Hop til indhold

Recommended Posts

Kender I det med at man i lang tid bare har valgt det kendte og sikre? Det var jeg gået lidt sur i så havde kastet mig ud i et prøve lidt nyt, men med et par kæmpe skuffelser og det gider jeg sgu heller ikke. Jeg håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig lidt ... 

Kort sagt søger jeg en FEMININ ladyboy med en stor pik og ditto ladning (ladningen er vigtigst). Jeg er ikke interesseret i nogle fra gaden. Det skal være fra enten en bar eller et massagested og det er lidt et must at der er bollerum på stedet. Hvis hun også er villig til at tage den uden gummi så er det absolut også et plus for mig ... Gerne i det centrale Pattaya (fra Naklua til Phratamnak) men er da også villig til at krydse Sukhumvit Road eller slå et smut forbi Jomtien. Dog er jeg nødt til at udelukke Peachy Lilly i LK Metro, da jeg er blevet for kendt i det område til at jeg kan gå ubemærket ind og ud derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mau skrev, for 2 timer siden:

Gerne i det centrale Pattaya (fra Naklua til Phratamnak) men er da også villig til at krydse Sukhumvit Road eller slå et smut forbi Jomtien.

Du kunne prøve i baggyden til Soi 6 (soi 6/1) - her sidder der altid nogle ladyboys og venter på kunder - og også i Soi 6 kan du finde ladyboys. Ellers Soi Pothole og Soi Buhkao.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Du kunne prøve i baggyden til Soi 6 (soi 6/1) - her sidder der altid nogle ladyboys og venter på kunder - og også i Soi 6 kan du finde ladyboys. Ellers Soi Pothole og Soi Buhkao.

Jeg kender fint de fleste barer og områder. Jeg spørger netop fordi jeg søger noget specifikt fordi jeg er træt af skuffelser når jeg bare tager chancen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mau skrev, for 2 timer siden:

Jeg kender fint de fleste barer og områder. Jeg spørger netop fordi jeg søger noget specifikt fordi jeg er træt af skuffelser når jeg bare tager chancen. 

Du kan også tage til Jomtien - omkring "Supertown" og på vejen ned mod stranden ,kan du finde flere forskellige typer af ladyboys - ofte sidder der nogle udenfor de forskellige massagesaloner - eller de går lidt frem og tilbage, vrikker med bagdelen og siger indsmigrende "Heelooo" og tungen kører lige inciterende et par gange indvendig i kinden ;-) Men ellers har de fleste massagesaloner med respekt for sig selv et par ladyboys.

I Nanaplaza i Bangkok kan du opleve flere forskellige typer ladyboys (både med og uden ombygning) shows - og de kan være ret pågående med at få dig til at give dyre drinks til dem.

Et sted blev jeg dog lidt irriteret, da jeg netop havde sat mig på ved et bord på første række og fået en drink, da der kom 4 koreanere og der var kun et ledigt bord til 2 - 3 personer på første række - og både manageren og "pigerne" på scenen indikerede flere gange ret kraftigt at jeg skulle flytte længere op bagved, så koreanerne alle kunne sidde 2 og 2 ved et par borde på første række - men jeg "stod my ground", da jeg var kommet først, var ældre end dem og de kunne jo ligesågodt sidde på sidste række - det endte så med at en af koreanerne satte ved siden af mig, uden at sige goddag eller noget - men så var der selvfølgelig ikke plads til nogen "piger" og de kunne ikke tjene penge på ladydrinks. Koreanerne gik nu snart igen - og uden at drikke deres øl helt.

Går du lidt op ad gaden udenfor Nanaplaza, vil du også møde rigeligt med ladyboys ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet

Jeg synes egentlig at det er meget rimeligt, hvis vi er alene at vi bliver bedt om at acceptere en anden plads.

For at der kan blive plads til både flere gæster og den omsætning det medfører.

Jeg og en kammerat besøgte flere gange en irsk pub i Rom med live musik under vores 10 dages ferie.

Vi blev simpelthen bedt om at tage andre pladser, for at holde borde og stole fri til grupper af flere gæster som ellers ikke ville kunne sidde samlet.

Det forstod vi godt, og vi fandt det helt rimeligt.

Jeg vil som single gæst til hver en tid acceptere en anmodning om at tage en anden plads i baren.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Du kan også tage til Jomtien - omkring "Supertown" og på vejen ned mod stranden ,kan du finde flere forskellige typer af ladyboys - ofte sidder der nogle udenfor de forskellige massagesaloner - eller de går lidt frem og tilbage, vrikker med bagdelen og siger indsmigrende "Heelooo" og tungen kører lige inciterende et par gange indvendig i kinden ;-) Men ellers har de fleste massagesaloner med respekt for sig selv et par ladyboys.

I Nanaplaza i Bangkok kan du opleve flere forskellige typer ladyboys (både med og uden ombygning) shows - og de kan være ret pågående med at få dig til at give dyre drinks til dem.

