Hop til indhold

Recommended Posts

Det her bliver en lidt kort anmeldelse. Jeg besøgte Adelgade for nylig, og bookede en time med Jasmin. Nat sagde, at hun var lidt sløj. Jasmin er en lille sød og venlig sag, som masserer meget kompetent, uden antydninger om noget ekstra ... i hvert fald denne dag. Så .. hvis massagen er det vigtigste, så kan jeg anbefale Jasmin. Hun er vidst kun meget deltids.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 13 minutter siden:

Adelgade findes i  mange forskellige byer, så det ville være skønt hvis der stod Kbh. I overskriften ;)

Nu er der ikke Thai Massage i Adelgade i mange byer på Sjælland, så det er nok til at regne ud, ellers Klik på linket og du ved det. Desuden ser vi jo heller ikke folk skriver byer ved alle anmeldelser i overskriften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, for 4 timer siden:

Nu er der ikke Thai Massage i Adelgade i mange byer på Sjælland, så det er nok til at regne ud,

Nu findes der gudskelov noget uden for Sjælland :D

Når tråden popper op på forsiden af EG kan man ikke se hvilken landsdel den er oprettet i. Derfor vil det være til stor glæde af resten af den danske befolkning at se der er i Kbh ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valbyguy skrev, for 18 timer siden:

His DU læser det hele står der “på Sjælland og København” …..

 

lille_peter skrev, for 19 timer siden:

Når tråden popper op på forsiden af EG kan man ikke se hvilken landsdel den er oprettet i. Derfor vil det være til stor glæde af resten af den danske befolkning at se der er i Kbh ;)

Hvis det stod i overskriften at det var i Kbh. Så ville de fleste jyder og fynboer ikke trykke på linket og læse tråden, da den er irrelevant for dem............

Jeg håber DU forstår @Valbyguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et hurtigt kig fortæller mig at 6 ud af de 10 på forsiden ikke angiver hvilken by det er.... Jeg ved selvfølgelig ikke med jer andre, men for mig er det tidsfordriv at læse anmeldelser fra forsiden.. Iøvrigt behøver man ikke at klikke på linket - linket angiver hvor det er.. Jeg har med glæde læst en længere anmeldelse fra Kenya.. Jeg er med andre ord ikke på eroguide for at finde min næste fornøjelse - ikke kun i hvert fald.. Jeg vil gætte på at 98% af brugerne har nogenlunde den samme tilgang.. Mine egne erfaringer fortæller mig at selv piger med de bedste anbefalinger kan give en rigtig kedelig oplevelse.. Og omvendt faktisk.. Men jeg har da også ledt specifikt efter anmeldelser når jeg har udset mig en lækker kvinde.. Men andres dårlige oplevelser har aldrig holdt mig væk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...