Hop til indhold
newcummer

Første gang kutyme og red flags

Recommended Posts


efter en længere omgang vindues shopping og brug af dette forum på sidelinien er tiden til jeg vil besøge min første gp og her lidt mine tanker omkring besøg og booking mm.

bor lidt ude midt i ingenting og de nærmeste muligheder er randers / århus
med ca en 40 minutter transport til begge byer.  hvor mit valg falder mest på randers(parkerings forhold mm.)

ud fra mine vindueshopping ture  virker det som der ret stor rotation af gper i randers
med undtagelse af nogle få  faste  / samt thai massage der dog ikke falder i min smag.

fra have fulgt siden her på sidelinien
kan jeg se under uheldige omstændigheder kan man nogle gange komme ud for der er pyntet lidt / meget på annoncerne og i sjældne tilfælde  direkte fup annoncer. 
når jeg har haft set nogle intresante gp annoncer har jeg så slået dem op her på siden som forslåes.   men  tit og ofte finder man nogen uden anmeldelser.  Eller par dage efter de helt anden by.

Er der nogle åbenlyse "redflags" man skal holde øje ved annoncer?   man har jo altid muligheden for vende om i døren hvis ikke som  beskrevet. Men ville da helst undgå  spilde en to timer på frem og tilbage  uden grund.    

må indrømme  min præference på de piger jeg ser annoncer fra i Randers   er tit Latinaer..  men stor udskiftning  og nogle tvivlsomme annoncer til tider

del annoncer uden priser mm.  Når jeg engang skal lave en aftale tænk jeg ca følgende.   

   Hej x   har set din profil på side x.  mit navn er x   er x år gammel. Jeg vil gerne hører nærmer om din service og ydelser, samt hvilke tider  der er på dagen  du tager imod besøgnede.  mvh

ville det være upassende og spørge efter yderlig billed til bekræfte personen er den svarende i annoncen hvis man har tvivl?

er der nogle do's n donts   jeg skal være særlig opmærksom på for få den bedste mulige oplevelse.

----Newcummer

Del dette indlæg


Link til indlæg
newcummer skrev, for 12 minutter siden:

ville det være upassende og spørge efter yderlig billed til bekræfte personen er den svarende i annoncen hvis man har tvivl?

Jeg bliver nogen gange spurgt og siger altid nej selvom mine billeder er af mig:ph34r:.. Så det er okay at spørge men du må bare ikke gå ud fra at alle der siger nej har falske billeder af den grund^_^.. Nogen har ikke mulighed for at sende billeder og andre ligesom mig gider bare ikke rigtig bruge tiden på det fordi der er henvendelser nok:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

...Nogen har ikke mulighed for at sende billeder og andre ligesom mig gider bare ikke rigtig bruge tiden på det fordi der er henvendelser nok

Fedt - og det forstår man jo godt! <3

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de vanskeligste, men meget vigtige ting, er at dreje rundt på hælen og gå igen hvis det er falske billeder.!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newcummer skrev, for 55 minutter siden:

Hej x   har set din profil på side x.  mit navn er x   er x år gammel. Jeg vil gerne hører nærmer om din service og ydelser, samt hvilke tider  der er på dagen  du tager imod besøgnede.  mvh

Fin start, men det bliver for ukonkret, at du gerne “vil høre nærmere”. Det giver indtryk af, at du ikke har læst hendes annonce ordentligt. Fortæl hellere, hvad du godt kunne tænke dig. Desuden vil det være en fordel, hvis du selv foreslår et tidspunkt. Det er nemmere for pigen at forholde sig til. Hvis det ikke passer i hendes dag, skal hun nok give dig et alternativ.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 13 minutter siden:

Fin start, men det bliver for ukonkret, at du gerne “vil høre nærmere”. Det giver indtryk af, at du ikke har læst hendes annonce ordentligt. Fortæl hellere, hvad du godt kunne tænke dig. Desuden vil det være en fordel, hvis du selv foreslår et tidspunkt. Det er nemmere for pigen at forholde sig til. Hvis det ikke passer i hendes dag, skal hun nok give dig et alternativ.

