Hop til indhold

Recommended Posts

Banditten trængte til ungt kød i går, og valget faldt på denne ukrainske godte der – uanfægtet hvad annoncen anviser – skulle holde til på ydre Nørrebro.

Efter personlig og behagelig  SMS korrespondance - plejer at være et godt tegn - drog jeg mod lokationen, der er en almindelig 2V’er i den gamle boligmasse. Parkering er virkelig en udfordring i det område, så vær i god tid.
Pigen der lukker mig ind er ikke Hajnalka, med derimod Elly, som jeg har bemærket i en anden annonce på EG.

Hvad i alverden?

Jeg tror faktisk heller ikke Elly er fra Ukraine, da hun ikke rigtig reagerer på de ukrainske gloser jeg præsenterer hende for.

Når det så er sagt, ligner hun sine billeder på en prik. Meget spinkel  ungpigegodte på kun 21, og hun er præcis så charmerende som billederne viser. Absolut en acceptabel ombytning skulle jeg mene, så jeg melder klar og penge skifter hænder.
Hun agerer nøjagtig som hun ser ud på sine billeder. Fnisende og genert og tydeligvis nybegynder, med nogle af de lækreste stive bittesmå bryster (ikke engang en A-skål!) jeg har været i nærheden af længe. Og så nyder hun virkelig at få dem suttet, brysterne. I en grad så hun selv blev overrasket over hvordan det påvirker hendes egen lyst til at lege mere, he-he :-P

Resten af agten vil jeg ikke trætte jer med, men den forløber på samme fantastiske måde. Ung og uprøvet og tjenestevillig, velduftende, velsmagende..


Så alt i alt en kæmpe anbefaling herfra, hvis man er til ”naboens unge datter” konceptet.



Og så lige en bøn til brødrene om at behandle hende nænsomt og respektfuldt, det fortjener hun!

-Strejferen -

Redigeret af Strejferen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror faktisk at hun også befandt sig i lejligheden. Jeg kunne ikke finde den rigtige dør og jeg blev herfor ringet op. Pigen jeg talte med var ikke Elly, men én i tilsvarende alder.
Forklaringen kunne være: Jeg sender altid et billede med når jeg laver aftaler, så pigen kan forberede sig bedre mentalt på den oplevelse der venter. 

Måske har Elly så fundet mig mere interessant og de har simpelthen bare byttet?  

Men for lige at svare på dit spørgsmål : Jeg så hende aldrig.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strejferen skrev, for 17 timer siden:

Jeg sender altid et billede med når jeg laver aftaler, så pigen kan forberede sig bedre mentalt på den oplevelse der venter. 

Tak for tippet. Kan være jeg skal begynde på dette :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxon skrev, for 8 timer siden:

Tak for tippet. Kan være jeg skal begynde på dette :)

Ja, det er en detalje i denne business hvor der er plads til forbedring.

Pigerne er lidt tvunget ud i at skulle acceptere hvad der nu end dukker op ved deres dør, hvilket egentlig ikke er særlig humant - eller for den sags skyld - giver os kunder en særlig fed oplevelse, hvis man bare er et totalt turnoff for pigen. Vi kan jo trods alt bare skride igen.

Der stilles større og større krav om økoblow, tungekys, rimming, hvad ved jeg - og så er det vel på sin vis i orden at lade pigerne sige pænt nej tak til et besøg.

I Thailand og Amsterdam f. eks. kører forretningen via face-to-face kontakt og det er altid pigerne der vælger, hvilket generelt giver et helt andet niveau på kvaliteten af oplevelsen  :razz:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strejferen skrev, for 39 minutter siden:

så er det vel på sin vis i orden at lade pigerne sige pænt nej tak til et besøg

Ja da. Men det behøver de jo ikke et tilsendt billede for at kunne sige.

Din tanke med at give sig til kende over for pigen inden man er på adressen, er for så vidt sympatisk nok. Men risikoen for at havne i en uheldig situation på den ene eller anden måde, fx når pigen har “hjælpere”, afholder nok de fleste af os fra det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 6 minutter siden:

Risikoen for at havne i en uheldig situation

Det har du på sin vis ret i. På den anden side bruger vi alligevel alle sammen sporbare telefonnumre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strejferen skrev, for 11 minutter siden:

sporbare telefonnumre. 

Mine bollofon numre kan ikke spores af nogen bagmand/GP

Del dette indlæg


Link til indlæg
dhnmdst skrev, den 19.2.2024 at 18:46:

Mine bollofon numre kan ikke spores af nogen bagmand/GP

Boolofon - måske en god ide med en dedikeret bollofon :)

Tror du ikke hemmeligt nummer er nok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
den_anden skrev, for 15 minutter siden:

Tror du ikke hemmeligt nummer er nok?

Måske…men jeg har det bedre med et dedikeret Lycamobile nummer til den slags eskapader ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Historien om Hajnalka, der blev til Elly" oplevedeje også :(

Jeg tror ikke, at Hajnalka eksisterer. Ingen synes at have mødt hende

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
swapswap skrev, for 19 minutter siden:

Hajnalka har piercing i navlen, det har Elly ikke. Iflg fotos.

Du har spottet, at det er 2 forskellige piger der har hver deres annonce!? Lær mig dine tricks, detektiv!

Seriøst engang...

Vi ved godt, at Hajnalka og Elly er to forskellige piger. Spørgsmålet er, om Hajnalka overhovedet findes, eller om det er Elly der står bag den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strejferen skrev, den 18.2.2024 at 15:10:

Forklaringen kunne være: Jeg sender altid et billede med når jeg laver aftaler, så pigen kan forberede sig bedre mentalt på den oplevelse der venter. 

Mener du et dick-pic eller også ansigt og krop? Du er ikke bange for misbrug?

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 1 time siden:

Du har spottet, at det er 2 forskellige piger der har hver deres annonce!? Lær mig dine tricks, detektiv!

Seriøst engang...

Vi ved godt, at Hajnalka og Elly er to forskellige piger. Spørgsmålet er, om Hajnalka overhovedet findes, eller om det er Elly der står bag den.

ButterfluMan : Jeg har ingen intention om at belære dig om detektiv arbejde. Vi kunne starte med lidt høflighed i dine kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...