Hop til indhold
Silke-pige

Tøj - påklædning :)

Recommended Posts

Det er vist lidt på randen af, at det er nemmest at sige hvad der IKKE fungerer :)

Til den liste vil jeg lige nævne, at jeg en gang blev modtaget af en pige i ankelsokker, sloggi trusser og islandsk sweater - der må jeg lige sige, at det funker altså ikke for mig

Til et rollespil som Sarah Lund (forbrydelsen) :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til et rollespil som Sarah Lund (forbrydelsen) :-D

To sjæle, en tanke (selvom sweateren er færøsk). Det ville fungere fint for mig med den rette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er begejstret for kvinder i klassisk lingerie, skanky outfits/kostumer selvfølgelig med høje hæle.

Skal det være helt enkelt; bare selvsiddende strømper og høje stiletter...det er i mine øjne både enormt og meget feminint :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg foretrækker at blive mødt af en helt nøgen pige

 

eller 2 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur ved stranden i dag . . . Sad og fik flash-backs til et GP-besøg sidste år . . . 

Temperaturen var som idag, og jeg havde, trods morgenbad hjemme, taget en tur i fjorden på vejen til besøget, og sms'et at jeg gerne ville skylles af inden det sjove . . . :wink: 

Pigen mente ikke det var nødvendig, saltet var kun et ekstra pikant krydderi . . . :P Hun reklamerede med svagt parfumeret  . . . 

På vejen hjem gik turen igen forbi fjorden, for at fordøje minderne - Mens jeg sad og småsvedte, fornemmede jeg pludselig hendes svage parfumeduft - Var jeg gået tidligere i fjorden, havde jeg ikke fået den oplevelse/genkaldelse af besøget . . . :wink:

 

Så for mig er en svag parfumeduft tilstrækkelig påklædning . . . :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

En helt nøgen kvinde er at foretrække :-) evt. med et par røde stiletter :-) Heller ingen islandsk eller færøsk Sweater her, tak :grin:

L

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej søde mænd/fyre :)

 

Hva for noget tøj ønsker i at en glædelses pige har på når i kommer til hende :)

Frækt hverdags sommertøj f.eks. noget lårkort og en top :) Eller en fræk bikini for at komme i sommerstemning :)

Men frækt lingerie er da heller ikke værst ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En GP,er som jeg ofte kom hos i Flensborg var som oftest helt nøgen, hun havde en flot krop; men en gave skal pakkes ud.

En gang da jeg kom uanmeldt kom hun samtidig hjem fra hundeluftning, herligt at se hende i almindelig påklædning.

En anden pige i Flensborg jeg havde en aftale med kom lidt forsinket, så jeg ventede i bilen og så hende komme i alm. tøj.

Det nød jeg også, afklædningen en del af spillet for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 3. jul. 2015 at 14:02:

To sjæle, en tanke (selvom sweateren er færøsk). Det ville fungere fint for mig med den rette.

Du skal jo ikke snakke med sweateren. :grin:

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 1 minut siden:

 

Ups! Slåfejl.

Redigeret af Gungner
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jo lidt med forskell men 3 scenarier som tænder mig er

1 ude i naturen/eller åbent rum foretrækker jeg en Kvinde i nederdel gærne som går fra midt på lår eller ned til knæ hvad som gæmmer sig under er af mindere betydning det finder min hånd ud af når den kryber op under nederdelen en bluse/trøje som man også kan nemt komme til BH er er no go de er børnesikkret og noget fanden har skabt

2på klinikk/privat så lidt som mulig men et par frække trusserog ved ankomst en hosecote er ok for mig ingen grund til at spille tid med tøj

3 BDsm her er jeg helt bestemt til læder og høye stilleter specielt hvis Dominaen ved at bruge stilletene  men her afhængiger jo tøjet meget af det legen som skal laves men min erfaring er at de fleste Dominaer er dyktige til at klæde sig til anlædningen og det findes vel ikke noget mere ophissende end en Domina som stryger spanskrøret ned af ens ryg når man står fastspændt til korset afventer slaget af det tynde spanskrør og så kommer slaget med en tawse eller en flogger så for en Domina er vel værktæjet det halve af påklædningen ,og de dyktige Dominaer har værktøjet med helet tiden en fald hånd er nok det aller beste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...