Bubsi 104 Skrevet 13. Februar, 2024 I sidste uge var jeg en smut forbi klinikken på Hans Broges Gade, - har ikke været der siden corona blæste ind over landet. I mellemtiden er der så kommet en ny ejer, en flink og køn thai, som har haft klinikken i 4 -5 måneder. Hun var rigtig god til sit job, - nok den bedste massage jeg har fået i Århus det sidste par år. 350 kr for 55 min. Er der fare for gentagelse, - Jeps. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Wilsonn 32 Skrevet 13. Februar, 2024 Fik du mere end bare massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 13. Februar, 2024 Peter Wilsonn skrev, for 46 minutter siden: Fik du mere end bare massage? Nej, kom kun for massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Wilsonn 32 Skrevet 13. Februar, 2024 Bubsi skrev, for 7 minutter siden: Nej, kom kun for massage Modtaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyr i Skive Skrevet 22. Januar Er der nogen der har været forbi Nong/Wandee for nyligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 101 Skrevet fredag klokken 20:50 Jeg har lige været forbi i dag. For første gang. jeg trængte virkelig til en rigtig god og robust massage, uden der skulle rykkes i andre håndtag. Jeg havde virkelig ondt i hele kroppen. jeg havde bedt om en seriøs, god og hård massage. det fik jeg, og det gjorde lidt nas, men på den gode måde. Nu, 5 timer efter har jeg det perfekt. Nakke, skuldre, lænd og ben. Jeg skal have en tur mere i næste uge. Her kunne jeg godt finde på at tage en parmassage sammen med kæresten. Jeg er enig med Bubsi at det er bedste massage i byen for tiden, hvis det udelukkende er massage det drejer sig om. jeg synes ellers jeg har prøvet en del forskellige massagesteder, dog mest med tillægsydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fasso 17 Skrevet fredag klokken 22:20 Kender ikke stedet men lyder seriøst Er der mulighed for ekstraydelser på stedet - evt FP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 464 Skrevet i går klokken 06:18 Deres FB side Nong Thai Massage by Wandee https://www.facebook.com/WandeebyNong/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg