Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa folkens 

Jeg ved godt at Milky er anmeldt i flere tråde (og hvis denne anmeldelse høre til under dem, må den jo bliv flyttet). Men jeg føler at hun trænger til en ny (bare fordi det er forårsvejr i dag:)).

Men som sagt, så skinner solen som den jo gør en sjælden gang i mellem i februar måned. Det er automatisk = forår for mig og dermed bliver man jo også forårs lystig:rolleyes:
Jeg havde faktisk haft kig på Milky et par gange  tidlige. Jeg prøvede derfor om ikke der var bid i dag. Alle planeter stod på linje og en aftale var i hus kl.12.00 på en time med fuld pakke (hurtig og nem kommunikation med hende selv). 

Stedet har jeg besøgt før med en anden pige (en lejlighed tæt på krydset Silkeborgvej og Ringgaden) og det er semi diskret. 

Milky tog selv i mod og med det samme var der god kemi i mellem os. Altså ikke bare "thai kemi" den klikke bare (om alle har det med hende ved jeg ikke, det kan være jeg var heldig :-)). Kemi kan virkelig betyde meget for mig. Så når du læser denne anmeldelse så er den altså farvet af det. 
Hun ser ud som på billederne og de er af hende. Ret flotte bryster i øvrigt (de er skjulte på billederne), som er bløde og meget berørings venlige. Hofterne har svunget linjer og smilet er skønt. Alder: svær at sige særlig på asiater for mig. Mit bud vil være 30-35 år. Ish :unsure:

Jeg kan godt lide en stille start og går kun efter en udløsning. Det forstod hun, så en start med massage, imens hun pludrede løs og vi grinte lidt af hinanden. Massagen var mellem hård (efter mit ønske. Men vil du have den hård, så tror jeg bare du skal sige det) og det kunne hun helt sikkert godt finde ud af. Pirring var mellem, men da der kom blod til de erogene zoner og saft slangen begyndte at tage form, blev hun glad (og det gjorde jeg jo tydeligvis også :D)

Flip og så til de orale eventyr. Det gør hun virkelig godt. Stille start og hun kunne næsten tage den helt i bund (det har jeg kun oplevet en der kunne før) Hun tog sig god tid og arbejde virkelig for det. Jeg ligger nok i den lidt lange og tykke side hvad udrustning angår, skal siges til Milkys fordel.
Så var det til tid ridetur og doggy. Begge ting gør hun godt. Men på rideturen var hun lidt udfordret. Til gengæld kunne man tydeligt høre at hun var fan af doggy. For der var lydene fra hende helt rigtige. 
Var hun stram er der nok nogen der vil vide. Ja det følte jeg, men se lige tidligere note om størrelse, det kan have betydning. 
Dejligt bad til sidste sammen med hende, hvor servicen fulgte med ind i badet og nåde topkarakterer. 
Alting har en ende og da jeg stod på gaden igen var der gået....jeg lad os bare sige, vi havde taget os rigtig god tid :unsure:.

Er hun til at kommunikere med. Ja bestemt. Hun taler ok Engelsk med thai accent (særlig når hun bliver ivrig). Så er dit eget engelsk godt, så går det fint.

Karaktere 1-10 (10 som bedste)
Pigen: 8 
Stedet: 8 (fin, ren lejlighed, men lidt offentlig indgang)
Oplevelsen: 10 
Gentagelsesrisiko: høj......hvad skal jeg egentlig i morgen formiddag......

https://annoncelight.dk/showad/372212

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt denne skønne kvinde en del gange altid med nem kontakt og en fantastisk dejlig time. Dejligt med et fællesbad som start og noget rimelig massage, bedre en ved nogle af dem som har "massage only". Den sidst halve time er også blevet brugt godt, ikke mindst med hendes gode øko-blow.
Nu har jeg prøvet at få fat på Milky nogle gange i sidste uge, men ingen svar på sms eller opkald. Nogen som ved og hun er rejst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror hun er rejst hjem hendes annoncelight er nede om hun kommer igen ved jeg desværre ikke.  

Redigeret af mikkeldd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer at besøge hende fredag. Hvilken annonce skal man mon anvende <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swappie skrev, for 29 minutter siden:

Overvejer at besøge hende fredag. Hvilken annonce skal man mon anvende <_<

Det mest naturlige vil nok være, at benytte den senest opdaterede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, den 20.3.2024 at 17:30:

Det mest naturlige vil nok være, at benytte den senest opdaterede.

Og det gjorde jeg :D

Hvilken fantastisk pige. 100% hende på billederne, det skønne smil snyder ikke. Heller ikke den dejlige krop, som hun selv mente trængte til træning. Jeg var meget tilfreds.

Først bad, så lidt massage og så det sjove. Endte i en 69er hvor hendes arbejdsindsats, var super dejlig. Til sidst igen i bad. Hun deltog i badet begge gange, og det gjorde bare oplevelsen ekstra god. Fællesbad både før og efter var nyt for mig :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Nogen der ved hun deler lejlighed med nogle andre og om der er mulighed for at booke hende med en af dem?

