Hop til indhold
Bananas

Mærkværdig Fredag

Recommended Posts

Efter at have læst om hvordan ham der som ikke er gynækolog @Jeg er ikke gynækolog, men jokkede i thaispinaten, vil jeg gerne dele lidt af min fredag i det thailandske af Kbh. Er jo ikke i jer lille by så ofte for tiden, men idag var der møden som skulle afhandles med nogle af jer latterligt selvfede danskere. Det gik uventet hurtigt - også svenske penge har stadig lidt værdi i Danmark - og der sat jeg så i bilen med en pludselig gave af tid i en by med muligheder vi ikke har her ovre. Ringe ringe til en af de få thaifugle der istædigt kvidrer i byen. 

"Solly honey. Jeg er ikke på klinikken. Men du kan hente mig hvis du vil". Det ville jeg jo og der stod hun på gaden og ventede; som et vidnesbyrd om at tid og år ikke fungerer demokratiskt på mennesker - lige så lille og smuk som første gang jeg så hende. Jeg er blevet gammel; hun har stoppet tiden.

"Jeg har en kunde om lidt" sagde hun når hun hoppede ind i bilen og åbnede mine bukser. 20 minutter senere - med den væske som ikke længere belastede min pung overført til hendes mave - hoppede hun adræt ud igen. 

Når jeg vendte bilen mod Malmø tænkte jeg på hvor fuldstændigt ligegyldig hun var hvis nogen så noget gennem vinduet, og hvordan lige præcis det gjorde det fuldstændigt. Uanset hvor gammel man er og hvor kedeligt svensk man er, så har man behov for at gøre lidt oprør indimellem. Om end i det lille og om end med sin pik i en dejlig kvindes mund. Det er også en slags revolution.

Jeg har dog ikke noget spørgsmål om hvis jeg havde kunnet lave noget anderledes. Det havde jeg ikke kunnet.

God weekend, og brug for fanden jeres muligheder, istedet for at komplicere tingene,  beklage jer og gøre det mere vanskeligt end hvad det er. 

 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Lyder som en oplevelse jeg ville kunne hygge mig med længe, håber du får mange lignende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...