Hop til indhold
Yeesman

Nogen der kender hende her http://annoncelight.dk/annonce/101343/soede-sofie-i-herning-med-eget-sted

Recommended Posts

Så døde den samtale.

vil jeg nu ikke sige... når hun kan lyve om hun er 18. hvor hun er 21. hva mere kan hun så ikke lyve om.. folk som lyver kan gå hjem for min skyld ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik du besøgt hende jernsvin? Hvis ja, hvordan var det så?

 

Er ved at lave en anmeldelse, men vil helst beholde hende for mig selv  :D

 

Se evt. lidt forhåndsanmeldelse her: 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej... Har lige besøgt hende her til aften.. Endnu engang en super oplevelse.. Super dejlig sex.. Glæder mig til næste gang..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyver ad helvede til. Billederne er også nogle år gamle, for man kan nemt se hun har forandret sig. Hun er minimum 25 og nok endda ældre

Sutte pik kan hun ikke så det føles af noget og såå stram er hun sgu heller ike just og jeg var den første den dag jeg besøgte hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyver ad helvede til. Billederne er også nogle år gamle, for man kan nemt se hun har forandret sig. Hun er minimum 25 og nok endda ældre

Sutte pik kan hun ikke så det føles af noget og såå stram er hun sgu heller ike just og jeg var den første den dag jeg besøgte hende.

 

Tror du forveksler hende med en af de 2 fra de gamle lidt utydelige billeder på annoncelight - hende jeg mødte er i starten af 20erne og og noget så stram, men nu er jeg jo heller ikke en af de mindste  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du forveksler hende med en af de 2 fra de gamle lidt utydelige billeder på annoncelight - hende jeg mødte er i starten af 20erne og og noget så stram, men nu er jeg jo heller ikke en af de mindste  :lol:

 

 

Nej svin plejer jo at være fede ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...