Redigeret af Goldbæk

Del dette indlæg


Link til indlæg
samsø skrev, Lige nu:

Jeg gav 2 kg. 

 

HNK6 skrev, for 3 timer siden:

Er den dejlige kvinde til tungekys ? 

Tror det ikke, til gengæld så bliver man snavet helt i gulvet af hendes kollega 

Del dette indlæg


Link til indlæg
samsø skrev, for 3 timer siden:

 

Tror det ikke, til gengæld så bliver man snavet helt i gulvet af hendes kollega 

Hvem er kollegaen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en aftale med Milky i kommende weekend, og ser meget frem til den.

er der nogen bud på hvem kollegaen er? Hvis man skulle spørge Milky på en tilføjelse til projektet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldbæk skrev, for 1 time siden:

Har en aftale med Milky i kommende weekend, og ser meget frem til den.

er der nogen bud på hvem kollegaen er? Hvis man skulle spørge Milky på en tilføjelse til projektet. 

Hun har ikke navn på AL. Men hendes tekst starter med Hello everyone!!! Hun har tre billeder på profilen iført sort bodystocking. Håber det kan bruges. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også besøgt Milky, det var samlet set et dejligt besøg. 

Stedet: er et nyere boligområde, og lejligheden er privat og passende størrelse. 4/5

pigen: stort smil, ikke så høj, meget tynd med bolt-on bryster 4/5 (jeg er mere til naturlige piger)

Service: stort smil, masser af indlevelse, vi startede med fælles bad, lækker afvaskning. Rene håndklæder. God og grundig massage, fantastisk dybt blow og fin sex. 4,5/5 i karakter (der manglede kys, det trak ned)

gentagelsesfare: ja, det kunne jeg godt finde på - men der er mange fine muligheder, så hvem ved?

 

Milky åbnede døren 2 minutter før aftalt tid, betaling med det samme, herefter afklædning - hendes afklædning var en kort kjole, og intet andet, så jeg virkede klodset og uendelig langsom sammenlignet med hende :)

- ud i badet, grundig afvaskning, også af de ædlere dele. Aftørring og ind på sengen. Milky virkede til at have et godt og hårdt massage program, jeg lod det køre i 15 minutter, før jeg afbrød hende og vendte mig om. Hun fangede mit hint, og gik i gang med lidt HJ, herefter kyssede hun sig vejen ned til lillemanden…. Hun suttede på bollerne, og jeg bad hende om blow med kondom. Det satte hun på med et smil, og hun gav et super blow med masser af variation, og deep throat. Efter 10 minutter spurgte hun om “u like to fuck me now?” Yes, i am ready baby - lidt glidecreme på, og hun hoppede op i cowgirl - det gjorde hun ok, men i meget kort tid desværre, så vi byttede om i doggy og missionær, inden jeg lagde mig ned og bad om mere blow. 10 minutters blow igen, og så en hurtig afsluttende missionær, hvilket gjorde at jeg kom inde i hende, selvfølgelig med kondom på. På det tidspunkt var der gået 50 minutter.

- ud i badet sammen igen, samme grundige afvaskning og aftørring. Tøj på og jeg smuttede ud igen - præcis 1 time efter ankomst. :)
 

Inden jeg sagde farvel, fortalte hun desværre om en voldsom oplevelse ugen før, hvor 2 muslimske mænd havde snydt sig adgang til hendes lejlighed imens hun var hjemme. og de havde stjålet hendes ting mens hun var der. Milky og hendes veninde fik skræmt de 2 overfaldsmænd væk med råb og skrig, men begge piger fik skrammer inden mændene løb bort med deres telefoner, m.m.

god aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Normal skrev, for 25 minutter siden:

Så har jeg også besøgt Milky, det var samlet set et dejligt besøg. 

Stedet: er et nyere boligområde, og lejligheden er privat og passende størrelse. 4/5

pigen: stort smil, ikke så høj, meget tynd med bolt-on bryster 4/5 (jeg er mere til naturlige piger)

Service: stort smil, masser af indlevelse, vi startede med fælles bad, lækker afvaskning. Rene håndklæder. God og grundig massage, fantastisk dybt blow og fin sex. 4,5/5 i karakter (der manglede kys, det trak ned)

gentagelsesfare: ja, det kunne jeg godt finde på - men der er mange fine muligheder, så hvem ved?

 

Milky åbnede døren 2 minutter før aftalt tid, betaling med det samme, herefter afklædning - hendes afklædning var en kort kjole, og intet andet, så jeg virkede klodset og uendelig langsom sammenlignet med hende :)

- ud i badet, grundig afvaskning, også af de ædlere dele. Aftørring og ind på sengen. Milky virkede til at have et godt og hårdt massage program, jeg lod det køre i 15 minutter, før jeg afbrød hende og vendte mig om. Hun fangede mit hint, og gik i gang med lidt HJ, herefter kyssede hun sig vejen ned til lillemanden…. Hun suttede på bollerne, og jeg bad hende om blow med kondom. Det satte hun på med et smil, og hun gav et super blow med masser af variation, og deep throat. Efter 10 minutter spurgte hun om “u like to fuck me now?” Yes, i am ready baby - lidt glidecreme på, og hun hoppede op i cowgirl - det gjorde hun ok, men i meget kort tid desværre, så vi byttede om i doggy og missionær, inden jeg lagde mig ned og bad om mere blow. 10 minutters blow igen, og så en hurtig afsluttende missionær, hvilket gjorde at jeg kom inde i hende, selvfølgelig med kondom på. På det tidspunkt var der gået 50 minutter.

