Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre

Er der nogen af jer, der har fået Klamydia fra en eller flere af alle de skønne glædespiger og her tænker jeg kun på oralsex (specielt efter deep throat, altså helt ned i halsen) uden gummi (alt sex er med gummi, så smitten kan derfor ikke komme vaginalt eller fra anus), er lidt bange for at det kan smitte fra slimhinderne i halsen til pikken.

Hvis man slår det op, påstår sexlinjen at det ikke kan smitte fra mund til pikken, men på andre offentlige hospitalssider står der at det kan smitte, men der er ikke evidens for at det smitter fra mund til pikken.

Så jeg er lidt nysgerrig på hvad I kan fortælle.

Det skal lige nævnes, at jeg har aldrig været smittet med nogen former for kønssygdomme.

Mange hilsner
TheDuke

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du i tvivl om du har klamydia så gå til lægen, om du har symptomer eller ej, så gå til lægen og få det tjekket. Jeg er næsten lige kommet ud af en klamydia kur, jeg havde ingen symptomer men fik det tjekket og gjordt noget ved det ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej etspil5moden

Tak for din tilbagemelding.

Jeg er blevet tjekket og jeg er ikke smittet, det handler ikke om mig det handler om hvilke vej Klamydia smitter. hvis du læser det jeg skriver ??

Redigeret af Theduke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Theduke skrev, for 23 minutter siden:

Hej etspil5moden

Tak for din tilbagemelding.

Jeg er blevet tjekket og jeg er ikke smittet, det handler ikke om mig det handler om hvilke vej Klamydia smitter. hvis du læser det jeg skriver ??

Så har jeg ikke læst din tråd ordentligt og misforstået  og det beklager jeg, altså min læge sagde da jeg havde klamydia at det smittede via slimhinderne, både vaginalt, oralt og analt. Og hvis man ville være på den helt sikre side når man ikke har en fast partner så er det altid bedst at have sex med kondom det var ihvertfald hvad min læge sagde.

jeg beklager misforståelsen ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

På sexlinien for unge

https://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia

nævnes det at:

Du har ret til at vælge en anden læge end din praktiserende læge, hvis du har mistanke om, at du er smittet med en sexsygdom.

De nævner dog ikke at man også kan få klamydia i øjnene - men her er der også slimhinder, så vask lige hænder efter berøring af andres slimhinder, inden du gnider dig i øjnene og ved CIF (Come In Face) skal man også passe på med ikke at få sperm i øjnene - desuden svider det gevaldigt.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 3 timer siden:

det smittede via slimhinderne, både vaginalt, oralt og analt. Og hvis man ville være på den helt sikre side når man ikke har en fast partner så er det altid bedst at have sex med kondom 

Jeg har aldrig prøvet at slikke fisse eller røv med slikkelap, og jeg tror heller ikke jeg kommer til det da tanken om at slikke på et stykke gummi slet ikke tiltaler mig.

Så ville jeg jo heller ikke kunne smage fissen eller røven og slikke den lækre fissesaft i mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Theduke skrev, for 7 timer siden:

Hej Brødre

Er der nogen af jer, der har fået Klamydia fra en eller flere af alle de skønne glædespiger og her tænker jeg kun på oralsex.

 

Kort og godt….nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Juice Eater skrev, for 4 timer siden:

Jeg har aldrig prøvet at slikke fisse eller røv med slikkelap, og jeg tror heller ikke jeg kommer til det da tanken om at slikke på et stykke gummi slet ikke tiltaler mig.

Så ville jeg jo heller ikke kunne smage fissen eller røven og slikke den lækre fissesaft i mig :P

Heller ikke mig, men så vidt jeg også har læst mig frem til kan det også smitte i øjet, meeen jeg har sgu ikke rigtig haft klamydia i øjet eller haft nogle sex sygdommen generelt i øjnene :lol:

men altså nu knepper mig og kæresten også lystigt uden kondom og der har ikke været en skid siden vi begge gik i behandling så jeg både slikke hende og boller uden uden problemer, jeg kunne dog gøre hende gravid :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...