Hop til indhold
ThorsHammer

Smukke, unge giftefærdige kvinder på AnastasiaDate.com..!

Recommended Posts

Selvfølgelig er omtalte site fake...

 

Det synes jeg ikke er en "selvfølge"... jeg medgiver gerne, at sitet er konstrueret som en pengemaskine, hvor det kan ende med at blive meget, meget dyrt for en dansk mand at møde sin udkårne, navnlig hvis man ikke lige finder "the one and only" med det samme, men måske har kik på 8-10 piger, som alle kunne være en nærmere brevveksling værd, før man udvælger den/de potentielle partneremner, man vil satse på.

Det kunne som sagt gøres meget billigere, hvis det blev tilladt allerede i det indledende brev (til ca. 25 kroner) at oplyse sin emailadresse til den udkårne.

Men efter læsning på internettet om de erfaringer andre mænd har gjort sig med www.anastasia.com tror jeg faktisk godt, det kan lade sig gøre at finde en sød pige til et varigt forhold/ægteskab, men det kan sikkert godt løbe op i både 10.000 og 20.000 kroner at nå dertil, navnlig hvis man lokkes til at købe Anastasia.coms rejsepakker til Ukraine inkl. flyrejse, hotelophold, fester med deltagelse af pigerne fra sitet etc.

Se fx flg. tråd og vurder selv troværdighed/pålidelighed af de forskellige skribenter - både dem med positive og dem med negative erfaringer:

http://scamvictimsun...php?f=21&t=4963

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Ja ok, anastasia.com er utvivlsomt ikke fake, blot en pengemaskine, og utvivlsomt derfor det ikke kan gøres billigere. Når det gælder Kina og Asien kan det ihvertfald ikke betale sig, der er alt for mange ægte piger online, som kan kontaktes for små eller ingen penge. Måske er det anderledes med Østeuropa. Tør man ikke selv rejse derover - og det kan være meget farligt, så en dokumentar om ukrainske tæskehold der cruiser rundt og tæver udenlandske mænd, der vil opsøge "deres" kvinder - så er anastacia.com måske en mulighed. Det er ekstremt mange falske profiler af østeuropæiske skønheder online, og det skyldes jo fattigdommen og er trist, for de er ingen mangelvare i virkeligheden.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bidrager kort til debatten, da jeg rent faktisk har mødt en pige fra Ukraine ved net-dating.

Der var ikke tale om Anastasia.com, men derimod Ukrainedate.com, men mon ikke, der er visse ligheder disse sites imellem.

 

Jeg kan ikke huske, hvor meget det kostede at være medlem men mener, at det var i størrelsesordenen 100-200 kr./måned. Rent økonomisk ikke det store, vil jeg mene - Den egentlige udfordring består/bestod altså i at sortere, skelne i mellem henvendelserne. Der er dog nogle kriterier, som jeg vil mene kan anvendes.

 

1. Efter udveksling af mail-adresse for videre kommunikation - kræves der herefter betaling for tolkebureauer, så er det fake.

2. Kontroller mailheaderen med de oplysninger som afgives - det vil sige, i forhold til afsenders geografiske lokation - søg på Google på "trace email header", så findes der er en del værktøjer, der kan anvendes

3. Er billederne for modelagtige eller teksten for standardiseret, så er der stor sandsynlighed for, at der er tale om en fake henvendelse.

4. Modtager du mails direkte fra personer, du ikke har kontaktet = fake.

5. Og vigtigst - sørg for hurtigt at efterspørge kommunikation (video) via Skype. Afslår de, så er deres hensigter højst sandsynligt ikke reelle.

 

Der er altså piger med reelle hensigter, men for at spare din egen tid, så er det en rigtig god ide at prøve at sortere i modtagne henvendelser meget hurtigt. Økonomisk er mange ukrainere meget dårligere stillet end den almindelig dansker, så der vil være et stort incitament for at bruge meget lang tid på at vriste, hvad der kan synes som håndører ud af dig.

 

Endvidere skal du derudover være opmærksom på, at udover, at det som dansk mand kan være svært at blive forenet med en ukrainsk kvinde i Danmark, også kan være meget svært/besværligt for en ukrainsk kvinde bare at få lov til at rejse ud af Ukraine. Der stilles nemlig en række krav til hende (ikke dig), som kan gøre det meget besværligt. Som jeg har forstået det, så ønsker landet nemlig ikke at miste de unge til udlandet, og de ønsker ikke at blive påført udgifter i forbindelse med borgernes rejseaktiviteter. Hun skal derfor kunne dokumentere, at hun ikke vil tilføje landet (Ukraine) omkostninger , eksempelvis i tilfælde af betaling for tvungen hjemrejse eller lignende.

Dokumentation for kreditværdighed kan eksempelvis være i form af lønsedler, indestående på bankkonti, krediitkort med mere. Endvidere er det godt, såfremt hun er økonomisk "bundet" til landet, eksempelvis i form af en ejerlejlighed eller lignende, således at der er en vis garanti for, at hun ikke "forsvinder for good".

 

Så min konklusionen er, at der findes reelle (og dejlige :cool: ) kvinder på disse sites, men som dansk mand skal man være indstillet på at gennemgå en hel del prøvelser, hvis formålet er at finde sin kommende livsledsagerske.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...