Et sted blev jeg dog lidt irriteret, da jeg netop havde sat mig på ved et bord på første række og fået en drink, da der kom 4 koreanere og der var kun et ledigt bord til 2 - 3 personer på første række - og både manageren og "pigerne" på scenen indikerede flere gange ret kraftigt at jeg skulle flytte længere op bagved, så koreanerne alle kunne sidde 2 og 2 ved et par borde på første række - men jeg "stod my ground", da jeg var kommet først, var ældre end dem og de kunne jo ligesågodt sidde på sidste række - det endte så med at en af koreanerne satte ved siden af mig, uden at sige goddag eller noget - men så var der selvfølgelig ikke plads til nogen "piger" og de kunne ikke tjene penge på ladydrinks. Koreanerne gik nu snart igen - og uden at drikke deres øl helt.

Går du lidt op ad gaden udenfor Nanaplaza, vil du også møde rigeligt med ladyboys ;-)

Ha ha :D var ude for samme problem for år tilbage, havde fået en go plads, næsten tømt mit glas og blev så genet væk, da der kom et større selskab, blev lovet en gratis refilling så ....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Du kan også tage til Jomtien - omkring "Supertown" og på vejen ned mod stranden ,kan du finde flere forskellige typer af ladyboys - ofte sidder der nogle udenfor de forskellige massagesaloner - eller de går lidt frem og tilbage, vrikker med bagdelen og siger indsmigrende "Heelooo" og tungen kører lige inciterende et par gange indvendig i kinden ;-) Men ellers har de fleste massagesaloner med respekt for sig selv et par ladyboys.

I Nanaplaza i Bangkok kan du opleve flere forskellige typer ladyboys (både med og uden ombygning) shows - og de kan være ret pågående med at få dig til at give dyre drinks til dem.

Et sted blev jeg dog lidt irriteret, da jeg netop havde sat mig på ved et bord på første række og fået en drink, da der kom 4 koreanere og der var kun et ledigt bord til 2 - 3 personer på første række - og både manageren og "pigerne" på scenen indikerede flere gange ret kraftigt at jeg skulle flytte længere op bagved, så koreanerne alle kunne sidde 2 og 2 ved et par borde på første række - men jeg "stod my ground", da jeg var kommet først, var ældre end dem og de kunne jo ligesågodt sidde på sidste række - det endte så med at en af koreanerne satte ved siden af mig, uden at sige goddag eller noget - men så var der selvfølgelig ikke plads til nogen "piger" og de kunne ikke tjene penge på ladydrinks. Koreanerne gik nu snart igen - og uden at drikke deres øl helt.

Går du lidt op ad gaden udenfor Nanaplaza, vil du også møde rigeligt med ladyboys ;-)

Jeg tænker ikke helt du har forstået mit opslag/min efterlysning ... 

Jeg spørger ikke hvor jeg kan finde ladyboys, det har jeg helt styr på, både i Pattaya/Jomtien og Bangkok (som jo også ligger et stykke udenfor det område hvor jeg søger) Jeg søger konkrete anbefalinger af nogle der passer til det jeg søger i mit opslag fordi jeg er træt af skuffelser når jeg bare prøver lykken med tilfældige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil som single gæst til hver en tid acceptere en anmodning om at tage en anden plads i baren.

Det ville jeg måske også have gjort, hvis de havde spurgt på en pæn måde + evt. givet en gratis drink oveni - men nu gjorde de det på en meget uhøflig og kommanderende måde - og så kunne jeg ligesom ikke se, hvorfor jeg skulle flytte mig, når de bare kunne have bedt de nyankomne gæster om at sætte sig bagved, hvis de gerne ville sidde sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mau skrev, for 1 time siden:

Jeg tænker ikke helt du har forstået mit opslag/min efterlysning ... 

Har du prøvet på Tinder, Thai Friendly/Cupid - der er der mange ladyboys - hvis du søger i Pattaya.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Har du prøvet på Tinder, Thai Friendly/Cupid - der er der mange ladyboys - hvis du søger i Pattaya.

*Suk* Du fatter stadig ikke at jeg søger personlige anbefalinger af konkrete ladyboys der lever op til de kriterier jeg eftersøger. IKKE hvor jeg bare kan møde tilfældige ladyboys ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mau skrev, for 4 timer siden:

*Suk* Du fatter stadig ikke at jeg søger personlige anbefalinger af konkrete ladyboys der lever op til de kriterier jeg eftersøger. IKKE hvor jeg bare kan møde tilfældige ladyboys ...

Jeg begynder at forstå, hvorfor du aldrig er helt tilfreds med de ladyboys du finder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 22 timer siden:

Jeg begynder at forstå, hvorfor du aldrig er helt tilfreds med de ladyboys du finder ;-)

Ja, for med den "hjælp" jeg får så er det jo ikke nemt at finde det jeg søger ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, den 10.2.2024 at 04:08:

Jeg har ikke mine græsgange i Pattaya længere.

Jeg ville smide en så specifik forespørgsel her:

https://www.ladyboyspattaya.com/

Men hvis du kender byen, så burde du også kende det pågældende forum?

Håber at høre om din oplevelse :)

BB

Godt bidrag og logisk tænkt Bhullersen.

Eroguide.dk er altså ikke verdens navle når det kommer til det store udland, hvor du kan forvente at finde nogle der ved alt.

Jeg har selv i forbindelse med research fundet specifikt relevante hjemmesider på sprog som er tilgængelige takket være Google oversæt.

Ikke kun engelsk, men alverdens sprog hvor de lokale kan være ret hjælpsomme.

Det kan anbefales at søge på disse sider.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...