dickens 638 Skrevet 7. Februar (edited) Skulle prøve noget nyt den anden dag så valget faldt på Ann og det viste sig og være en god beslutning det er hende på billederne siliconebryster som var yderst lækre normalt ikke mig men de var lækre. Hun er lidt genert og knap så meget engelsk men hun var virkelig sød og rar superdejlig sex og massage i en klasse for sig virkelig god massage ja der er bestilt ny tid til imorgen. Stor tumps up herfra. https://annoncelight.dk/showad/395485 Redigeret 7. Februar af dickens 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 7. Februar I hendes annonce fra kl 10.43 i dag er der et link til anmeldelsen, som er fra i eftermiddag. Hvordan hænger det sammen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 7. Februar fila skrev, for 31 minutter siden: I hendes annonce fra kl 10.43 i dag er der et link til anmeldelsen, som er fra i eftermiddag. Hvordan hænger det sammen? Mit bud vil være 10.45 aktiverede hun annoncen for idag og at det ikke ændres ved redigering!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 8. Februar Var lige forbi idag til kun massage det meget lækker massage og det mærkes helt klart hun godt kan lide og give massage så stor tumos up for det. PS. Det var vildt vanskeligt ikke og bestille lidt ekstra men godt jeg kun havde taget aftalt beløb med:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg