Hop til indhold

Hvad med at ryge i et garderob

Featured Replies

Skrevet

Eller som den gang i det lille hus på Kastrupvej jeg en gang kom til. En annonce i Ekstrabladet, et opkald og så afsted. Ankom til adressen og ringde på klokken. Dørren åbnedes af en dame i sent 30ne med hvidt undertøj. Og en polsk blondering der lignende af helvede til. Ikke hvad der hade udannoncerets. Men jeg var drønliderlig så in på værelset der det stank af cigarettrøg og gammel sved. Nåja, liderlighed kan ikke altid kontrolleres så jeg ville kun komme igang og få det hele overståed. Det var ikke meget til oplevelse, eller ja det var det jo nokk på den dårlige måde. Men så fik jeg fyret den af. Nu er det jo sådan at når jeg var på hæveautomaten så var det kun muligt at få 500kr sedler og sesionen kostede 800kr så der skal være lidt byttepenge tilbage. Når hun var fyldt godt op og vi var i tøjet så ventede jeg mine 200kr tilbage. Så helt pludsligt efter at ha snakked rimlig engelsk så mener hun at hun ikke førstår et skid af hvad der blir sagt og nogen penge tilbage kendte hun ikke til.

Men så spør jeg hvad vi skal hånter sagen. Så åbner hun dørren til det lille garderobe på værelset og der står 6 polske byggarbejder i 20ne og ryger. Jeg hade altså ikke bemærked at de overhoved var der i starten. Det blev til en MEGET hurtig sorti.

Skrevet
Stevie skrev, for 2 timer siden:

Men så spør jeg hvad vi skal hånter sagen. Så åbner hun dørren til det lille garderobe på værelset og der står 6 polske byggarbejder i 20ne og ryger. Jeg hade altså ikke bemærked at de overhoved var der i starten. Det blev til en MEGET hurtig sorti.

Måske var det de sidste gæster der beklagede sig over manglende byttepenge der stod derinde:P:lol:.? 

Skrevet

6 mand i ét garderobe skab alligevel…

Måske det var Snehvide du besøgte og den sidste dværg ikke var kommet hjem fra minen endnu. :D

Skrevet
  • Author
Max Power skrev, for 8 minutter siden:

6 mand i ét garderobe skab alligevel…

Måske det var Snehvide du besøgte og den sidste dværg ikke var kommet hjem fra minen endnu. :D

Jada, men hvad sker der alltså? Tænk dig dette scenario;

-Gutter, så er der rotter i fælden og ni skal endten ud i baghaven ellers så må i finde et sted at skjule jer på!!! siger pigen.

Så er det fart over feltet og alle polske, storrygende byggefolk tænker samme sag. 
”Hvad hvis vi maser os rigtigt god sammen så kan vi stå i den der garderobe der over…”

Hvad jeg syns de skal ha credit for er at de var så stille at jeg ku bolle damen uden at mærke dem overhoved.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.