Hop til indhold

Recommended Posts

Denne pæne pige: Naturligenola

Vi laver aftale efter hun har kørt fræk samtale på snap og sd. Lidt forvirrende at hun skriver begge steder.

Vi aftaler et beløb.og en tid. Lidt overraskende går hun hurtigt med til kun 2/3 af hendes eget forslag.

Nå, men hun har ikke sted - og jeg bor for langt væk, synes hun. Vi skal mødes i hendes venindes lejlighed. Veninden kommer først hjem meget senere.

Beløbet skal helst falde kontant.

Midt i snakken og under en time til mødetid, får jeg besked om at 'vi gør det i stuen, så hun ikke opdager det'.

Okay, så dette lån af lejlighed er ikke med venindens samtykke.

Jeg kan lige forestille mig denne situation: vi er i stuen på omtalte lejlighed. Jeg afleverer de aftalte kontanter. Inden vi kommer til den frække del af aftalen, kommer veninden pludselig tidligere hjem end forventet. Akavet situation og de to piger begynder et skænderi om brug af lejligheden. Jeg må forlade stedet, lidt fattigere og uden sex. Og godt såret på.min stolthed.

Hvad mener I andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 1 minut siden:

You got fuck, og ikke på den gode måde.

de to sidder og griner af dig nu. Det eneste der kan modbevise det er at i bevare kontakten og du ender med at få koget næste gang, men jeg vil godt lde min gammel stråhat på at du ikke høre mere fra hende nu, medmindre hun tro at hun kan snyde dig endnu engang.

Hvorfor ikke bare betale en rigtig GP for sex i stedet for SB ?

Jeg tror at du misforstod. Jeg afviste jo aftalen, da jeg blev mistænksom ved oplysning om at veninden ikke var bekendt med hvad hendes lejlighed blev brugt til

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 7 minutter siden:

Lyder underligt.  Hun ville selv komme til mig i søndags? Men jeg sagde nej ville se håndbold.  Der virkede hun ret ok at aftale med. 2000 ?

Ja, hun var også okay med at komme til mig. Men da jeg bed på, var min bopæl for langt væk og vi skulle mødes i venindens lejlighed i stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror at du misforstod. Jeg afviste jo aftalen, da jeg blev mistænksom ved oplysning om at veninden ikke var bekendt med hvad hendes lejlighed blev brugt til

Ja det gjorde jeg, skal læse rigtig, men kan du så ikke se mit svar ud fra at du var hoppet i på hovedet i en baby pool :D

har fjernet mit “dumme” svar

Redigeret af Den nye grydeske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 1 minut siden:

Ja det gjorde jeg, skal læse rigtig, men kan du så ikke se mit svar ud fra at du var hoppet i på hovedet i en baby pool :D

Godt at vi stadig kan tænke med det store hovede, selvom det lille hovede nogen gange forsøger at tage kontrol :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er et scam, så har hun en interesse i at mødes, så hun kan få pengene. Derfor havde det været mere oplagt bare at starte med at invitere dig hjem til hende, og derefter lade situationen med veninden opstå.

Hvis det her er et scam, så er det konstrueret på en måde, hvor mange må få kolde fødder og hoppe fra. Derfor hælder jeg til, at det ikke er et scam.

Når det er sagt, så forstår jeg godt, at du droppede det. Hvis man har en mavefornemmelse for at noget er galt, så bare drop det.

Redigeret af plasticlove

Del dette indlæg


Link til indlæg

kæft jeg har lyst til at lave en aftale og se hvor langt ud hende og hendes veninde vil køre den. Når de begynder deres "skænderi" og forventer jeg går så er det frem med sutskoene og en medbragt badekåbe og lægge mig på ryggen i sofaen med et slesk smil. Så kan veninden enten deltage, eller jeg kan få hvad jeg har betalt for og hvis ikke så skrider jeg ikke før jeg får mine penge retur :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 7 timer siden:

Ja, hun var også okay med at komme til mig. Men da jeg bed på, var min bopæl for langt væk og vi skulle mødes i venindens lejlighed i stedet

Ja man skal tage sine fornemmelser alvorligt. Jeg har dog ingen fornemmelser af scam med hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 11 timer siden:

Denne pæne pige: Naturligenola

Vi laver aftale efter hun har kørt fræk samtale på snap og sd. Lidt forvirrende at hun skriver begge steder.

Vi aftaler et beløb.og en tid. Lidt overraskende går hun hurtigt med til kun 2/3 af hendes eget forslag.

Nå, men hun har ikke sted - og jeg bor for langt væk, synes hun. Vi skal mødes i hendes venindes lejlighed. Veninden kommer først hjem meget senere.

Beløbet skal helst falde kontant.

Midt i snakken og under en time til mødetid, får jeg besked om at 'vi gør det i stuen, så hun ikke opdager det'.

Okay, så dette lån af lejlighed er ikke med venindens samtykke.

Jeg kan lige forestille mig denne situation: vi er i stuen på omtalte lejlighed. Jeg afleverer de aftalte kontanter. Inden vi kommer til den frække del af aftalen, kommer veninden pludselig tidligere hjem end forventet. Akavet situation og de to piger begynder et skænderi om brug af lejligheden. Jeg må forlade stedet, lidt fattigere og uden sex. Og godt såret på.min stolthed.

Hvad mener I andre?

Eller måske aftalt spil, og de så deller pengene bagefter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 12 timer siden:

Denne pæne pige: Naturligenola

Vi laver aftale efter hun har kørt fræk samtale på snap og sd. Lidt forvirrende at hun skriver begge steder.

Vi aftaler et beløb.og en tid. Lidt overraskende går hun hurtigt med til kun 2/3 af hendes eget forslag.

Nå, men hun har ikke sted - og jeg bor for langt væk, synes hun. Vi skal mødes i hendes venindes lejlighed. Veninden kommer først hjem meget senere.

Beløbet skal helst falde kontant.

Midt i snakken og under en time til mødetid, får jeg besked om at 'vi gør det i stuen, så hun ikke opdager det'.

Okay, så dette lån af lejlighed er ikke med venindens samtykke.

Jeg kan lige forestille mig denne situation: vi er i stuen på omtalte lejlighed. Jeg afleverer de aftalte kontanter. Inden vi kommer til den frække del af aftalen, kommer veninden pludselig tidligere hjem end forventet. Akavet situation og de to piger begynder et skænderi om brug af lejligheden. Jeg må forlade stedet, lidt fattigere og uden sex. Og godt såret på.min stolthed.

Hvad mener I andre?

Jeg har faktisk prøvet at blive "rullet" på præcist den måde. Dog var det hendes "kæreste" der pludselig kom hjem og  lavede scener. En indvandrer type der næppe var kæreste med den ret tiltrækkende unge blondine. Selv om han ikke virkede skræmmende - vel nærmest mere betuttet end jeg selv - valgte jeg at fortrække og sige farvel til min 2000 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har faktisk prøvet at blive "rullet" på præcist den måde. Dog var det hendes "kæreste" der pludselig kom hjem og  lavede scener. En indvandrer type der næppe var kæreste med den ret tiltrækkende unge blondine. Selv om han ikke virkede skræmmende - vel nærmest mere betuttet end jeg selv - valgte jeg at fortrække og sige farvel til min 2000 kr.

Det har jeg nemlig også, for en del år tilbage på Amager. Her var det bare 'far' der kom hjem (hun var 19 år). Der mistede jeg også mine kontanter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Serviceboy skrev, 1 time siden:

Hun prøvede også at lave en aftale med mig igår hjemme hos hende dog :)

Interessant - så kunne det pludselig godt være hjemme hos hende. Det kunne det absolut ikke for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 11 minutter siden:

Det har jeg nemlig også, for en del år tilbage på Amager. Her var det bare 'far' der kom hjem (hun var 19 år). Der mistede jeg også mine kontanter

Min oplevelse var også på Amager og pigen kunne meget vel væer 19 år ... tror det var tæt ved Lergravsparken metrostation

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 3 timer siden:

Min oplevelse var også på Amager og pigen kunne meget vel væer 19 år ... tror det var tæt ved Lergravsparken metrostation

Jeg er i færd med at få en aftale i stand med en pige, der bor lige ved Lergravsparken Metrostation, så nu bliver jeg sgu lidt bekymret... Dog ikke en blondine umiddelbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 37 minutter siden:

Jeg er i færd med at få en aftale i stand med en pige, der bor lige ved Lergravsparken Metrostation, så nu bliver jeg sgu lidt bekymret... Dog ikke en blondine umiddelbart.

Det er nok 3-4 år siden så mon dog det er den samme. De unge piger er sjældent på sugardaters i ret lang tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 22 timer siden:

Min oplevelse var også på Amager og pigen kunne meget vel væer 19 år ... tror det var tæt ved Lergravsparken metrostation

Min oplevelse ligger længere tilbage. Der var ikke nogen metro på det tidspunkt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 1 time siden:

Min oplevelse ligger længere tilbage. Der var ikke nogen metro på det tidspunkt :D

ja så er de da i 30 erne i dag
har mange gode minder med at hente søde , specielt mørke piger på lergravsparken station. Men det er nok 10 år siden og 5 år siden med de jeg husker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...