Hop til indhold
Tømreren

I byen med thai pige ?

Recommended Posts

Jeg er blevet spurgt om jeg ville i byen, og drikke et par øl, af min foretrukne thai massør.

Jeg har besøgt hende jævnligt gennem de sidste 3-4 år, når hun nu er i landet, og har altid bare fået massage,  udover en af de første gange hvor jeg ikke kunne modstå tilbuddet af Hj, og hun var ny på klinikken.

Så har hun siden ikke spurgt om jeg ville andet end massage, og jeg har aldrig efterspurgt mere.

Så hun ved nok godt jeg er glad for hendes selskab, og ikke kun den time massage jeg altid bestiller, specielt fordi jeg flere gange, har kørt over 1 time hver vej, for besøg når hun var på klinik længere væk.

For 3 måneder siden, spurgte hun dog om mit nummer, så hun kunne skrive til mig, hvis hun flyttede til anden klinik.

Også lykkedes det hende, at blive skiftet til en klinik tættere på mig også.

Ved besøg sidste uge, spurgte hun om jeg ville hente hente efter klinikken lukketid, og drikker en øl eller 2 sammen.

Hun er en smuk thai der er +15 år yngre end mig, så tænkte først, hvad vil hun dog med en ældre mand som mig, men da jeg jo nyder hendes selskab, vil jeg da gerne tilbringe lidt tid med hende.

Har andre oplevet lignede af jeres foretrukne massør ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er blevet spurgt om jeg ville i byen, og drikke et par øl, af min foretrukne thai massør.

Jeg har besøgt hende jævnligt gennem de sidste 3-4 år, når hun nu er i landet, og har altid bare fået massage,  udover en af de første gange hvor jeg ikke kunne modstå tilbuddet af Hj, og hun var ny på klinikken.

Så har hun siden ikke spurgt om jeg ville andet end massage, og jeg har aldrig efterspurgt mere.

Så hun ved nok godt jeg er glad for hendes selskab, og ikke kun den time massage jeg altid bestiller, specielt fordi jeg flere gange, har kørt over 1 time hver vej, for besøg når hun var på klinik længere væk.

For 3 måneder siden, spurgte hun dog om mit nummer, så hun kunne skrive til mig, hvis hun flyttede til anden klinik.

Også lykkedes det hende, at blive skiftet til en klinik tættere på mig også.

Ved besøg sidste uge, spurgte hun om jeg ville hente hente efter klinikken lukketid, og drikker en øl eller 2 sammen.

Hun er en smuk thai der er +15 år yngre end mig, så tænkte først, hvad vil hun dog med en ældre mand som mig, men da jeg jo nyder hendes selskab, vil jeg da gerne tilbringe lidt tid med hende.

Har andre oplevet lignede af jeres foretrukne massør ?

 

Hun vil have dine penge. Måske vil hun have DIG. Meeeen chancen for at hun vil have dine penge er nok størst.

Der kan jo ikke ske noget ved at drikke en øl med hende? Hun kan jo starte med at gi ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lavet andre småting med en GP som køre hende hjem, køre hende til at besøge mor på hospitalet mm.

Men go for it, hold begge hoveder kolde, nyd samværet, og udvikler det sig til mere er det bare skønt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 29 minutter siden:

Men go for it, hold begge hoveder kolde, nyd samværet, og udvikler det sig til mere er det bare skønt.

Ja men man skal passe på,  da det kan ødelægge en, da er aldrig noget der gør  så ondt som at finde ud af man er blevet udnyttet. Hvis man er forelsket eller elsker en person. 
så derfor sindsygt vigtigt at holde hoved koldt. 
 

de gange jeg har sagt ja til det, har jeg aldrig betalt noget, de første mange gange. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 28 minutter siden:

Ikke med en thai. 
Men ja er blevet spurgt, om jeg havde lyst til at lave noget sammen med hende. 
ved ikke om det gælder når det ikke er thai. 

Tak for svar, jo gælder selvfølgelig også  selvom det ikke er thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
vibber skrev, for 40 minutter siden:

Hun vil have dine penge

Havde det så ikke været nemmere bare at lave lidt mersalg, de sidste 10-15 gange jeg har besøgt hende, hun ved jo sikker godt, jeg ville have svært ved at afslå det.

