Hop til indhold
JenniferRomantica

Livet leves og forandring fryder eller?

Recommended Posts

Jeg sidder her i toget på vej til Sjælland hvor jeg skal arbejde i morgen.. Imens jeg gør det krøller jeg mit nyfarvede hår.. Jeg har prøvet noget nyt.. Det nu ikke så meget det som det skal handle om og så igen.. 

Fordi jeg sad og undrede mig over hvor grænsen for forandring - der ikke kræver nye billeder og beskrivelse - egentlig er:ph34r:.. Hvornår synes i som gæster at forandringen er så stor at det ændre jeres oplevelse.? Og er der forandring der kan ødelægge et “forhold” til os piger nu tænker jeg f.eks ændring af hårfarve/hårlængde, plastikoperationer osv osv.. Ville det være mest korrekt med nye billeder når vi har fået klippet spidser eller hver gang vægten siger 5 kg+.? Sådan hvor gå grænsen.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Sådan hvor gå grænsen.?

Umuligt at formulere et præcist svar på, tror jeg. I min optik skal vægten svinge noget mere end 5 kg, før det er et problem. At piger skifter hårfarve og frisure, er også helt fint. Personligt er jeg dog ret vild med meget langt hår, så hvis billederne viser det, og pigen i mellemtiden er blevet korthåret eller med skulderlangt hår, vil jeg blive skuffet.

Det store issue er jo ofte brysterne. Hvis der er lavet om på bryststørrelsen, vil jeg mene, at det bør udløse nye billeder.

JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

er der forandring der kan ødelægge et “forhold” til os piger

Er det en pige, man har besøgt flere gange og er glad for, så skal der nok rimelig meget forandring til, førend man synes, at “forholdet” er ødelagt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Ville det være mest korrekt med nye billeder når vi har fået klippet spidser eller hver gang vægten siger 5 kg+.? Sådan hvor gå grænsen.?

For mit vedkommen behøver du det ikke hvis du får klippe spidser eller farvet det jeg syne det er nok hvis du skriver det på din profil 

med hensyn til 5 kg + nej men ved 10 kg så ja 

jeg syn du ser dejlig ud 

Redigeret af Bgo

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

 

. Hvornår synes i som gæster at forandringen er så stor at det ændre jeres oplevelse.? Og er der forandring der kan ødelægge et “forhold” til os piger  

Hej Jennifer,

For mit vedkommende er det turn off ved talrige piercinger og tatoveringer her der og alle vegne - hvorimod en veltrimmet behåret mis  virkelig kan få mig til at spinde ... 

Du bestemmer således helt selv, om jeg skal aflægge dig besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 10 minutter siden:

Umuligt at formulere et præcist svar på, tror jeg. I min optik skal vægten svinge noget mere end 5 kg, før det er et problem. At piger skifter hårfarve og frisure, er også helt fint. Personligt er jeg dog ret vild med meget langt hår, så hvis billederne viser det, og pigen i mellemtiden er blevet korthåret eller med skulderlangt hår, vil jeg blive skuffet.

Det store issue er jo ofte brysterne. Hvis der er lavet om på bryststørrelsen, vil jeg mene, at det bør udløse nye billeder.

Er det en pige, man har besøgt flere gange og er glad for, så skal der nok rimelig meget forandring til, førend man synes, at “forholdet” er ødelagt. 

Jeg havde en der skrev og spurgte om jeg stadig havde lige så kort hår som på et af mine billeder hvilket jeg faktisk tænkte var super fornuftigt af ham fordi hår jo især ændre sig meget.. Ellers var han nok blevet skuffet havde han besøgt mig.. 

Jeg er enig i det med bryster burde udløse nye billeder.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

måske hvis du fik en pik og ville hedde Jørgen så ville et billede skift være fint men ellers så ændrer vægt, hårfarve, hårlængde ikke noget for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, Lige nu:

måske hvis du fik en pik og ville hedde Jørgen så ville et billede skift være fint men ellers så ændrer vægt, hårfarve, hårlængde ikke noget for mig. 

Jeg har endnu ikke lært at gro sådan en sjover:lol:.. Kan hører mine billeder gå an de næste 20 år også så:P:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg har endnu ikke lært at gro sådan en sjover:lol:.. Kan hører mine billeder gå an de næste 20 år også så:P:lol:.. 

Hvis du er i plys onesie og har samme skønne personlighed så ville jeg nok tage en for holdet alligevel og se hvad jørgen med den selvgroede sjover kunne ;) :P

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste du risikerer er at der er nogen af konspirationsteoretikerne herinde der vil beskylde dig for at din annonce er fake hvis der nu er ændret for meget med de nye billeder.

Der skal meget til at jeg syntes en fast dejlig GP ændrer hårlængde, hårfarve eller vægt. Og sågar bryststørrelse hvis de ellers er blevet ved med at være harmoniske.

Men nye tatoveringer og ringe i ører og næse er et turnoff. Ringe i brystvorter skamlæber og klitoris kan være frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Jeg havde en der skrev og spurgte om jeg stadig havde lige så kort hår som på et af mine billeder hvilket jeg faktisk tænkte var super fornuftigt af ham fordi hår jo især ændre sig meget.

Ja, det var fornuftigt gjort. Ikke fordi hår og frisure ændrer sig, men fordi lige præcis denne parameter var vigtig for ham. For andre er det noget andet, som er vigtigt.

Generelt kan man vel sige, at hvis vi mænd har ufravigelige ønsker til bestemte ting, som kan ændre sig over tid (hårlængde, hårfarve, piercinger eller ej, tilstedeværelse eller mængde af tatoveringer osv), så må vi jo spørge pigen direkte om lige præcis de ting ved hende er, som billederne giver udtryk for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cornell

Nogle piger skriver hvis hårfarven er en anden end på billedet, eller hvid de nu er korthårede mod langhårede på billedet. Og det er vel en fin oplysning at give, men intet krav. Til gengæld ville jeg være ked af at komme ud til en pige med silicone i brysterne, uden at have fået det oplyst, da det for mig kan have en afgørende betydning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, Lige nu:

@JenniferRomantica 
Jeg synes du skal få taget nye billeder en gang om ugen. Jeg tager dem gerne ifm. du lige drysser forbi og spiser frokost. Tag chokolade med, på forhånd tak.
Mandag formiddag passer mig bedst :wub:

Det lyder ellers lækkert med sådan et ugentligt besøg i intet mindre end fanfuckingtastisk selskab meeeen:rolleyes:<3.. Livet du ve’:mellow:.. 

Jeg er lige nok kvinde til at det kræver 100 selfies før et bliver godkendt:lol:.. Derfor haaaader jeg den disciplin:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...