Hop til indhold
75 cm i diameter

Frem i Tiden (kun for Piger)

Recommended Posts

Sex & Samvær har ændret sig gennem historien.

 

— Modellen med størst penetreringsevne, var i lang tid den Patriarkalske Model, blandt venner, kendt som: "Hold kæft og Sut!"

 

Her er forholdende meget klare for begge parter — manden bestemmer — alt — og Kvinden "viser" manden respekt.

Modellen er derfor, tilsyneladende, stabil idet parterne deles om opretholdelsen af Livs Gnisten.

 

Nyere forskning, fra 8b, Kohøjbakkeskolen, Thy — viser dog at dette blot er romantiske gisninger. Gnisten er ikke død, men lever vel — dog i skjul. Mere om den senere.

 

Karen Thilde fra 8b, udtaler: "Alt det crap vi har hørt i skolen om manden & damen og deres lykkelige elskov — det er opfundet til lejligheden af non-virile mænd over 60!" — videre: "fra starten har Kvinden været lesbisk, men der opstod problemer med forplantningen, hvorfor udvalgte mænd blev hevet ind fra marken — afløst noget modvilligt af heste — men foruden at løse problemet med forplantning, skabte manden utallige problemer de følgende 8.000 år"

 

Hun fortsætter: "I slutningen af 1800-tallet ser vi de første tegn på opbrud. Der er fraktioner omkring München, Tyskland og lidt senere i Breda, Holland — hvor den Patriarkalske Model synes en kende mindre rigid. Vi fandt disse epicentre ved at opspore områder med unaturlig kraftig vækst i velstand og lykke — altså fald i rovmord. Årsagen er entydigt men indirekte Karl Heinz Petra i Tyskland og Pim Floot i Holland — begge mænd arvinger til områdets tronstol — begge mænd begunstiget med en de-novo mutation der tiltagende udtrykte sig gennem manden ved at favorisere lytte-indtryk frem for grov-motoriske udladninger, funderet i angst.

Men som sagt, var mændene kun indirekte årsag til de respektive områders fremgang — den reelle forklaring er naturligvis at mandens tiltagende lytteevne medførte et tilsvarende reduceret pres på Kvinden, hvorfor alting blomstrede op — inkl. manden, som konsekvent ses afbildet med stort smil og røde kinder."

 

… og hva' så, hvad skete der så? — spørger vi 8b.

 

Karen T. rejser sig op: "Festen sluttede omkring 1990 — en eller anden vatpik opfandt internettet!"

 

 

Jonas Av, 8b sluttede sidst i klassens spydkaste-dyst, så han blev tvunget til at forklare næste — og sidste !!!! del af evolutionen. Han begyndte: "… snøft…, det er trist, det er så trist. Snøft." — inden han fik sagt mere, gav Karen T og Maren O ham en mega-olfert, mens de skreg af grin. — "Det er da kun trist for dig og de andre tumper, Ha ha".

 

Karen T. uddyber: "Fremtiden er her snart — det er et radikalt skift fra den kendte idiot-model (Patriark Modellen). Fremtiden består af Kvinden, hendes custom-built dildo og vibrator — som virker på kommando, hver dag og flere gange om dagen samt en iPad med Real-time forbindelse til sædbanker og inseminationsklinikker. Og selvfølgelig saftig hygge med veninderne".

— "Og Gnisten har det bedre end nogensinde før" (hun peger på lærerinde Petersens runde mave)

 

 

Hmmm — et afsluttende spørgsmål — I Fremtiden, hvad laver ham der Brad Pitt og de andre mænd?

 

Karen T. og klassens andre Piger er flade af grin, uden vi dog helt forstår hvad der er så morsomt ved det spørgsmål.

Endelig svarer hun: "De er på museum — Arkæologisk Museum Hahahahaha"

 

 

Go' Nat og sov godt.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig mig 75 cm i diameter, hvad har du gang i, har du drukket af natpotten?????

 

Besynderligt indlæg.

det er hvis ikke kun natpotten han har drukket af tyder de sidste 2 indlæg fra ham på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Der af da vist taget sig lidt friheder i denne undersøgelse.

Godt nok er jeg gammel og der stilles større og større krav til de unges generelle viden - men jeg har endnu til gode at træffe en 15 årig der har ord som de-novo mutation og grov-motoriske udladninger liggende i deres ordforråd.

og set i kontekst til dit skriv. Må jeg ærligt indrømme at jeg faktisk mere frygter en verden hvor børn forstår sådanne begreber end en mandsløs verden

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der af da vist taget sig lidt friheder i denne undersøgelse.

Godt nok er jeg gammel og der stilles større og større krav til de unges generelle viden - men jeg har endnu til gode at træffe en 15 årig der har ord som de-novo mutation og grov-motoriske udladninger liggende i deres ordforråd.

og set i kontekst til dit skriv. Må jeg ærligt indrømme at jeg faktisk mere frygter en verden hvor børn forstår sådanne begreber end en mandsløs verden

 

 

:)

 

… Du kender godt den om hr. & fru korsedderkop, ikk'?

 

— efter de har knaldet… — så spiser hun ham!

 

 

 

Fremtiden er lys…, for halvdelen af os...

 

— for os andre, så slutter det med et BRAG !!  ;)

 

 

 

Men frygt ikke — I ka' jo holde et par af os på køl, til festlige måltider  :P

 

 

 

Ha' en Dejlig Dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

:)

 

… Du kender godt den om hr. & fru korsedderkop, ikk'?

 

— efter de har knaldet… — så spiser hun ham!

 

 

 

Fremtiden er lys…, for halvdelen af os...

 

— for os andre, så slutter det med et BRAG !!  ;)

 

 

 

Men frygt ikke — I ka' jo holde et par af os på køl, til festlige måltider  :P

 

 

 

Ha' en Dejlig Dag

 

Mon det når så vidt?

 

Tryk avler som bekendt modtryk.

 

Og ellers er der jo altid anastasiadate :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

den var faktisk rigtig sjov... 

 

hvis jeg ser på min kvindelige bekendtskabskreds er den da ikke helt ude i hampen..... med mindre mændene gør en indsats for at det ikke skal ende sådan :D :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...