Men ja, kan jo aldrig udelukkes hun bare gerne vil have en der betaler for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, for 10 minutter siden:

Havde det så ikke været nemmere bare at lave lidt mersalg, de sidste 10-15 gange jeg har besøgt hende, hun ved jo sikker godt, jeg ville have svært ved at afslå det.

Men ja, kan jo aldrig udelukkes hun bare gerne vil have en der betaler for hende.

Jeg mener faktisk ikke at hun vil have dine penge på den måde. Der tror jeg ikke thaier er så “kolde”. Det er i hvert fald ikke min erfaring.

Jeg tror dog at hun gerne vil have dine penge indirekte/tryghed. Fx. en hun kan skrive til når lokummet brænder, når huslejen er for høj eller vil på en dyr middag.

Det er en lidt anderledes form for “sugardating” som thaierne praktiserer. Det er svært at forklare, men bottom line er = penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, for 3 minutter siden:

Havde det så ikke været nemmere bare at lave lidt mersalg, de sidste 10-15 gange jeg har besøgt hende, hun ved jo sikker godt, jeg ville have svært ved at afslå det.

Men ja, kan jo aldrig udelukkes hun bare gerne vil have en der betaler for hende.

Det emne har været herinde før. Det jeg skriver nu er ikke mine ord, men de ord jeg husker folk argumenterede med.

Thaikvinder er forretningskvinder og tænker langt frem. 

(dette er mine ord)

Nogle mener og har oplevet at thaikvinder, hvilket i dit tilfælde at hun ikke laver mersalg måske kunne være noget med hun hellere vil "vinde" dig og få sin opholdstilladelse, penge til hendes familie og diverse. Og hun ved at hun skal holde sig gode venner med dig og vinde din tillid og ikke vil ødelægge chancen ved at risikere du ikke har lyst til at betale meresalg. 

Altid være opmærksom på at "penge til familien" "syg mor" og sådanne ting er den mest brugte ting at sige så der skal du ikke hoppe på den. 

Men igen, måske vil hun bare have en bajer med en som hun synes er sød og kunne være der ingen bagtanker er. Men man skal altid huske på, GP"er sælger fantasier, og man skal skelne og så er der nogle (hvilket tit er thaikvinder) som udnytter det. (uden for arbejdstiden). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville også bare "stay cool" og så se, hvad der sker :) Har da een i min familie som er lykkeligt gift med en Thai på 18. år :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er single så sig ja tak.

Er du i et seriøst forhold vil jeg sige at du leger med ilden, hvis du begynder at date en thai pige. Hun vil hurtigt kunne udkonkurrere din kone/kæreste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville tag i mod -og ser hvad hun er for en... Lad være at forstille dig en hel masse på forhånd... Har haft mange date med thaier, når de begynder at tale lidt for meget om penge -siger jeg altid "penge interesser mig ikke" -"for kedeligt at tale om" osv... Læg mærke til hvordan hun drikker -jeg er stødt på nogle stykker der havde en skadeligt forhold til alkohol -og slet ikke kunne stoppe el. styrer deres brandert. (Derfor kan de være søde nok inden det går galt) Hvad er det værste der kan ske?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En middag og eller en øl kan vel ikke skade? 

Sådan starter de fleste forhold :D

Nu ved vi jo ikke hvad hun er for en type men der dukker rigeligt med fordomme og røde flag op. 

Jeg selv ville nok ikke kunne modstå skal jeg gerne indrømme, det er bare om at være opmærksom hvis du tager den længere end det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, for 9 timer siden:

Jeg er blevet spurgt om jeg ville i byen, og drikke et par øl, af min foretrukne thai massør.

Jeg har besøgt hende jævnligt gennem de sidste 3-4 år, når hun nu er i landet, og har altid bare fået massage,  udover en af de første gange hvor jeg ikke kunne modstå tilbuddet af Hj, og hun var ny på klinikken.

Så har hun siden ikke spurgt om jeg ville andet end massage, og jeg har aldrig efterspurgt mere.

Så hun ved nok godt jeg er glad for hendes selskab, og ikke kun den time massage jeg altid bestiller, specielt fordi jeg flere gange, har kørt over 1 time hver vej, for besøg når hun var på klinik længere væk.

For 3 måneder siden, spurgte hun dog om mit nummer, så hun kunne skrive til mig, hvis hun flyttede til anden klinik.

