Hop til indhold

Eva Viby

Featured Replies

Skrevet
pussylover1975 skrev, for 4 minutter siden:

Er der nogen der har været forbi Eva i Viby. Sindssyge billeder

Et link ville nok fremme svarlysten

Skrevet

Dem har jeg set! de er virkelig nogle smukke velskabte kvinder - hvis nogen har nogen erfaringer med vil jeg også glædeligt hør om det 

Redigeret af ListePikkenDK

Skrevet

De ser jo vildt flotte ud begge to..
Håber de måske har været i Århus/Viby før og nogen måske kan skrive hvordan "mødet" var.

Skrevet

Skrev med Eva. Kan være jeg er ude af kotumen, men spurgte om hun var dirty i dag. Hun svarede at jeg skulle spørge om noget seriøst eller fuck af... Så herved besøger jeg ikke :)

Skrevet
Anders2023 skrev, for 12 timer siden:

De ser jo vildt flotte ud begge to..
Håber de måske har været i Århus/Viby før og nogen måske kan skrive hvordan "mødet" var.

Jeg må have fået et par øl for meget og siddet i mine egne tanker da jeg skrev det indlæg her.
Så kan en, af Administratorerne ikke slette det ?

Skrevet
Peter Wilsonn skrev, den 17.2.2024 at 00:22:

Skrev med Eva. Kan være jeg er ude af kotumen, men spurgte om hun var dirty i dag. Hun svarede at jeg skulle spørge om noget seriøst eller fuck af... Så herved besøger jeg ikke :)

At du ikke kan se hvad der er galt med det, siger vist lidt om dig. Så det er nok godt pigen slipper for dit besøg :) 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 12 minutter siden:

At du ikke kan se hvad der er galt med det, siger vist lidt om dig. Så det er nok godt pigen slipper for dit besøg :) 

Helt enig, virker mest af alt som om manden har haft piben i hånden mens han skrev til hende. Hun har vidst helt ret i han skulle stille nogle seriøse spørgsmål. 

Skrevet
FugtIFugen skrev, for 1 time siden:

Helt enig, virker mest af alt som om manden har haft piben i hånden mens han skrev til hende. Hun har vidst helt ret i han skulle stille nogle seriøse spørgsmål. 

Jamen det er lidt sjovt, for han tror det udstiller pigen, men det er lige omvendt. 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 11 timer siden:

Jamen det er lidt sjovt, for han tror det udstiller pigen, men det er lige omvendt. 

Det gør jeg faktisk ikke. Jeg mente det oprigtigt da jeg skrev det til hende. 

Men jeres selvforherligende beskeder fik mig da til at tænke :)

På den anden side, så synes jeg faktisk det er et meget seriøst spørgsmål. For jeg har prøvet flere gange end jeg kan tælle, at en kvinde er statisk og total uengageret. Så er det lige meget hvor lækker hun er. 

og Eva havde selv bedt om den kække kommentar, for jeg havde skrevet en lang venlig besked omkring mig, tidspunkt, adresse og ligende og det eneste hun svarede tilbage med var en adresse uden en smiley, et Hej baby eller noget. 

så i får hende for jer selv :) god dag :)

Skrevet

Peter Wilsonn skrev, for 5 timer siden:

På den anden side, så synes jeg faktisk det er et meget seriøst spørgsmål. For jeg har prøvet flere gange end jeg kan tælle, at en kvinde er statisk og total uengageret. Så er det lige meget hvor lækker hun er. 

og Eva havde selv bedt om den kække kommentar, for jeg havde skrevet en lang venlig besked omkring mig, tidspunkt, adresse og ligende og det eneste hun svarede tilbage med var en adresse uden en smiley, et Hej baby eller noget. 

Nu hentyder jeg ikke til din besked til hende, men at du vælge at skrive det herinde, som om du forventer at få rygklapperi for det. :) 

Alle vil vel have at kvinden er fræk og med på akten, men du kunne have grebet det helt anderledes an.

Tak, vi skal nok opdatere dig om hvor dirty hun er ;-)

God dag til dig os :smile:

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 14 minutter siden:

Nu hentyder jeg ikke til din besked til hende, men at du vælge at skrive det herinde, som om du forventer at få rygklapperi for det. :) 

Alle vil vel have at kvinden er fræk og med på akten, men du kunne have grebet det helt anderledes an.

Tak, vi skal nok opdatere dig om hvor dirty hun er ;-)

God dag til dig os :smile:

Nååå nej jeg mangler ikke rygklap fra anonyme mænd :D

Ja det kunne jeg sikkert, men hendes svar var heller ikke særlig indlevende for mig. Det er fint, der er nok fisk :)

Skrevet
Peter Wilsonn skrev, for 17 timer siden:

Blot for at gøre det helt klart. Du skriver ikke med pigen, når det er Viby. Jeg har ofte fået svar fra et helt andet nummer end det jeg skrev til. Dette er lidt indikation af, at der flere numre på en telefon, et primær og sekundært. Hvis en glædespige kun har et nummer på annoncen, hvad får hun så ud af skrive fra flere numre? Det vil kun være pisse forvirrende. Medmindre der er en bagmand, som får kunderne ind i biksen og styrer kalenderen.

Drop derfor at skrive “frækt” til visse piger, for det er ikke dem, du skriver til. Specielt Viby og visse steder i Aarhus. Jeg er begyndt at indlede med blot et “Hey … og så den sædvandlige tekst.”

Medmindre hun er selvstændig og jeg ved, at det rent faktisk er hende jeg skriver til. Såsom Hottie, Alessia, Maja …. osv! Men jeg skriver aldrig “frækt” i en besked. Kun om mine ønsker og om hun er med på det. 

Skrevet
udinaturen skrev, den 20.2.2024 at 00:50:

Blot for at gøre det helt klart. Du skriver ikke med pigen, når det er Viby. Jeg har ofte fået svar fra et helt andet nummer end det jeg skrev til. Dette er lidt indikation af, at der flere numre på en telefon, et primær og sekundært. Hvis en glædespige kun har et nummer på annoncen, hvad får hun så ud af skrive fra flere numre? Det vil kun være pisse forvirrende. Medmindre der er en bagmand, som får kunderne ind i biksen og styrer kalenderen.

Drop derfor at skrive “frækt” til visse piger, for det er ikke dem, du skriver til. Specielt Viby og visse steder i Aarhus. Jeg er begyndt at indlede med blot et “Hey … og så den sædvandlige tekst.”

Medmindre hun er selvstændig og jeg ved, at det rent faktisk er hende jeg skriver til. Såsom Hottie, Alessia, Maja …. osv! Men jeg skriver aldrig “frækt” i en besked. Kun om mine ønsker og om hun er med på det. 

Det er en god information at videregive - dog har jeg lade mig fortælle af øvrige selvstændige der er mange af pigerne der simpelthen ansætter sekretærer til at håndtere deres telefoner. Fordi der er så mange useriøse henvendelser, dick pics og hvad ved jeg. Så det er ikke nødvendigvis en bagmand, men dog en tredjepart. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.