Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fandt et nyt sted i går i Roskilde 

Super lækkert sted 

Virkelig flot sted  

og mutter var en lille glad dame 

blev budt velkommen

og den nye UNGE dame kom ind 

mig nu har jeg efterhånden besøgt en del steder 

første gang jeg har set en thai med en lille lækker fræk pariser røw. og hun ku bruge den. 
massage ku være bedre 

Jeg skal så ha den gummi fætter på. Hun satte så spidsen af den mellem læberne og sat den på med et blæs  . Et frækt trick. Vild lækker krop . Jeg har allerede lyst til at besøge hende igen i dag 

hun er virkelig en lækker lille sag og meget snak salig 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Charming, shapely and beautiful.

I did my best to treat her like a princess. She certainly treated me (in the words of her self description) ‘like a king’.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
gabriel skrev, for 13 timer siden:

Hvad tager de af priser på stedet?

Hvis ikke der står priser i annoncen, så er det god kutyme at det heller ikke nævnes!

Hvorfor ringer du ikke og spørger ind til priser??

Modsat priser står der oplyst et telefon nummer i annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, den 20.2.2024 at 08:09:

Hvis ikke der står priser i annoncen, så er det god kutyme at det heller ikke nævnes!

Hvorfor ringer du ikke og spørger ind til priser??

Modsat priser står der oplyst et telefon nummer i annoncen

Som jeg også skriver i tråden her:

Så kan jeg ikke se, hvorfor vi skulle undergrave vores egne interesser herinde, ved at tillade svingende priser. Vi udleverer væsentligt mere intime og personlige detaljer end pris herinde. Det giver ikke mening, at vi skriver gratis anmeldelser (der er reklame) for pigerne, men modarbejder vores eget bedste ved ikke samtidigt at dele prisniveau. Det er trods alt væsentligt for køberen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

gabriel skrev, for 44 minutter siden:

modarbejder vores eget bedste ved ikke samtidigt at dele prisniveau. Det er trods alt væsentligt for køberen.

Prisen er væsentlig, javist. Men hvorfor er det vigtigt for dig at vide, hvad andre betaler? Så længe du får en pris at forholde dig til af pigen, må det vel være fint nok?

Når der ikke er priser i thaipigernes annoncer, kan der ofte også være andre ting på spil. Fx at udlejeren opsiger lejemålet, hvis han erfarer, at der åbenlyst sælges sex. Det kan også være et spørgsmål om, at pigerne/stedet ikke ønsker at skilte offentligt med, at der sælges sex. Og EG er jo åbent for alle at læse i. Også udlejere og familie og venner.

gabriel skrev, for 46 minutter siden:

Så kan jeg ikke se, hvorfor vi skulle undergrave vores egne interesser herinde, ved at tillade svingende priser.

Uanset om prisen er svingende eller ej, så er det ikke op til os mænd at skulle tillade noget i den forbindelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 10 timer siden:

 

Når der ikke er priser i thaipigernes annoncer, kan der ofte også være andre ting på spil. Fx at udlejeren opsiger lejemålet, hvis han erfarer, at der åbenlyst sælges sex. Det kan også være et spørgsmål om, at pigerne/stedet ikke ønsker at skilte offentligt med, at der sælges sex. 

nej stop nu ..!  med de maleriske detaljer der fremgår af mange anmeldelser, er det næppe formuleringen “og for det betalte jeg 1500 kr” der afgør om udlejer eller andre  bliver opmærksom på at der bliver solgt sex eller ej. 

Det er mig iøvrigt en uløst gåde, hvordan thaiklinikker OVERHOVEDET kan eksistere i et land der har så restriktiv en rufferi- og skattelovgivning. Det gælder såvel klinikejere som overtræder begge samt ejedomsudlejere der gør sig skyldige i rufferi. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, 1 time siden:

med de maleriske detaljer der fremgår af mange anmeldelser, er det næppe formuleringen “og for det betalte jeg 1500 kr” der afgør om udlejer eller andre  bliver opmærksom på at der bliver solgt sex eller ej.

