Hop til indhold

Recommended Posts

 

Efter at havde på jagt i længere tid, lykkedes det at finde mulighed for at komme i kontakt med Dior, og ikke mindst få en aftale på plads. 

 
Kommunikationen går nemt på engelsk, (selvom hun ikke mener det), og døren bliver da også åbnet af selv samme person og ikke mindst personlighed som man har kommunikeret. 
 
Der er ingen tvivl om at det er en pige der er bevidst om hvad hun laver, og gør det yderst overbevisende. Jeg har ikke en finger at sætte på noget. 
 
Af respekt for vores oplevelse sammen, som gik meget udover hvad et møde for mig nogensinde har gjort, så vil jeg sige: at åben dig op med respekt for den part du møder, så får du 1000% tilbage fra denne ubeskrivelige søde pige. Hvilket jeg oplevede…
En stor tak til Dior for dit glade og sludrende væsen… med en krop der ikke snyder.
 
Svar på de normale spørgsmål:
Er det pigen på billedet : Ja, uden tvivl.
 
Hvordan var blow: det var fint… (men ikke det som jeg søger mest, hvilket ikke skylder hende)
 
Bryster: vil jeg vurdere som naturlige, men følsomme 
 
Sex… Woow… (så har jeg ikke sagt for meget)
 
 
Gensyn: når jeg er på de kanter, og pengepungen accepterer det.
 
Hvor: odense. 
 
Er hun høj: hun ligger væsentligt over gennemsnittet (heldigvis)
 
hun har på et tidspunkt fået pumpet læber… men de er heldigvis (eller nogle vil sige ærgeligt), blevet normale igen.
 
Dette referat er givet på et møde hvor jeg oplevede en pige der åbnede sig op som jeg aldrig har oplevet en person gøre før, og give sig 100% hen til mig (i behøver ikke prøve at pille mig ned….), det var ordene på min langt overskyggende oplevelse.
 
Pas på hende…. Hun fortjener respekt og erkendelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JambajambaJeg er tilrejsende, så det er nemmere du spørger hende direkte… hun er normalt sød og svare på de spørgsmål der er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...