Hop til indhold
B&O

Erfaringer med "thaimiljøet"

Recommended Posts

Hej! Hvis man nu gerne vil møde nogle søde thaipiger, som ikke behøver at være GP'ere, hvad kan man så gøre ? Hvordan får man en fod indenfor i miljøet, for de holder vel nogle fester :) ? Jeg har set nogle billededer fra en eller anden venskabsforening, men det ser godt nok kedeligt ud... :P

Undskyld, hvis mit indlæg ikke er indenfor skiven af dette emne, men det er vel en slags efterlysning.

Jeg bor i Aarhus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du i din omgangskreds har nogle som er thai gift, så lad et ord falde om at du leder efter en thai, så kender de med garanti en eller anden som mangler en dansker.

Ellers hold øje med randers området, der er der et par gange om året thaifester i arena’en, og alle er velkommen, det plejer at koste 200-400kr med musik mm.

det er nogle sjove fester, med mange muligheder for at købe mad mm, og der er gang i den.

søg på FB efter dansk thai foreninger mm. Der vil der også være annoncer for thai fester. De laves over hele landet med jævne mellemrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

med jævne mellemrum er der også thaifester og Mad fester i Hasselager 

her vil du løbe ind i nok 90% af de prostituerede fra diverse klinikker i Jylland 

;) mange har deres mænd og kærester med til de arrangementer, bare så du ikke stormer hen og snakker med en du måske har knaldet med de sidste par år !!

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg
B&O skrev, for 2 timer siden:

men det er vel en slags efterlysning.

Bevares er det en efterlysning. Men ikke en efterlysning, der hører hjemme i dette forum. - Så den er sendt over i hyggesnak, @B&O.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, den 11.2.2024 at 14:48:

med jævne mellemrum er der også thaifester og Mad fester i Hasselager 

Hvordan kommer man som dansk mand med til thaifesterne i Hasselager?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 28 minutter siden:

Hvordan kommer man som dansk mand med til thaifesterne i Hasselager?

Der plejer at være et nummer og kontakt adresse på opslag, plakat i thai butikker og FB opslag, hvor man betaler og får sin billet.

men altid med et kontakt nummer så ring/skriv og hør hvordan man får adgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den 13.2.2024 at 08:31:

Hvordan kommer man som dansk mand med til thaifesterne i Hasselager?

Min er faring med disse Thai/Vietnam/Filippiner-fester er, at det er en kæmpe fordel at du ankommer med en asiatisk ven/veninde der kan præsentere dig for nogle af de andre.
Kommer du helt alene, er risikoen for at du ikke kommer i snak med nogle ret stor. Kan godt være jeg bare har været uheldig, men det er mine oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...