Hop til indhold
Liderligtparslagelse

Tøsens første GB d.22/2 kl 19 på Frederiksberg

Recommended Posts

Så der dømt et lækkert aften gangbang med liderlig tøs som skal prøve sit første gb 

 
Det foregår på Frederiksberg og starter kl 19,00 til 21,00
 
VIGTIGT’ 
Tilmeld jer nu senest den 20/2 så vi ikke står og må aflyse fordi tilmedlingerne først kommer i sidste øjeblik 
 
Nu det sjove 
 
Tøsen er en lille lækker sag med langt blond hår og store bryster som elsker berøring 
 
Hun er til masser af pik i både fisse og røv og gerne 2 pikke i fissen eller en i røv/fisse
 
Er du sygdomsfri tager hun gerne pik uden kondom men med er selvfølgeligt også tilladt 
 
Alt dette koster 1500 kr til tøsen og der vil være øl og vand på stedet
 
Bad er også muligt
 
PS. Tøsen er svensk 
 
Tilmedling på mail
 
Så gutter 
Hurtig tilmedling 

IMG_7576.jpeg

IMG_7958.jpeg

IMG_7959.jpeg

IMG_7960.jpeg

IMG_7961.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 7 timer siden:

Hvordan forløb det?

Udemærket. En god bunke deltagere 10+, fornemmede på dem, der forlod først en hvis utilfredshed. Muligvis stammende fra at tøsen, var beruset og derfor mere passiv i legen. Der var alt for meget tænder tilstede ved oral og anal blev der ikke særligt meget af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første GB, hun har vel skullet have lidt dutch courage.

Og anal kræver jo meget stive pikke for at lykkes ordentligt.

Det med tænderne, I vil vel heller ikke have en tandløs der har taget gebisset ud.

Var der ikke nogen der kærligt kunne have vejledt kvinden, det ville da have klædt deltagerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SwingLust skrev, for 17 timer siden:

Udemærket. En god bunke deltagere 10+, fornemmede på dem, der forlod først en hvis utilfredshed. Muligvis stammende fra at tøsen, var beruset og derfor mere passiv i legen. Der var alt for meget tænder tilstede ved oral og anal blev der ikke særligt meget af.

Ok , måske også lige i overkanten med 10+ hvis det var første gang for hende ,,,,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest donttrip
Moden slikken M skrev, den 23.2.2024 at 19:35:

Første GB, hun har vel skullet have lidt dutch courage.

Og anal kræver jo meget stive pikke for at lykkes ordentligt.

Det med tænderne, I vil vel heller ikke have en tandløs der har taget gebisset ud.

Var der ikke nogen der kærligt kunne have vejledt kvinden, det ville da have klædt deltagerne.

Eftersom du ikke var tilstede, så er dine bekymringer og gode råd ligesom at læse ekstra bladet...

Man drikker sig ikke i hegnet, når man skal håndtere 10 aftaler på en gang. 

Ud ad 10 fyre antager du at ingen kunne blive stive ved anal. Hun græd efter 30 sekunder, så lad os antage det var en slap pik...

Man siger ikke ja til anal, modtager pengene og springer fra. Hvis du betaler for extra ydelse og får afslag efter betaling, er det ok?  Men alle tog hensyn, og slut med anal.

Ved ikke hvor du får dine blowjobs, men hvis man åbner munden så er der plads til både tænder og diller...

Hun efterlod sig den vådeste madras jeg nogensinde har set ( hun sprøjtede som et vandfald) så drengene var meget vejledende og kærlige. Der blev taget extra ordinært meget hensyn til hende, da alle så hendes tilstand var "hvad laver jeg her agtig"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var et lidt andet billede @SwingLustgav ovenfor, derfor mine kommentarer :P 

Og når analt gør ondt kan det skyldes flere ting: Manglende erfaring/øvelse hos kvinden

Kluntede mænd der ikke forstår sig på hvordan man trænger ind analt

Og endelig for brutal indgang analt fra mændene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest donttrip

swinglust beskriver det nu meget humant. Han "fornemmede" en vis utilfredshed da de første gæster gik. Jeg så ikke nogen gå før mod afslutningen af de to timer. Men statistisk set vil der altid være en sur skid imellem, lige som der altid vil være en der har en mening om alt...  Mit indtryk var, at alle prøvede at få det bedste ud af situationen, tøsens tilstand taget i betragtning.

Hun må havde rådført sig med de forkerte personer da hun sagde ja til anal med 10 fyre. " To timers anal GB klare du nemt...Du behøver ingen erfaring... Nemme penge..." 

Jeg var da heller ikke tilfreds, men en sjov oplevelse under vesten trods alt. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
donttrip skrev, for 11 timer siden:

swinglust beskriver det nu meget humant. Han "fornemmede" en vis utilfredshed da de første gæster gik. Jeg så ikke nogen gå før mod afslutningen af de to timer. Men statistisk set vil der altid være en sur skid imellem, lige som der altid vil være en der har en mening om alt...  Mit indtryk var, at alle prøvede at få det bedste ud af situationen, tøsens tilstand taget i betragtning.

Hun må havde rådført sig med de forkerte personer da hun sagde ja til anal med 10 fyre. " To timers anal GB klare du nemt...Du behøver ingen erfaring... Nemme penge..." 

Jeg var da heller ikke tilfreds, men en sjov oplevelse under vesten trods alt. 

 

 

Ja sjovt for dig men den stakkels pige har sikkert ikke haft en sjov oplevelse, hun er blevet groft udnyttet ikke blot af bagmænd men også sexkunder, og nej jeg var der ikke men det der er skrevet om oplevelsen og fortæller alt :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest donttrip
[email protected] skrev, den 7.3.2024 at 11:20:

Ja sjovt for dig men den stakkels pige har sikkert ikke haft en sjov oplevelse, hun er blevet groft udnyttet ikke blot af bagmænd men også sexkunder, og nej jeg var der ikke men det der er skrevet om oplevelsen og fortæller alt :ph34r:

Ja stakkelsels pige... !0000 kr rigere og 10 sprøjte orgasmer fattigere... Ærgerligt du ikke var der til var der... Du havde uden tvivl gjort det meget bedre end værten, som ellers er en meget erfaren vært.

Næste gang pigen er påvirket ved lignede arrangement , så vil jeg nobelt forsvarer hende, og lade hende rejse hjem med pengene uden indsats. Det lover jeg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest donttrip

!!!

Redigeret af donttrip
!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest donttrip
Peter184 skrev, den 9.3.2024 at 17:22:

Det lyder som voldtægt

det lyder som en sag for politiet..... Du har sgu øje for de ting.. godt vi har dig til at gennemskue forløbet, Sherlock..  Dit allerførste indlæg på Euroguide og du har opklaret en voldtægt. Havde jeg været din far, så havde jeg været så stolt. Forsæt den gode stil. tillykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...