Hop til indhold

Valerie visit in Viby,

Featured Replies

Skrevet

Har prøvet at få hende. Flere gange. Mens hun var i Vejle. Uden held. Måske det er mig??

Skrevet

Jeg forstår ikke de piger der gerne vil have €, at prisen i € er højete end Dkk

Kunne ikke falde mig at hæve andet end dkk hvis der ikke er noget i det for mig

Skrevet
Funktionæren skrev, for 30 minutter siden:

Så har du ikke fulgt meget med i hvad der sker i den virkelige verden ;) Danske kroner er svære at komme af med også i udlandet pga. De danske hvidvasknings regler. Udenlandske banker vil ikke tage imod danske kroner, da de kan have svært ved at komme af med dem igen.

Så klart nok at pigerne hellere vil have € end DKK.

Skrevet
Bommer skrev, for 11 minutter siden:

Så har du ikke fulgt meget med i hvad der sker i den virkelige verden ;) Danske kroner er svære at komme af med også i udlandet pga. De danske hvidvasknings regler. Udenlandske banker vil ikke tage imod danske kroner, da de kan have svært ved at komme af med dem igen.

Så klart nok at pigerne hellere vil have € end DKK.

Det er jeg helt med på, på trods af at du ikke kunne læse ind ad

Det skal bare ikke være dyrere at betale med euro end dkk, kan du forstå det?

Skrevet
Funktionæren skrev, for 57 minutter siden:

Helt enig, jeg fatter ikke en dyt af det? Hvorfor have ekstra besvær, ekstra omkostninger for slutteligt at skulle betage mere for samme ydelse?

Jeg gætter på det ikke er pigerne selv der laver disse annoncer, men en bag-person med en begavelse der ligger i den nederste del af normalområdet.

Skrevet
Funktionæren skrev, for 9 minutter siden:

Det er jeg helt med på, på trods af at du ikke kunne læse ind ad

Det skal bare ikke være dyrere at betale med euro end dkk, kan du forstå det?

:rolleyes:Hvis du tager hendes massage priser, så er 45 min. sølle 6 kroner dyrere hvis man betaler i euro fremfor DKK med de nuværende kurser og de andre antal min. det samme eller endda billigere så mon ikke det går ;)

Hvis man tager 45 minutter hos hende, så koster det 1000 Dkk og 1006 kroner hvis man betaler i euro.

60 min = 1400 Dkk og 1378 i Euro.

90 min = 1900 DKK og 1900,77 i euro.

120 min = 2500 DKK og 3497 i euro.

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 15 minutter siden:

Helt enig, jeg fatter ikke en dyt af det? Hvorfor have ekstra besvær, ekstra omkostninger for slutteligt at skulle betage mere for samme ydelse?

Jeg gætter på det ikke er pigerne selv der laver disse annoncer, men en bag-person med en begavelse der ligger i den nederste del af normalområdet.

Hvilket ekstra besvær og ekstra udgifter? Hvis du regner på hendes priser, så er langt de fleste af dem faktisk billigere i euro end i DDK og man kan jo hæve euro i mange ;)hæveautomater

Skrevet
Bommer skrev, for 7 minutter siden:

Hvilket ekstra besvær og ekstra udgifter? Hvis du regner på hendes priser, så er langt de fleste af dem faktisk billigere i euro end i DDK og man kan jo hæve euro i mange ;)hæveautomater

Nej det er ikke langt de fleste af hendes priser. Der er 2 massagepriser der lige ligger lidt under, ellers er resten dyrere i EUR. Ja du kan hæve EUR i mange hæveautomater, men ikke ALLE så dermed ekstra besvær. Alt efter hvilken hæveautomat, bank, kundeforhold osv. får du også lov til at betale et gebyr for at hæve EUR dermed ekstra udgift.

Svar nok? Ellers er jeg ikke sikker på jeg har farveblyanter nok til at forklare dig det yderligere.

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 6 minutter siden:

Nej det er ikke langt de fleste af hendes priser. Der er 2 massagepriser der lige ligger lidt under, ellers er resten dyrere i EUR. Ja du kan hæve EUR i mange hæveautomater, men ikke ALLE så dermed ekstra besvær. Alt efter hvilken hæveautomat, bank, kundeforhold osv. får du også lov til at betale et gebyr for at hæve EUR dermed ekstra udgift.

Svar nok? Ellers er jeg ikke sikker på jeg har farveblyanter nok til at forklare dig det yderligere.

Nederst er hendes massage priser, med den nuværende kurs. Der kan man se at 45 min er 6 kroner dyrere i euro 90 min stort set det samme og 60 og 20 minutter er billigere i euro.

Og jeg betaler ikke gebyr for at hæve i euro;)

Så hvis man kommer til at betale mere, så er det forsvindende lidt og som jeg gerne betaler for at gøre det nemmere for pigen.

Men fair nok hvis man ikke vil betale i euro, så må man jo bare vælge en af dem der stadig tager imod DDK;)

Hvis man tager 45 minutter hos hende, så koster det 1000 Dkk og 1006 kroner hvis man betaler i euro.

60 min = 1400 Dkk og 1378 i Euro.

90 min = 1900 DKK og 1900,77 i euro.

120 min = 2500 DKK og 3497 i euro.

Skrevet

Så blev den tråd afsporet:o

TS har stadig ikke fået noget svarB)

Skrevet
PPE skrev, for 6 timer siden:

Så blev den tråd afsporet:o

TS har stadig ikke fået noget svarB)

Beklager, den hænger vist på mig 

• 3 weeks later...
Skrevet

Fik 45 min massage. blid på bagsiden til en start og efter vending en dejlig intens nærværende og langsom pirring med masser af kropskontakt og gensidig berøring. 

Kan bestemt anbefales !  

Skrevet
AlexCH skrev, for 43 minutter siden:

Hvordan er hendes krop?

"24 years, 1,63 cm and 55 kg. I have 32Bcup" Er ret sikker på dette holder vand 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.