Hop til indhold

Recommended Posts

Gentleman972 skrev, for 8 minutter siden:

Nogle der har anbefalinger til profiler med piger der har asiatiske eller mellemøstlige rødder på sugardaters? På forhånd tak

Nu er Jeg ikke ekspert, men er rimeligt overbevist om, at man rent faktisk kan søge på etnisk oprindelse. Jeg er ret sikker på at en skribent snakkede om, at han var overrasket over, at man kunne dét i disse Woke-tider, hvor etnisk ophav er en varm kartoffel....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman972 skrev, for 2 timer siden:

Nogle der har anbefalinger til profiler med piger der har asiatiske eller mellemøstlige rødder på sugardaters? På forhånd tak

ja , det er måske hver 5 , og dem har jeg mødt flere af
Det kan du jo se på deres profiler, der står typisk blandet under etnistitet. eller du kan se det ud fra fotos

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 8 timer siden:

Nu er Jeg ikke ekspert, men er rimeligt overbevist om, at man rent faktisk kan søge på etnisk oprindelse. Jeg er ret sikker på at en skribent snakkede om, at han var overrasket over, at man kunne dét i disse Woke-tider, hvor etnisk ophav er en varm kartoffel....

Hel enig. Og jeg ved det, men vil blot høre om i havde mødt nogen med den baggrund i kunne anbefale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 6 timer siden:

ja , det er måske hver 5 , og dem har jeg mødt flere af
Det kan du jo se på deres profiler, der står typisk blandet under etnistitet. eller du kan se det ud fra fotos

Hvem kan du mest anbefale og vil du sende link tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, den 5.2.2024 at 07:41:

Nu er Jeg ikke ekspert, men er rimeligt overbevist om, at man rent faktisk kan søge på etnisk oprindelse. Jeg er ret sikker på at en skribent snakkede om, at han var overrasket over, at man kunne dét i disse Woke-tider, hvor etnisk ophav er en varm kartoffel....

Nu er der rigtigt mange profiler, hvor det ikke er angivet (sammen med en masse andre oplysninger), så disse profiler vil ikke dukke op i søgeresultaterne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...