Anmeldelserne af de piger og steder, som ikke annoncerer med salg af seksuelle ydelser, kan selvfølgelig også udgøre et seriøst problem for pigen/klinikken. Men det problem løser man jo ikke med at anføre en pris.

F-jernet skrev, 1 time siden:

Det er mig iøvrigt en uløst gåde, hvordan thaiklinikker OVERHOVEDET kan eksistere i et land der har så restriktiv en rufferi- og skattelovgivning.

Fordi vil Danmark har besluttet os for på det punkt at være væsentligt mindre dyneløftende og ihærdige, end vores svenske naboer. Heldigvis da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

og det tror du at nogen politikere vil skrive under på ? Jeg synes der findes masser af eksempler på det modsatte, så det er nok mere et spørgsmål hvor det store øje ser hen lige for tiden … og det er åbenbart ikke i thai bordellerbes retning

Del dette indlæg


Link til indlæg

@gabriel, du kan jo også bare besøge pigen, og se hvad du skal betale for den ydelser du ønsker, således er du også fri for at blive lidt "små irriteret" over at der tilsyneladende ikke er nogen der vil dele priserne her på siden, et velment råd får du lige med ..........ring nu og spørg, især hvis du har langt at køre til Roskilde;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 6 timer siden:

@gabriel, du kan jo også bare besøge pigen, og se hvad du skal betale for den ydelser du ønsker, således er du også fri for at blive lidt "små irriteret" over at der tilsyneladende ikke er nogen der vil dele priserne her på siden, et velment råd får du lige med ..........ring nu og spørg, især hvis du har langt at køre til Roskilde;)

Jeg er skam ikke hverken små- eller derover irriteret. Det interesserer mig bare, at forummet her skaber og vedligeholder vores lidt alternative fællesskab - eller hvad vi nu skal kalde det. Jeg synes det er spændende at læse de nye annoncer fra de gode skribenter herinde.

Jeg undrer mig bare over, at mænd går med på at spille pigernes favør selv her på et forum for os, hvor det er os, der holder gang i deres business ved at skrive gratis reklamer for dem. Det gør intet godt for os, er ikke udleverende eller grænseoverskridende på nogen måde, så vidt jeg kan se, når vi inddrager prisen. At vi spiller med på den her form for forespørgsel giver ikke mening for mig at se.

Men jeg er skam åben overfor at skifte mening, hvis jeg møder et godt argument. Det har jeg bare stadig til gode.

Redigeret af gabriel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har forsøgt at bestille tid til massage men begge gange er jeg blevet fejet af med udenom snak og generelt en super dårlig kommunikation. 

Bookede tidspunkt og skulle så bekræfte på sms senere hvor de så overhovedet ikke havde styr på bookings og havde pludselig ikke tid alligevel. 

Det er fair nok hvis man kun tilbyder sex men så sig det dog som det er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, den 24.3.2024 at 15:02:

Har forsøgt at bestille tid til massage men begge gange er jeg blevet fejet af med udenom snak og generelt en super dårlig kommunikation. 

Bookede tidspunkt og skulle så bekræfte på sms senere hvor de så overhovedet ikke havde styr på bookings og havde pludselig ikke tid alligevel. 

Det er fair nok hvis man kun tilbyder sex men så sig det dog som det er. 

Jeg var forbi i sidste uge, der gik det hele glat. Jeg bookede en aftentid henover frokost, bekræftede 30 min før og fik den præcise adresse. Jeg benyttede mig dog også kun af SMS, tænker at de har bedre styr på det på skrift, end over telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som det også er blevet præciseret af admins herinde, så er det op til den enkelte om man ønsker at oplyse priser eller ej. Hverken andre brugere eller piger har indflydelse herpå…. 
Personligt har jeg ikke noget mod at oplyse hvad jeg har givet. Medmindre at jeg har fået så meget rabat, at jeg ved at jeg ligger langt fra hvad andre bliver opkrævet. Men det kan nok også reelt tælles på én hånd hvor mange gange det er sket:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...