Også lykkedes det hende, at blive skiftet til en klinik tættere på mig også.

Ved besøg sidste uge, spurgte hun om jeg ville hente hente efter klinikken lukketid, og drikker en øl eller 2 sammen.

Hun er en smuk thai der er +15 år yngre end mig, så tænkte først, hvad vil hun dog med en ældre mand som mig, men da jeg jo nyder hendes selskab, vil jeg da gerne tilbringe lidt tid med hende.

Har andre oplevet lignede af jeres foretrukne massør ?

 

Har du et link på hende?? 

Og hvor i landet??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jep skrev, for 15 timer siden:

Har du et link på hende?? 

Og hvor i landet??

Sjælland, og da klinikken hun er flyttet til, generelt fremstår grøn, og ikke annoncere på EG, AL eller lign, så linker jeg heller ikke til klinikken herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, den 6.2.2024 at 19:23:

Jeg er blevet spurgt om jeg ville i byen, og drikke et par øl, af min foretrukne thai massør.

Jeg har besøgt hende jævnligt gennem de sidste 3-4 år, når hun nu er i landet, og har altid bare fået massage,  udover en af de første gange hvor jeg ikke kunne modstå tilbuddet af Hj, og hun var ny på klinikken.

Så har hun siden ikke spurgt om jeg ville andet end massage, og jeg har aldrig efterspurgt mere.

Så hun ved nok godt jeg er glad for hendes selskab, og ikke kun den time massage jeg altid bestiller, specielt fordi jeg flere gange, har kørt over 1 time hver vej, for besøg når hun var på klinik længere væk.

For 3 måneder siden, spurgte hun dog om mit nummer, så hun kunne skrive til mig, hvis hun flyttede til anden klinik.

Også lykkedes det hende, at blive skiftet til en klinik tættere på mig også.

Ved besøg sidste uge, spurgte hun om jeg ville hente hente efter klinikken lukketid, og drikker en øl eller 2 sammen.

Hun er en smuk thai der er +15 år yngre end mig, så tænkte først, hvad vil hun dog med en ældre mand som mig, men da jeg jo nyder hendes selskab, vil jeg da gerne tilbringe lidt tid med hende.

Har andre oplevet lignede af jeres foretrukne massør ?

 

Ja har oplevet noget der minder om det. Jeg er kommet i Thai miljøet i over 20 år og der er da intet du skal være bekymret over. Du overlever nok at du skal betale for maden og drikke, det ville jeg gøre uanset om det er en Thai pige eller en Dansk. Du skal bare være stolt over at hun føler sig tryg ved at være sammen med dig privat, og blive set med dig  offentligt. Ud og nyd livet og så se hvad der sker. 
Mit forhold var super sjovt, hyggeligt og var vel lidt GF agtigt ja det kostede mig så penge til hotel/ mad, drikke  men fik god sex og har aldrig fortrudt.

dbh Banditten   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke noget jeg har prøvet , men det ville da blive positivt modtaget , hvis hun spurgte om vi skulle nappe et par drinks , pilsnere eller spise lidt mad Før eller bagefter :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jep skrev, for 58 minutter siden:

Hvordan får man fat I hende 

Jeg tænker at du hopper af Euroguide og kommer ud og gør dig dine egne erfaringer. Hvis du føler der er en god kemi kunne du jo invitere hende ud, det er jo ikke mere anderledes end andre piger, og så må du jo bare tage et nej for er nej hvis det kommer dertil :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jep skrev, for 21 timer siden:

Hvordan får man fat I hende 

Hvordan du får fat i pigen der har inviteret @Tømreren ud?? 

Det var satme da et mærkeligt spørgsmål......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, den 6.2.2024 at 19:23:

Hun er en smuk thai der er +15 år yngre end mig, så tænkte først, hvad vil hun dog med en ældre mand som mig, men da jeg jo nyder hendes selskab, vil jeg da gerne tilbringe lidt tid med hende.

Det lyder som om hun godt kan lide dig? Der er mange fordomme om mennesker fra andre lande, men de er normalt lige så forskellige som vi danskere.

Det lyder på dig som om du også kan lide hende, så giv det dog en chance?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vil jeg gerne vide, om du har været ude få en øl med hende og om du har flere penge tilbage på din konto? (Ift. alle de fordomme som eksistere) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...