Hop til indhold
Yannick

Næsten umuligt at finde piger uden tatoveringer

Recommended Posts

Guest Funktionæren
Madame Illona skrev, den 17.2.2024 at 17:09:

Hvad er grunden til det er et turn off ift tatoos Det er jo bare en tegning på hud 

Det er godt sagt!

Jeg er ikke tilhænger af dem, men respekterer udsmykningen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, den 17.2.2024 at 11:02:

Info: VI er mange helt uden tatoveringer 

og tak for det. Skal huske dig, når lejligheden byder sig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr. Love skrev, for 21 timer siden:

Ja okay, der kan være undtagelser. Men det er ikke alle, der kan bære en tattoo som dig:wub:. Jeg synes kvindekroppen er det mest fantastiske, der nogensinde er blevet skabt. Så jeg bryder mig ikke om kunstige bryster og store grimme tattoos ... 

KH fra en Puritaner

Du da for skøn, tak!

 

Nej, jeg forstår mig heller ikke helt på det, vi er så fine som vi er skabt :- )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yannick skrev, den 17.2.2024 at 10:59:

Hej derude,
Er det bare mig eller er der andre, de er lidt frustreret over at det næsten er umuligt at finde piger uden tatoveringer. Pigen kan kan være nok så smuk, men tatoveringer er bare et kæmpe "turn-off" for mig.
Hvordan har I det med det?

Jeg synes egentlig, at tatoveringer på piger kan være helt okay.

 

Nogle gange har jeg mødt GP’er, der havde nogen, hvor jeg synes det måske blev for meget. Andre gange som med f.eks. naughty Erica så synes jeg, at de faktisk var virkelig flotte.

 

Helt naturlig uden er selvfølgelig også okay. Der er selvfølgelig lige en type tatovering, der måske ikke er så god, når vi taler GP’er – også kendt som såkaldte “brandings”, men det er forhåbentlig sjældent, at man støder på det.


 

sunny skrev, den 17.2.2024 at 20:40:

En del udelandske piger har tatoo's - ikke en decideret turn-off for mig, hvis det er i den mere enkle afdeling. Men helt overmalet, så bliver det et nej-tak fra mig :)

 

Jeg har faktisk også set et par danske GP’er, der har en del nu, men det er nok mere de udenlandske. Det gør ikke mig det store, om der er en del tatoveringer på pigen, men selvfølgelig ikke sådan over alt.


Måske er det her en god måde at sige det på:

 

AarhusianerPåAfveje skrev, den 17.2.2024 at 11:53:

Tjahh...for mig var tatoveringer også et totalt turn-off....til jeg fik besøg af en pige i Tyskland med lidt....så fandt jeg hurtigt ud af at det ikke var så vigtigt....Live a a little;)

For det er måske netop det afgørende: Er pigen sød, så er det bare sådan. Det kan vel, som andre er inde på være lige som med silikonebryster eller andet, som jeg egentlig også er okay med.
 

Det er vel lidt det samme, som om hun er fra Frankrig eller Aserbajdsjan. Så længe hun er sød.

 

Der er dog lige en type tatoveringer der måske ikke er så god med GP’er. Det er nemlig netop såkaldte “brandings” – også kendt som “pimp-tatoveringer” – men det er forhåbentlig sjældent. Og tatoveringer over det hele er selvfølgelig heller ikke godt. Jeg vil måske også være lidt påpasselig med udtryk som “live a little” – hvem ved hvad der kan ske? :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, den 17.2.2024 at 13:47:

Jeg kan nævne rigtig mange “kolleger” uden tatoveringer 

Bare nævn løs, tak :)  Især hvis du kan nævne nogle i 20'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, den 17.2.2024 at 16:50:

Gerne MANGE flere piger, med MANGE flere tusser… og kan det toppes med store dejlige silikone babser… så er ALT godt.:D

Jeg synes omvendt det er svært at finde piger der er rigtig tusset. De par små fesne ænser jeg ikke..  
Er selvfølgelig også selv relativt meget tusset….:D

Er vild med kvinder som har mange tusser over hele kroppen og har hun så også mange piercinger er det kun bedre.

Selv har jeg ingen men nyder andres 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, den 17.2.2024 at 11:02:

Info: VI er mange helt uden tatoveringer 

Men desværre bliver i færre og færre. Heller ikke uden for jeres branchen er det efterhånden muligt at møde piger, som ikke ikke ladet sig skamfer. Det synes at være tidens mode trend at man skal lade sig skamfer, hvad enten man er mand, kvinde eller et af de 1000 andre køn som efterhånden findes. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yannick skrev, den 17.2.2024 at 10:59:

Hej derude,
Er det bare mig eller er der andre, de er lidt frustreret over at det næsten er umuligt at finde piger uden tatoveringer. Pigen kan kan være nok så smuk, men tatoveringer er bare et kæmpe "turn-off" for mig.
Hvordan har I det med det?

Fuldstændig enig. Går i en lang bue uden om GP'er og andre som har ladet sig skamfer med tatoveringer. Desværre betyder det at der efterhånden er blevet langt mellem mine GP besøg. :angry:

I super markeder m.m. vælger jeg gerne den lange kø hvis det betyder at jeg kan undgå en med skamferinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 17.2.2024 at 11:15:

Tattos har vel altid hørt til faget " glædespiger" uden jeg kender grunden.

Jeg synes ikke umiddelbart at der er flere i GP branchen som er skamferet end uden for branchen. Synes mere at det er tidens modetrend som forskriver at man skal være skamferet, og helst vise det lige op i snotten på alle man møder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
JustAnotherAccount skrev, den 29.2.2024 at 19:50:

Jeg synes ikke umiddelbart at der er flere i GP branchen som er skamferet end uden for branchen. Synes mere at det er tidens modetrend som forskriver at man skal være skamferet, og helst vise det lige op i snotten på alle man møder.

Hvor mange mennesker uden for branchen har du set nøgne da?

Mine tatoveringer kan fx først ses når jeg er klædt af til undertøjet..

Redigeret af Pianistinden
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
JustAnotherAccount skrev, den 29.2.2024 at 19:47:

Går i en lang bue uden om GP'er og andre som har ladet sig skamfer med tatoveringer.

Skamfere - det er så noget ævl min far kunne sige.. 

Helt fair at du ikke bryder dig om det, jeg bryder mig ikke om folk der bruger skamfering i flæng, om andres  kropsudsmykning.

Vælge "den lange kø" - man kunne fristes til at kalde dig hysterisk. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Jeg ser det sådan, at alle mennesker har hver deres personlige præference - og det skal man da bare have lov til at have? ^_^

Hvis nogen synes jeg er for "dum" eller "grim" til dem, så er det da helt okay? Så er vi bare ikke et match? Fred da være med dét... Det har jo ikke noget med mig personligt at gøre, men handler om hvem de er, og hvilke præferencer de har som menneske...?

Det kan heller ikke "hidse mig op" at nogen udtaler sig i lidt mere krads vendinger... igen, sådan er de nu engang bare. Det acceptere jeg.

Hvis jeg kan mærke at en persons væremåde påvirker mig negativt, så trækker jeg mig bare på behørig afstand af vedkommende. Stopper kommunikationen. Længere er den sådanset ikke..

.... Med mindre det selvfølgelig er svigermor det drejer sig om, og man sidder tvangsindlagt til at dele julemiddagen med hende :lol: fnis 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som så meget andet er tats en mode trend. 
Ser man billeder fra 70´erne ses de sjældent, nu skal man pine død have én og gerne flere. 
Personligt synes jeg det kan være frækt nok men det kan også nemt blive for meget, specielt de store farvelagte synes jeg er grimme og nogle gange direkte frastødende.
Sådan er vi så forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, den 17.2.2024 at 13:47:

Jeg kan nævne rigtig mange “kolleger” uden tatoveringer 

Kunne du nævne nogle kolleger i 20'erne uden tatoveringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i trådstarters anskuelse. Der er blevet længere i mellem de helt “rene” kroppe. 
Et par små tatoveringer rører mig dog ikke. Men der skal ikke så meget til, før jeg synes det bliver for overvældende!

Jeg har ikke selv nogle tatoveringer og har heller ingen planer om at få nogen.

Jeg sætter heller ikke klistermærker på min Ferrari … ;):D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Store tatoveringer på en kvinde giver mig tanker ala sømand/rumænsk havneluder og det har jeg virkelig ikke lyst til at putte min tissemand i ! :blink:;-)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 3 timer siden:

Store tatoveringer på en kvinde giver mig tanker ala sømand/rumænsk havneluder og det har jeg virkelig ikke lyst til at putte min tissemand i ! :blink:;-)

Måske sømanden kan lokkes til at stikke sin pik op i dig istedet for ;) Problem løst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Snadremanden skrev, den 13.3.2024 at 11:04:

Jeg sætter heller ikke klistermærker på min Ferrari … ;):D

Har moret mig over den her kommentar flere gange ^_^... Der kan være noget om det..

Jeg synes egentlig selv det er meget pænt med tatoveringer, specielt til mænd :wub: Det er ikke et turnoff..

Men jeg har ikke selv nogen endnu..:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, den 13.3.2024 at 11:04:

Jeg er helt enig i trådstarters anskuelse. Der er blevet længere i mellem de helt “rene” kroppe. 
Et par små tatoveringer rører mig dog ikke. Men der skal ikke så meget til, før jeg synes det bliver for overvældende!

Jeg har ikke selv nogle tatoveringer og har heller ingen planer om at få nogen.

Jeg sætter heller ikke klistermærker på min Ferrari … ;):D

Enig.

Har ikke nogle

Skal ikke ha' nogle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 9.3.2024 at 12:10:

Som så meget andet er tats en mode trend. 
Ser man billeder fra 70´erne ses de sjældent, nu skal man pine død have én og gerne flere. 
Personligt synes jeg det kan være frækt nok men det kan også nemt blive for meget, specielt de store farvelagte synes jeg er grimme og nogle gange direkte frastødende.
Sådan er vi så forskellige.

Sikke noget ævl… folk tilbage fra vikingetiden havde tusser. Hvis det er en indikation på en mode trend, så er det fandme noget af en sejlivet trend….

Fair at man ikke selv er til det… men tusser er lige gamle som det at der findes kvinder der sælger sex. Hvis ikke ældre….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 13 timer siden:

Sikke noget ævl… folk tilbage fra vikingetiden havde tusser. Hvis det er en indikation på en mode trend, så er det fandme noget af en sejlivet trend….

Fair at man ikke selv er til det… men tusser er lige gamle som det at der findes kvinder der sælger sex. Hvis ikke ældre….

Trends kommer og går. Tusser er ikke nogen ny opfindelse men et modefænomen der dukker op fra tid til anden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...