- ud i badet sammen igen, samme grundige afvaskning og aftørring. Tøj på og jeg smuttede ud igen - præcis 1 time efter ankomst. :)
 

Inden jeg sagde farvel, fortalte hun desværre om en voldsom oplevelse ugen før, hvor 2 muslimske mænd havde snydt sig adgang til hendes lejlighed imens hun var hjemme. og de havde stjålet hendes ting mens hun var der. Milky og hendes veninde fik skræmt de 2 overfaldsmænd væk med råb og skrig, men begge piger fik skrammer inden mændene løb bort med deres telefoner, m.m.

god aften 

Sådan en episode kalder jo nærmest på kameraovervågning ved indgangen. Jeg ville personligt ikke have det fjerneste imod det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men det er jo svært når det er privat lejlighed…. De fleste klinikker har overvågning på gaden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Normal skrev, den 17.4.2024 at 18:55:

 

Inden jeg sagde farvel, fortalte hun desværre om en voldsom oplevelse ugen før, hvor 2 muslimske mænd havde snydt sig adgang til hendes lejlighed imens hun var hjemme. og de havde stjålet hendes ting mens hun var der. Milky og hendes veninde fik skræmt de 2 overfaldsmænd væk med råb og skrig, men begge piger fik skrammer inden mændene løb bort med deres telefoner, m.m.

Den samme historie fik jeg også for et par ugen siden, så håber da ikke at det er sket igen. 

Med eller uden historie, så kommer jeg gerne igen hos Milky.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Normal skrev, den 17.4.2024 at 18:55:

Så har jeg også besøgt Milky, det var samlet set et dejligt besøg. 

Stedet: er et nyere boligområde, og lejligheden er privat og passende størrelse. 4/5

pigen: stort smil, ikke så høj, meget tynd med bolt-on bryster 4/5 (jeg er mere til naturlige piger)

Service: stort smil, masser af indlevelse, vi startede med fælles bad, lækker afvaskning. Rene håndklæder. God og grundig massage, fantastisk dybt blow og fin sex. 4,5/5 i karakter (der manglede kys, det trak ned)

gentagelsesfare: ja, det kunne jeg godt finde på - men der er mange fine muligheder, så hvem ved?

 

Milky åbnede døren 2 minutter før aftalt tid, betaling med det samme, herefter afklædning - hendes afklædning var en kort kjole, og intet andet, så jeg virkede klodset og uendelig langsom sammenlignet med hende :)

- ud i badet, grundig afvaskning, også af de ædlere dele. Aftørring og ind på sengen. Milky virkede til at have et godt og hårdt massage program, jeg lod det køre i 15 minutter, før jeg afbrød hende og vendte mig om. Hun fangede mit hint, og gik i gang med lidt HJ, herefter kyssede hun sig vejen ned til lillemanden…. Hun suttede på bollerne, og jeg bad hende om blow med kondom. Det satte hun på med et smil, og hun gav et super blow med masser af variation, og deep throat. Efter 10 minutter spurgte hun om “u like to fuck me now?” Yes, i am ready baby - lidt glidecreme på, og hun hoppede op i cowgirl - det gjorde hun ok, men i meget kort tid desværre, så vi byttede om i doggy og missionær, inden jeg lagde mig ned og bad om mere blow. 10 minutters blow igen, og så en hurtig afsluttende missionær, hvilket gjorde at jeg kom inde i hende, selvfølgelig med kondom på. På det tidspunkt var der gået 50 minutter.

- ud i badet sammen igen, samme grundige afvaskning og aftørring. Tøj på og jeg smuttede ud igen - præcis 1 time efter ankomst. :)
 

Inden jeg sagde farvel, fortalte hun desværre om en voldsom oplevelse ugen før, hvor 2 muslimske mænd havde snydt sig adgang til hendes lejlighed imens hun var hjemme. og de havde stjålet hendes ting mens hun var der. Milky og hendes veninde fik skræmt de 2 overfaldsmænd væk med råb og skrig, men begge piger fik skrammer inden mændene løb bort med deres telefoner, m.m.

god aften 

Det er da en rigtig træls oplevelse de har haft, jeg synes det er med overvågningen er en rigtig god ting også for deres sikkerhed, og så kan jeg godt forstå pigerne på annoncerne tit skriver de kun modtager mænd fra Skandinavien, og det er ikke for at jeg skal sige noget dårligt om folk. Men man har hørt det før at personer udenfor Skandinavien at de ikke behandler pigerne med den respekt de fortjener.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...