Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er fin , men kan ikke så godt planlagt på grund af familien. Men kontakter når hun kan og så kan du jo håbe du kan !
Jeg har mødtes med hende nogle gange, kinky i den verden er oral  og måske overhovedet at være på siden. Men hun er sød og fin at være sammen med . Jeg ser hende når jeg er i byen nogle dage. Så lykkes det nogle gange for hende at finde tid ? Så ikke underligt hun nemt må opgive andre former for aftaler som ikke passer til hendes muligheder for møder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
blowyoumind skrev, for 5 timer siden:

Hun er fin , men kan ikke så godt planlagt på grund af familien. Men kontakter når hun kan og så kan du jo håbe du kan !
Jeg har mødtes med hende nogle gange, kinky i den verden er oral  og måske overhovedet at være på siden. Men hun er sød og fin at være sammen med . Jeg ser hende når jeg er i byen nogle dage. Så lykkes det nogle gange for hende at finde tid ? Så ikke underligt hun nemt må opgive andre former for aftaler som ikke passer til hendes muligheder for møder. 

Tak for svar.  Hvordan vil du beskrive hendes krop? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
blowyoumind skrev, for 9 timer siden:

Hun er fin , men kan ikke så godt planlagt på grund af familien. Men kontakter når hun kan og så kan du jo håbe du kan !
Jeg har mødtes med hende nogle gange, kinky i den verden er oral  og måske overhovedet at være på siden. Men hun er sød og fin at være sammen med . Jeg ser hende når jeg er i byen nogle dage. Så lykkes det nogle gange for hende at finde tid ? Så ikke underligt hun nemt må opgive andre former for aftaler som ikke passer til hendes muligheder for møder. 

Vi takker for skriv. Men du er ikke velkommen herinde 

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
blowyoumind skrev, for 11 timer siden:

Hun er fin , men kan ikke så godt planlagt på grund af familien. Men kontakter når hun kan og så kan du jo håbe du kan !
Jeg har mødtes med hende nogle gange, kinky i den verden er oral  og måske overhovedet at være på siden. Men hun er sød og fin at være sammen med . Jeg ser hende når jeg er i byen nogle dage. Så lykkes det nogle gange for hende at finde tid ? Så ikke underligt hun nemt må opgive andre former for aftaler som ikke passer til hendes muligheder for møder. 

Helt nyt medlem som giver anmeldelse...aj tror ikke på dig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, den 15.2.2024 at 14:23:

https://sugardaters.com/da/profile/Pmz-jA0_on

 

Jeg har en aftale med hende i næste uge..  nogen der har besøgt hende ?

har du besøgt hende, jeg fik tilbud om 2000 i nogle timer , sex med alt andet , alt ?? uden: Jeg er først i århus om et par uger, men skal da prøves. Hun sendte et foto også med tørklæde ? svært at se noget ud fra det
Hendes mand er med på hun gør det ?? Lidt usædvanligt tænker jeg når hun gør med tørklæde, men hvorfor ikke 
 

Redigeret af bedst til slik

Del dette indlæg


Link til indlæg
bedst til slik skrev, 1 time siden:

har du besøgt hende, jeg fik tilbud om 2000 i nogle timer , sex med alt andet , alt ?? uden: Jeg er først i århus om et par uger, men skal da prøves. Hun sendte et foto også med tørklæde ? svært at se noget ud fra det
Hendes mand er med på hun gør det ?? Lidt usædvanligt tænker jeg når hun gør med tørklæde, men hvorfor ikke 
 

Har ikke mødt hende de endnu.   Først i næste uge har jeg en aftale med hende..  Men ja, tørklæde og en mand der er med på det.. hmm det er også min bekymring. Men må se hvad hun siger i næste uge når jeg har tid igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kalder jo selv sin mand for en "cuckold mand" i hendes profil - så mon ikke man skal være frisk på at der er nogen der sidder i skabet og hygger med B)

Redigeret af Brunsviger
Tilføj joke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brunsviger skrev, for 47 minutter siden:

Hun kalder jo selv sin mand for en "cuckold mand" i hendes profil - så mon ikke man skal være frisk på at der er nogen der sidder i skabet og hygger med B)

Ja nemlig..  fandt så lige ud af hvad det der cuckold betyder ;-)

Blir sku spændende i næste uge når jeg skal ses med hende hvad det er for noget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, for 2 timer siden:

Ja nemlig..  fandt så lige ud af hvad det der cuckold betyder ;-)

Blir sku spændende i næste uge når jeg skal ses med hende hvad det er for noget :-)

Stay safe, det er en skørt verden ;) men hvis andre gerne vil forstå hvad det der cuckold går ud på havde EB an artikel for nogen år siden

https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/cuckold-derfor-taender-jeg-paa-at-min-hustru-har-sex-med-andre-maend/6421574

 

Redigeret af Brunsviger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, for 21 timer siden:

Ja nemlig..  fandt så lige ud af hvad det der cuckold betyder ;-)

Blir sku spændende i næste uge når jeg skal ses med hende hvad det er for noget :-)

skal du mødes hos hende/dem ? Jeg skal mødes i en brnb lejlighed ? Men hun skriver godt nok at manden er med på det hele og det vil jeg få at se ??
men jeg opfatter nu mere at hendes mand er gammel og impotent ? Der er lidt forskellige opfattelser af hvad cuckcold er

Redigeret af bedst til slik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har spurgt hende om hun har stedet og der var svaret ja..  Men ved dog ikke om det er hos hende privat eller andet sted..  kan da sagtens være hun er blevet gift væk til en ældre mand der ikke kan få den op mere.. og så kan de ligeså godt lave lidt mønt på at hun så blir tilfredsstillet..  kan også være en værre sadist der bare nyder de sygeste ting....  håber godt nok mest på det første dog hvis jeg skal ses med hende :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har spurgt hende om hun har stedet og der var svaret ja..  Men ved dog ikke om det er hos hende privat eller andet sted..  kan da sagtens være hun er blevet gift væk til en ældre mand der ikke kan få den op mere.. og så kan de ligeså godt lave lidt mønt på at hun så blir tilfredsstillet..  kan også være en værre sadist der bare nyder de sygeste ting....  håber godt nok mest på det første dog hvis jeg skal ses med hende :-)

 

Det kan jo være en kærligheds erklæring fra manden hvis han ikke kan betjene hende ? at hun ser andre
jeg fik et foto sendt på snap, en ret almindelig pige vil jeg sige !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
bedst til slik skrev, for 3 timer siden:

Det kan jo være en kærligheds erklæring fra manden hvis han ikke kan betjene hende ? at hun ser andre
jeg fik et foto sendt på snap, en ret almindelig pige vil jeg sige !!

Har du mødtes med hende?  Hun skrev til mig at hun først vil bytte snap efter første møde...? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, for 3 timer siden:

Har du mødtes med hende?  Hun skrev til mig at hun først vil bytte snap efter første møde...? 

nej, så måske er dine udsigter ikke så gode så ? Hun har sendt mig et par beskedder og spørgsmål på snap

Redigeret af bedst til slik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå en lille opdatering på Faiza affairs..

Efter jeg fik hendes snap og vi skrev lidt frem og tilbage er svar fra hende stoppet og nu er jeg slettet..  så det blev ikke til møde.  Godt der er andre fisk i havet.. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, den 23.2.2024 at 17:02:

Nå en lille opdatering på Faiza affairs..

Efter jeg fik hendes snap og vi skrev lidt frem og tilbage er svar fra hende stoppet og nu er jeg slettet..  så det blev ikke til møde.  Godt der er andre fisk i havet.. :-)

 

Jep!Fake!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...