God fornøjelse.

Jeg kunne ikke være mere enig.

Hvis pigen ikke med det samme får indtryk af at du har en konkret aftale i tankerne, risikerer du at blive ignoreret eller ligefrem blokeret. Hvis du tilmed efterspørger billeder tror jeg kun pigens mistanke om urent trav bliver endnu større. Når det så er sagt, så er det altid godt at åbne med en høflig og kort præsentation af dig selv, som du foreslår. Det synes jeg man kommer lang med.

Be excellent to each other!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er i Randers engang årligt syntes selv det var svært at finde en annonce j det område der fængede jeg endte med en super oplevelse desværre med en der kun er aktiv en gang imellem så kan desværre ikke pege dig i den retning. 

 

Ellers tilslutter jeg mig at du starter en snak om hvad du ønsker og er til og ser om du i dialogen kan fornemme noget kemi og en fornemmelse af kvinden bag. :)

 

Held og lykke med det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angående røde flag:

Annoncemarkedet er jo lidt af en jungle, som du allerede har opdaget. Det lyder som om du i forvejen gør nogle rigtig gode ting for dig selv i forhold til at undgå dårlige oplevelser og scammers. Altid en god ide at søge efter anmeldelser her på siden og være kritisk i forhold til tekst og billeder. Det bedste er nok (in my humble opinion) at gå efter en velrenommeret GP, men det er jo ikke altid muligt. Nogle gange er lysten efter at prøve noget nyt også bare for stor. I de situationer kan man ikke helgardere sig, men her er nogle eksempler på røde (eller i det mindste orange) flag, som jeg selv benytter:

- alt for lave priser (ses ikke helt sjældent i kombination med et helt ekstremt stort udvalg af ekstraydelser)
- alt for kort tekst (få linjer uden væsentlige informationer)
- 24 timers åbent
- annoncer med "danske" piger hvor teksten bærer præg af at have været en tur gennem google translate
- kun kontaktmulighed via snapchat eller andre moderne sociale medier
- ingen billeder
- udelukkende små, grynede frimærker som billeder
- udelukkende profesionelle modelbilleder (krydstjek altid ved en reverse image search i disse tilfælde - de er ofte hugget fra instagram el. lign.)

Held og lykke med søgningen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger Bonnie Tyler testen. Ring til hende. Lyder hun som Bonnie Tyler? Så er hun ikke 27 år.

Har aldrig selv prøvet det men nogen piger tilbyder video opkald. Billeder kan fakes. Billederne fra annoncen kan du slå op på TinEye. Det er mere sandsynligt det er hende hvis billedet er taget fra et bordel.

Jeg synes også du spørger alt for ukonkret. Hvis jeg var pigen ville jeg da hellere bruge min arbejdsdag på noget andet end en fristil. Hun sælger jo sin tid og der er sikkert langt fra et lead til et salg. Prisen kan du spørge om via sms. Så hiver du den frem hvis prisen pludselig er højere når du står der.

Om latinas, som du nævner: installer Google Translate som app, browser versionen kan blive noget rod. Du kan ikke få en flydende samtale med mindre hun taler engelsk men du kan løse misforståelser etc. Synes nogen latinas der skriver de er 30 kan vise sig at være 40+. Og 40 kan betyde 50-55.

Mange latinas skriver 24 timers åbent fordi de er her for at arbejde og gerne vil hjem igen. De har jo også familie etc. Det betyder meget sjældent at hun tager telefonen når hun sover. Måske kan det tælle ned men ville ikke sortere dem helt fra i lille Randers.

Synes ikke der er så mange dos and donts. Hvis det var en lang køretur så tag evt et bad når du kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...