Hop til indhold
jydefyren

Julianna - polsk kvinde i Randers

Recommended Posts

Hej med Jer.

https://annoncelight.dk/showad/355833

Jeg har tidligere efterlyst andres oplevelser med denne smukke kvinde. Jeg er ikke 100% sikker på, det er hende på billederne, måske med en lille smule filter.
Hun er i hvert fald ligeså smuk! Hun er rigtig køn og ikke mindst sød.

Jeg havde tidligere lavet en morgenaftale, hun desværre blev nødt til at aflyse, men denne gang var der ingen problemer med at lave en aftale med hende, så her til aften besøgte jeg hende i en halv time i det parcelhus i det sydlige Randers, hvor hun holder til. 

Da jeg kom, blev jeg mødt med et knus og et kys, og fulgte så med ind i hendes "soveværelse". Jeg havde på forhånd nævnt 30 eller 45 minutter, og hun sagde bare, at det ser vi på undervejs og forlangte ikke penge up front.

Vi tog tøjet af og mødtes atter i et kys og begyndte at lade vore hænder vandre blidt rundt på hinanden og mærke. Hun har en utrolig lækker krop med flotte, dejlige og bløde bryster, og hun er bestemt ikke berøringsangst.

Vi lagde os ned og havde en rigtig dejlig stund, og da jeg var færdig, kunne jeg mærke, jeg ikke kunne igen, så vi aftalte bare, det blev ved den halve time. Ingen sure miner overhovedet. Der var heller ikke travlt med at få mig smidt ud, og der var hyggesnak og hyggelig atmosfære hele tiden.

Er man sød og respektfuld overfor hende, er hun bestemt det samme den anden vej, så behandl hende pænt, hun fortjener det.

Kommunikation foregår både på tekst og tale på glimrende engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydefyren skrev, for 14 minutter siden:

Hun er rigtig køn og ikke mindst sød.

Beskrivelsen i anmeldelsen er helt som jeg kender hende, og det er hende på billederne, ingen tvivl om det. Sød og afslapppet pige. Billedet på trappen med den røde kjole ligner bedst. Jeg foretrækker billeder, som pigerne selv tager med deres telefon.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alonzo skrev, for 8 timer siden:

Hun ser squ dejlig ud. Troede I hun kommer til Aarhus?

Hun fortalte i aftes, det er hendes faste sted, hun vender tilbage til igen, med pauser hjemme i Polen, så umiddelbart nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alonzo skrev, den 31.1.2024 at 00:47:

Hun ser squ dejlig ud. Troede I hun kommer til Aarhus?

Tag turen til Randers. Det er turen værd, tro mig. Har besøgt hende 4-5 gange nu og er aldrig gået derfra uden at det har været en særdeles positiv oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er min første gang.

Jeg har prøvet at sende hende en besked via Whatsapp, men hun har ikke set eller svaret. 
nogen tips og tricks til om jeg gør det rigtigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman09 skrev, for 5 timer siden:

Det er min første gang.

Jeg har prøvet at sende hende en besked via Whatsapp, men hun har ikke set eller svaret. 
nogen tips og tricks til om jeg gør det rigtigt?

Da jeg besøgte hende, havde jeg uden problemer lavet aftale pr. Sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...