Hop til indhold
Forsigtig fyr

Hvor finder jeg en vildt lækker pige i Midtjylland?

Recommended Posts

20.56. starter han denne tråd, selvom han allerede kl.  20.41 har skrevet til pigen - finder du ikke at det er misbrug af vores tid og tillid, når han godt selv kan finde ud af det  :evil:

 

Hvad er det for noget løgn at fyre af??

 

Tråden er startet og det er her er copied og pasted

 

Skrevet 29 januar 2014 - 19:56

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det for noget løgn at fyre af??

 

Tråden er startet og det er her er copied og pasted

 

Skrevet 29 januar 2014 - 19:56

 

Ifølge min kronograf her på eroguide, så lyver Jernsvinet ikke.....ved så ikke om der er fejl ifm tidszonen på din computers opsætning.....med al respekt overfor dig FF.

Redigeret af postmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter min menigg synes jeg du skal prøve Yasmin, hu er at finde lidt syd for Viborg, Hun anoncere bla, på annonceligt, Hun er absolut et besøg vær.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge min kronograf her på eroguide, så lyver Jernsvinet ikke.....ved så ikke om der er fejl ifm tidszonen på din computers opsætning.....med al respekt overfor dig FF.

 

Hendes mails til mig

image-8893_52EFF0AF.jpg

 

Mit indlæg

image-A3F7_52EFF0AF.jpg

 

Men har fået et par personlige beskeder. Kan forstå på flere andre at Jernsvinet har det meget med at gå efter mandet istedet for bolden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iøvrigt har du ret postmand! Der mangler en time på mine indlæg ift hvad klokken egentlig er

 

Jeg har en anderledes erfaring med Jernsvinet.....Jeg synes han er helt okay(og meget hjælpsom) og jeg kender ham kun herfra. Men husk i den senere tid har vi oplevet "Trolls" og nogle af vores medlemmer er blevet angrebet af "Trolls" - stalking af piger m trusler mm. Så er det hele sagen om Tanja Rahm, der efter sigende ikke er kendt i branchen(mener jeg at jeg læste i et indlæg) Så nogle gange kan man godt føle at det er nemmere at komme op i det rødefelt.

 

Mine tider passer med PC'eren og det der skrives her på EG. Just saying.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu gider vi ikke diskutere klokkeslet længere, men jeg begyndte bare at undre mig bare over hvorfor du som førstegangssexkøber:

 

1. havde et budget

2. søgte en vildt lækker pige

3. spørger ind til om hun giver fransk m/u gummi og bliver sur på Nylonlover, fordi han begynder at stille spørgsmål til, om du nu er så forsigtig, som du giver udtryk for med dit handle: se indlæg nr. 16

4. går meget op i om pigens ansigt er tiltalende

5. var så hurtig til at skrive til Sofie, fremfor at tage mod flere gode råd og hints, inden du kontaktede en bestemt.

 

Før du beskylder mig for at gå efter manden, fremfor bolden - synes jeg du burde opgive din alder på din profil og fortælle lidt mere om dine erfaringer med sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu gider vi ikke diskutere klokkeslet længere, men jeg begyndte bare at undre mig bare over hvorfor du som førstegangssexkøber:

 

1. havde et budget

2. søgte en vildt lækker pige

3. spørger ind til om hun giver fransk m/u gummi og bliver sur på Nylonlover, fordi han begynder at stille spørgsmål til, om du nu er så forsigtig, som du giver udtryk for med dit handle: se indlæg nr. 16

4. går meget op i om pigens ansigt er tiltalende

5. var så hurtig til at skrive til Sofie, fremfor at tage mod flere gode råd og hints, inden du kontaktede en bestemt.

 

Før du beskylder mig for at gå efter manden, fremfor bolden - synes jeg du burde opgive din alder på din profil og fortælle lidt mere om dine erfaringer med sex.

 

1. Jeg har de penge jeg har! Det er vel ikke så mærkeligt?

2. Ja når det skal prøves skal det sgu da være en lækker pige. Skulle jeg have søgt efter landets grimmeste kælling?

3. Du aner ikke hvorfor jeg kalder mig forsigtig!!!

4. Nå nej, ansigtet betyder jo ikke noget vel! Skide lige meget om hun ligner et trafikuheld.

5. Hvad er det du ikke forstår ved at det var hende der kontaktede mig???

 

Har jeg påstået du går efter manden? Nej, jeg har skrevet at nogle har kontaktet mig og ment det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skrev du havde fået en mail fra hende - det opfattede jeg som at du havde skrevet til hende først - hvor skulle hun ellers få din mailadresse fra?

 

Men selvfølgelig aner jeg ikke hvorfor du kalder dig forsigtig, men det må du da gerne oplyse + din alder.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skrev du havde fået en mail fra hende - det opfattede jeg som at du havde skrevet til hende først - hvor skulle hun ellers få din mailadresse fra?

 

Men selvfølgelig aner jeg ikke hvorfor du kalder dig forsigtig, men det må du da gerne oplyse + din alder.

 

 

Mail var så besked herinde, men hvad med at spørge før du begynder at tro noget som du egentlig ikke ved og hvad med at spørge før du så begynder at kommentere på ting du ikke ved, men bare går ud fra?? 

 

Kan helt ærligt ikke se hvad du skal bruge de oplysninger om, det handler om pigerne og ikke os............ selvom jeg godt nok fornemmer du mener noget andet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mail var så besked herinde, men hvad med at spørge før du begynder at tro noget som du egentlig ikke ved og hvad med at spørge før du så begynder at kommentere på ting du ikke ved, men bare går ud fra?? 

 

Kan helt ærligt ikke se hvad du skal bruge de oplysninger om, det handler om pigerne og ikke os............ selvom jeg godt nok fornemmer du mener noget andet!

 

OK - jeg fornemmer, at du hverken er så ung eller uskyldig som du gerne vil have os til at tro.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg undres over, at man blot bruger sit krudt på at små-skændes, hvis man ønskede råd og vejledning omkring ens første sexkøb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undres over, at man blot bruger sit krudt på at små-skændes, hvis man ønskede råd og vejledning omkring ens første sexkøb.

 

Ja, det er ikke lige den bedste start . Men al kommunikation er svær.......må håbe på lidt bedre karma herinde efterhånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være søde Sofie i Herning: https://annoncelight.dk/annonce/101343/soede-sofie-i-herning-med-eget-sted

 

Hun er rigtig god til GFE, hvis du behandler hende pænt!, men det er privat/diskret i et villakvarter, så du skal lige aftale nærmere med hende mht. hvordan du bedst kommer til og fra stedet, især hvis du ikke har været på den galej før  :D

 

Ellers er http://www.privat-diskret.dk/ i Bording også et godt bud, hvor du næsten altid er sikker på at få en god service - søg flere anmeldelser herinde af pigerne og stedet.

Hvad betyder GFE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad betyder GFE

 

Det betyder at pigen gerne vil, kramme, nusse, kæle og evt. kysse lidt både før og efter akten + snakke og interessere sig lidt for dig og evt. fortælle lidt om sig selv, istedetfor bare hurtigst muligt at gøre dig færdig og ud af vagten.

 

Jeg er en gang blevet smidt ud af en glædespige og det var i Ilskov, fordi jeg ikke bare ville ligge mig ned på sengen og starte med at få den suttet af, men begyndte stående stille og roligt at stå og kramme hende, da hun var lige min type: slank, god figur og mørkhåret - det ville hun bare ikke - det her var arbejde og så fik jeg alle mine penge igen og vippet ud af døren. Tror hun kom fra Rusland eller Polen et sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...