Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ville besøge hende i går aftes. 
Spurgte lidt - og fik disse halve svar - 24 timers åbent - og hvornår vil du komme. 
Jeg spurgte så igen kort til hvad var incl - men hun svarede ikke

Det er altid stor advarsels lampe!  Mår de ikke vil svare på indhold er det oftest fordi de ikke gider og snyder med indhold. Og det er nemmere når man ikke har sagt noget. 
jeg opgav, da hun ikke svarede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 13 timer siden:

Jeg ville besøge hende i går aftes. 
Spurgte lidt - og fik disse halve svar - 24 timers åbent - og hvornår vil du komme. 
Jeg spurgte så igen kort til hvad var incl - men hun svarede ikke

Det er altid stor advarsels lampe!  Mår de ikke vil svare på indhold er det oftest fordi de ikke gider og snyder med indhold. Og det er nemmere når man ikke har sagt noget. 
jeg opgav, da hun ikke svarede. 

Det kommer Jo an på hvad du gerne vil have. Har besøgt Pim, og hun er sød. Hvis du book 30/60 min er jo forskelligt hvad man kan nå og hvad der er muligt. Hvis du vil have massage FP, så sig det så ved de. Ja åbnet 24/7 men kun hvis du har booket tid. Der er nogle steder der ikke skriver for meget om hvad du kan, men tit er de åbne for snak når du er der eller hvis du ringer. Der er mulighed for lidt af hvert hos Pim 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 13 timer siden:

Mår de ikke vil svare på indhold er det oftest fordi de ikke gider og snyder med indhold. Og det er nemmere når man ikke har sagt noget.

Sådan er det nok nogen gange. Men tænk også på, at skriftlig kommunikation på dansk og engelsk ikke er thaiernes spidskompetence, og at det nogen gange også er sådan, at pigen ikke tilbyder de samme ydelser til alle, men lige vil se kunden an først. Og at stedet måske ønsker at være diskrete med, at der sælges mere end bare massage. Der er mange parametre i spil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lars40 og Den_glade_amatør. 
Jeg har svaret friskfyr på det han spørger om i linket!

Linket er også åben for I kan svare ham med jeres oplysninger

I behøver ikke bruge tråden til at afspore - ved at korrekse mig og irettesætte mig for min oplevelse!

I ved ikke noget om min oplevelse, I ved ikke engang hvad jeg har spurgt om!!!!

siger det bare. Hold jeres fokus på trådstarter!

Et eller andet svar kan man altid give!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 17 timer siden:

siger det bare

Ja det gør du da, og som man råber i skoven får man svar!

Vi har alle ret til til at skrive med i en tråd, så længe vi forholder os til trådens emne, i det her tilfælde Pim.

Jeg er sikker på at @Friskfyr41, sætter pris på alle de erfaringer han kan indhente, det er vist ikke noget du har eneret på;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...