Hop til indhold
diiitte

Ubehagelige mails

Recommended Posts

Hej allesammen

Jeg er lige startet igen efter en laaang pause fra branchen, og idag har jeg modtaget flere ubehagelige mails, alt lige fra klamme luder so til idiot luder osv, er helt rystet og har næsten mistet lysten, selvom jeg havde glædet mig til at komme i gang igen, er der andre der er udsat for sådan noget ?

Redigeret af diiitte
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
diiitte skrev, for 10 timer siden:

Hej allesammen

Jeg er lige startet igen efter en laaang pause fra branchen, og idag har jeg modtaget flere ubehagelige mails, alt lige fra klamme luder so til idiot luder osv, er helt rystet og har næsten mistet lysten, selvom jeg havde glædet mig til at komme i gang igen, er der andre der er udsat for sådan noget ?

det gør mig både ked af det og vred på dine vejne at du og andre skal udsættes for sådan noget <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Politiet er måske ikke altid til så megen hjælp - men du kan prøve at rette henvendelse til vedkommendes e-mail udbyder - se f.eks. gmail´s politik mht. harassment:

https://www.google.com/gmail/about/policy/

Det kan være ret irriterende at få sin konto lukket - det kan ihvertfald sætte folk lidt tilbage og de får travlt med at oprette en ny konto og genetablere forbindelsen til div. andre kontier og se deres historik mht. hvem de ellers prøver at genere.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder virkelig ubehageligt, sådanne tosser skal man jo desværre ikke lede længe efter, søde Ditte.. 

Sikkert bare en sølle stakkel, som ikke kan finde ud af, at opføre sig ordentligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
diiitte skrev, den 11.2.2024 at 22:29:

Hej allesammen

Jeg er lige startet igen efter en laaang pause fra branchen, og idag har jeg modtaget flere ubehagelige mails, alt lige fra klamme luder so til idiot luder osv, er helt rystet og har næsten mistet lysten, selvom jeg havde glædet mig til at komme i gang igen, er der andre der er udsat for sådan noget ?

Lad mig gætte. Fra en T Petersen? Lyder som de mail jeg modtager. Har modtaget dem flere mdr. 

Personen må virkelig ikke have et liv 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg fik hver morgen “smatso luder” og andre intelligente sætninger, hvis to ord er nok til en sætning. 
Jeg blokerede ham, da mit liv er for kort til sølle mennesker. 
tag dig ikke af det <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg fik hver morgen “smatso luder” og andre intelligente sætninger, hvis to ord er nok til en sætning. 
Jeg blokerede ham, da mit liv er for kort til sølle mennesker. 
tag dig ikke af det <3

Haha der er vist idioter det læser med, for j.k.hansen har bagefter denne besked sendt en “latterlige narkoluderso :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det trist at en  indsat på den lukket, har adgang til internettet,  som han åbenbart bruger til at genere de dejlige GP.

Sådan et fjols :(

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang-milf skrev, den 13.2.2024 at 05:21:

Lad mig gætte. Fra en T Petersen? Lyder som de mail jeg modtager. Har modtaget dem flere mdr. 

Personen må virkelig ikke have et liv 

Ja lige præcis fra t Petersen, idag er jeg så en fed klam narko luder, han er sgu da helt væk, jeg svare ikke på det men han bliver ved, nej han må godt nok have et trist liv :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
diiitte skrev, den 11.2.2024 at 22:29:

Hej allesammen

Jeg er lige startet igen efter en laaang pause fra branchen, og idag har jeg modtaget flere ubehagelige mails, alt lige fra klamme luder so til idiot luder osv, er helt rystet og har næsten mistet lysten, selvom jeg havde glædet mig til at komme i gang igen, er der andre der er udsat for sådan noget ?

Det ærger mig altid at høre om GP’er, der bliver udsat for trusler og ubehagelige mails og lignende.

 

lille_peter skrev, den 13.2.2024 at 14:22:

Hvor er det trist at en  indsat på den lukket, har adgang til internettet,  som han åbenbart bruger til at genere de dejlige GP.

Sådan et fjols :(

Jeg tror uanset hvad, vi skal passe på med at sige, at det bare er en indsat på en lukket afdeling eller lignende. Vi ved det jo ikke. 
 

Måske kunne trådstarter også svare på, om det er fra flere forskellige afsendere end bare en? Men æv, det ærger mig virkelig var gang jeg hører om en pige eller GP, der bliver udsat for den slags – selvfølgelig ærger det mig også, hvis det sker med en klient :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

* For præcisionens skyld: Men æv, det ærger mig virkelig hver gang en pige eller GP bliver udsat for trusler, ubehagelige mails og lignende – selvfølgelig ærger det mig også, hvis det skulle ske med en klient.

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bloker og ignorer. Lad være med at diskutere ham herinde, han er åbenbart SÅ opmærksomhedskrævende at han sikkert også tænder på at vi sidder og bliver enige om hvor sørgelig en person han er ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...