Hop til indhold
Sorteren

Hold jer fra hende hun stjæler penge fra dig.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/396033

Pis denne pige stjal penge fra mig.

skulle hente hende og kører et sted hen og så smutte hun med mine penge og skrive hende veninde nok skal sende dem tilbage.

hold jer væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er Jyllands største svindler, og lever af at snyde og bedrage, og hun er mest kendt for at stikke af med pengene, uden at levere det aftalte.
Når hun bliver omtalt her, opretter hun en ny annonce, ofte også med nyt navn og tlf.nr, så er der desværre en ny kunde, der falder i.

I 2024 har hun indtil videre oprettet disse annoncer: 393403, 395282, 395625, 396033.

Se mere her: 395282

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 1 time siden:

Hvad var hendes telefonnummer, e-mail, Snapchat mm?

Hun har haft mindst 10 tlf.numre gennem tiden, det hun har brugt i år ender på 9686.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 36 minutter siden:

Hun er Jyllands største svindler, og lever af at snyde og bedrage, og hun er mest kendt for at stikke af med pengene, uden at levere det aftalte.
Når hun bliver omtalt her, opretter hun en ny annonce, ofte også med nyt navn og tlf.nr, så er der desværre en ny kunde, der falder i.

I 2024 har hun indtil videre oprettet disse annoncer: 393403, 395282, 395625, 396033.

Se mere her: 395282

Hej alle

Jeg er på Facebook medlem af svindlerjagten, der hvor vi hjælper hinanden med, at inddrive gæld, jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kopier disse metoder her? Vi kunne eks skrive til hende, at hun SKAL aflevere pengene tilbage, sådan 20-30 smsér eller vi kan booke tid hos hende og blive væk- kun fantasien sætter begrænsningen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, 1 time siden:

Vi kunne eks skrive til hende, at hun SKAL aflevere pengene tilbage, sådan 20-30 smsér

Sender man sms af den art, blokerer hun vel bare nummeret allerede ved første sms.

Der vil altid være nye kunder, som falder i, og bliver snydt, og det er det, der sker. Det kan vi desværre ikke forhindre.
Se de seneste to anmeldelser, det er nye brugere her på siden, deres første anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sorteren skrev, den 19.2.2024 at 15:34:

https://annoncelight.dk/showad/396033 

Pis denne pige stjal penge fra mig.

skulle hente hende og kører et sted hen og så smutte hun med mine penge og skrive hende veninde nok skal sende dem tilbage.

hold jer væk.

Hun er på igen i dag med samme annoncenr.

Sandie.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har overvejet at sende den til hende over sms. Men tror soen har blokket mig.

Tak for hjælpen herinde. Nu ved jeg hun ikke er til at stole på og håber folk vil læse denne besked jeg har lavet så hun ikke får flere penge fra folk.

Så tak til jer alle sammen for hjælpen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sorteren skrev, for 7 minutter siden:

Nu ved jeg hun ikke er til at stole på og håber folk vil læse denne besked jeg har lavet så hun ikke får flere penge fra folk.

Hun opretter nye annoncer hver gang, hun omtales her, så der vil desværre altid være en enkelt ind imellem der falder i - og bliver snydt :angry:
Os "gamle" her på siden, genkender nemt hendes annoncer, og det gør du også nu. Desværre dyre lærepenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så pisse træls. 
De enkelte gange jeg har mødtes med nogen i bilen, så er “børnelåsen” slået til. 
Så kan man ikke bare lige åbne døren indefra og løbe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sorteren skrev, den 19.2.2024 at 15:34:

https://annoncelight.dk/showad/396033

Pis denne pige stjal penge fra mig.

skulle hente hende og kører et sted hen og så smutte hun med mine penge og skrive hende veninde nok skal sende dem tilbage.

hold jer væk.

Må jeg have lov til at spørge hvordan det lykkedes en pige at "smutte fra dig"? Jeg tænker umiddelbart ikke det kunne ske for mig, så ville jeg kunne indhente hende ret hurtigt. 

Og så er det langt fra sjovt - for hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 14.3.2024 at 22:29:

Må jeg have lov til at spørge hvordan det lykkedes en pige at "smutte fra dig"? Jeg tænker umiddelbart ikke det kunne ske for mig, så ville jeg kunne indhente hende ret hurtigt. 

Og så er det langt fra sjovt - for hende...

Problemet med det kan være at hun så skriger op om voldtægt, overfald og alt muligt andet i mellem himmel og jord.

Så kommer folkeme i blå og tager dig med. 

Du siger så at hun tog pengene uden at levere varen.

Hun siger det modsatte, og så er det ord mod ord. 

Og gæt selv hvem de tror på.....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaulusSyd skrev, for 1 time siden:

Problemet med det kan være at hun så skriger op om voldtægt, overfald og alt muligt andet i mellem himmel og jord.

Så kommer folkeme i blå og tager dig med. 

Du siger så at hun tog pengene uden at levere varen.

Hun siger det modsatte, og så er det ord mod ord. 

Og gæt selv hvem de tror på.....;)

Ahhh,,,,,det skulle da være pudsigt, om de blå lige stod uden for hendes dør eller overhovedet var i nærheden. Hun ville heller ikke kunne nå at tilkalde nogen som helst, hvis jeg først havde fokus rettet skarpt på hende. Jeg er slet ikke bekymret for den del, så hvordan hun lykkes med at slippe af med pengene er mig stadig en gåde. Vil andre give deres besyv med her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 4 timer siden:

Ahhh,,,,,det skulle da være pudsigt, om de blå lige stod uden for hendes dør eller overhovedet var i nærheden. Hun ville heller ikke kunne nå at tilkalde nogen som helst, hvis jeg først havde fokus rettet skarpt på hende. Jeg er slet ikke bekymret for den del, så hvordan hun lykkes med at slippe af med pengene er mig stadig en gåde. Vil andre give deres besyv med her?

Det er ikke det der er pointen. Det er jo ikke hjemme ved hende selv. Du samler hende og som OP skriver kører de et sted hen hvor han giver hende pengene og hun så stikker af.

Det kommer.an på hvor øde det er der hvor i mødes, og hvilke vidner der er. 

Det er jo kun hendes fantasi der er grænsen for hvad hendes historie bliver om hvad der skete i bilen og hendes flugt fra grumme dig. 

Der skal bare en tilfældig hundelufter, eller et andet vidne der ser dig løbe efter hende og være fysisk overfor hende for at få dine penge. 

Jeg vil gerne se.dig forklare den situation hvis politiet bliver tilkaldt. Tror nærmere de tror på hende og et vidne frem for dig "Den grumme voldsparate mand der køber sex, og tvinger piger til alt muligt" 

Så hellere lade hende løbe, det er kun penge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sorteren skrev, den 19.2.2024 at 15:34:

https://annoncelight.dk/showad/396033

Pis denne pige stjal penge fra mig.

skulle hente hende og kører et sted hen og så smutte hun med mine penge og skrive hende veninde nok skal sende dem tilbage.

hold jer væk.

Hej Sorteren,

Vi er nogle der har debatteret hvordan dette lader sig gøre i praksis. Vil du ikke prøve at beskrive hendes fremgangsmåde i detaljer, vi er nogen der undrer os over hvordan et sådant pigebarn lykkes med at komme afsted med dette tyveri vel vidende, at vi mænd jo - ligestilling eller ej - plejer at være lidt bryske, hvis nogen snyder os. Det burde være muligt at løbe hende op eller fastholde hende, el. lign. Også uagtet, at der måtte være nogle vidner omkring sig, som man så må prøve at tale med efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har åbenbart været heldig.

Havde for en uges tid siden, et dejligt møde med hende.

Hun er skinny på en fræk måde, og fuck hun er stram.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fiesta

du har helt ret,jeg har besøgt hende nogle gange ca 6 gange og har været gang fået det jeg kom efter…og hun har altid været meget meget på og pisse fræk.

jeg kan ikke helt forstå det skriveri der er omkring hende

jeg har altid fået en god behandling 

Redigeret af Spermklar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...