Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt den søde kvinde en håndfuld gange. Hun er, som man kan se fra billederne, veldrejet og bedre formet end mange andre thaikvinder. Hun er meget smuk tillige med og har de flotteste øjne.

Brysterne har fået lidt hjælp men er dejlige at lege med.

Jeg kan ikke huske hendes massage idet vi er sprunget den over de sidste gange jeg har besøgt hende.

Hendes personlighed er sød og kommunikerende. Hun taler bedre engelsk end de fleste thaikvinder. Hun er også meget humoristisk og har let til smil og latter.
 

Så er der det frække. Super dejligt blowjob med stor indlevelse. Lækker at sexe med hele vejen igennem.

Hende går man ikke skuffet fra. Med mindre man selv er ude om det ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt den søde kvinde en håndfuld gange. Hun er, som man kan se fra billederne, veldrejet og bedre formet end mange andre thaikvinder. Hun er meget smuk tillige med og har de flotteste øjne.

Brysterne har fået lidt hjælp men er dejlige at lege med.

Jeg kan ikke huske hendes massage idet vi er sprunget den over de sidste gange jeg har besøgt hende.

Hendes personlighed er sød og kommunikerende. Hun taler bedre engelsk end de fleste thaikvinder. Hun er også meget humoristisk og har let til smil og latter.
 

Så er der det frække. Super dejligt blowjob med stor indlevelse. Lækker at sexe med hele vejen igennem.

Hende går man ikke skuffet fra. Med mindre man selv er ude om det ;-)

 

Hvor er vi henne i Aalborg ..ca . Hun ser satme dejlig ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 14 minutter siden:

Hvor er vi henne i Aalborg ..ca . Hun ser satme dejlig ud

Tæt på Gåsepigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 9 minutter siden:

Tæt på Gåsepigen

Takker, jeg må hellere se om jeg kan få frekventeret damen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 9 timer siden:

Jeg har besøgt den søde kvinde en håndfuld gange. Hun er, som man kan se fra billederne, veldrejet og bedre formet end mange andre thaikvinder. Hun er meget smuk tillige med og har de flotteste øjne.

Brysterne har fået lidt hjælp men er dejlige at lege med.

Jeg kan ikke huske hendes massage idet vi er sprunget den over de sidste gange jeg har besøgt hende.

Hendes personlighed er sød og kommunikerende. Hun taler bedre engelsk end de fleste thaikvinder. Hun er også meget humoristisk og har let til smil og latter.
 

Så er der det frække. Super dejligt blowjob med stor indlevelse. Lækker at sexe med hele vejen igennem.

Hende går man ikke skuffet fra. Med mindre man selv er ude om det ;-)

 

hej

kysser hun? Er hun berøringsvillig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CarlosM skrev, for 46 minutter siden:

hej

kysser hun? Er hun berøringsvillig ?

Jeg kan kun svare ud fra mine egne oplevelser men ja og ja (hvis jeg har gættet hvad du mener med “berøringsvillig”)

Det med kys er nok meget afhængig af kemi og hygiejne men en god tommelfingerregel er at spørge før du laver trutmund.

Redigeret af Grabbing

Del dette indlæg


Link til indlæg
CarlosM skrev, for 32 minutter siden:

Fedt tak for svar ….. er hun noget at det bedste i Aalborg pt.? Hvor gammel er hun ca?

Hun er den bedste af dem jeg kender p.t. i Aalborg. Hun er vel sidst i tyverne et sted. Så vidt jeg husker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigstok skrev, for 30 minutter siden:

Tak for gode svar. Er stedet diskret eller er det en klinik?

Min fornøjelse. Diskret? Hmm, tja lidt diskret men ikke helt. Hun arbejder i en lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 1 minut siden:

Min fornøjelse. Diskret? Hmm, tja lidt diskret men ikke helt. Hun arbejder i en lejlighed.

Det er rigeligt for mig. Bliver nødt til at aflægge visit i Nordens Paris snarest. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigstok skrev, for 1 minut siden:

Det er rigeligt for mig. Bliver nødt til at aflægge visit i Nordens Paris snarest. 

Det er bare at få sadlet hesten og så afsted :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...