:

Det er rigeligt for mig. Bliver nødt til at aflægge visit i Nordens Paris snarest. 

Det er bare at få sadlet hesten og så afsted :biggrin:

• 7 months later...
Skrevet

Kan nogen bekræfte om hendes kys er tante eller med tunge?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.