Hop til indhold

Lana Vejle withou/Finish in ass (lækkert)

Featured Replies

Skrevet

Besøgte hende I Aalborg, hendes blowjob er som hun spiser gulerødder, men tog hende bagfra i fisken, og sluttede af i røven uden gummi, det var dejligt og ville gerne pumpe i hende igen. 

• Svar 54
  • Visninger 44.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nu har jeg læst lidt om hende, og har overvejet at knep hende. Men er bange for at jeg tager noget sygdom med hjem . Er der nogen der har haft problemer med kønssygdom efter hende? Hvis ik, så booker

• Jeg kan bekræfte at det er pigen man møder og skriver med. Tog 30 min all inklusive. Og det er lige på og hårdt. Startede med at hun suttede den hårdt op fra slap. En ridetur og herefter om

• Ja så kan de danske GPèr  godt pak sig langt væk med alle deres forbehold og deres latterlige historier om de ku engang men Tak for input om Lana pigen i Vejle 

Postede billeder

Skrevet
pløkker skrev, for 19 minutter siden:

Besøgte hende I Aalborg, hendes blowjob er som hun spiser gulerødder, men tog hende bagfra i fisken, og sluttede af i røven uden gummi, det var dejligt og ville gerne pumpe i hende igen. 

Hvilken fisk? 

Skrevet
Tinas mand skrev, for 3 timer siden:

Hvilken fisk? 

K til s så passer det

• 2 months later...
Skrevet

God aften

nogen der ved om lana er i Danmark eller er hun fløjet ud af landet for good :unsure:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.