Steel Coffe Cup 6 Skrevet 11. Februar, 2024 Hejsa lige en advarsel - jeg er blevet kontaktet på whatsapp og fået trussler har vedhæftet dem her - har en ide om hvem det er - men vil ikke anklage nogle af de skønne tøser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 641 Skrevet 11. Februar, 2024 Jeg tror ikke at du skal være bekymret over denne besked. Der er vist andre, der også har modtaget en helt identisk besked. Der er formentlig tale om et forsøg på afpresning fra nogle gerningspersoner, der nok befinder sig i Nederlandene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2024 kan godt forstå at du bliver rystet over sådan en besked. hvis jeg var i dine sko ville jeg straks kontakte politiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AsianKing 99 Skrevet 11. Februar, 2024 Whauu…chefmorderen himself, har skrevet til dig på Whatsapp. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
centrinot 23 Skrevet 11. Februar, 2024 Han har 8 mand i nærheden. Jeg mistænker at det han inviterer til er et gang-bang. Spørg om prisen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 11. Februar, 2024 Samme besked har været oppe at vende i denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/179279-fået-trussel-på-mobilen-fra-rumænsk-nummer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 11. Februar, 2024 Mr Mikey har været på spil før 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 11. Februar, 2024 @Dinosdk69 du var hurtigere end mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonum in lectulo 78 Skrevet 11. Februar, 2024 Hahaha hold da kæft en taber der der er ikke noget at være bange for der, det er bare en taber som tror han er konge haha, han er bare et fjols Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 379 Skrevet 11. Februar, 2024 Dem som har fået den besked burde skrive sammen om Hvilken pige det er de har tilfælles. For så er det jo nemt at finde frem til mr mickey (eller personen bag) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas90 7 Skrevet 11. Februar, 2024 Den besked har gået rundt længe. Desvær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg