Hop til indhold
Rejsenetværk

Weirdwalks byvandring

Recommended Posts

Nu hvor vi er så godt i gang med at arrangere i Hyggesnak, at dem der har mulighed for og lyst til at mødes i den virkelige verden.
De vover sig også ud for at deltage i de sammenkomster der inviteres til.

Der fandt jeg lige dette fantastiske tilbud, som jeg er sikker på er lige noget for sådan nogle som os - tænker jeg?

Weirdwalks byvandring

Gang i gaden
Weirdwalks laver seje, spændende og top passionerede københavnske byvandringer.
Oplev vores “vilde” historiske temaer, samtidig med at vi sanser og griber byen. 
Alle annoncerede åbne ture afvikles på dansk.

Det som jeg altid er bekymret for, det er at nogle ikke er til at stole på og at der er dem der tilkendegiver en interesse på skrømt.
Uden at de har tænkt sig at deltage, og vi andre så hænger på den overfor restauranter og andre steder hvis vi booker borde og ture.

At jeg selv bliver svigtet hvad jeg er blevet, aftaler hvor andre ikke møder op og så sidder jeg der med en lang næse.
Det lever jeg med, men andres forretning må vi ikke svigte hvis vi booker deres sted, ydelser og tid.

Men med mennesker som dem der mødte op på Candy Club, og dem som møder op næste gang på Thai Corner så er vi på vej til at vi kan ende et sted.
Hvor vi kan begynde at forpligtige os til at booke tjenester og steder, som skal kunne stole på os når vi gør det!

Skulle vi ikke overveje en spændende byvandring med Weirdwalks?

Måske med en aftale med et bordel om at vi kan slutte af hos dem i samlet flok, dem der måtte have lyst til det.

Med indlagt spisning, brunch, frokost eller andet.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 7 minutter siden:

Måske med en aftale med et bordel om at vi kan slutte af hos dem i samlet flok, dem der måtte have lyst til det.

Så burde bordellet næsten få besked på at det er Eroguide eliten som dukker op hos dem. Så bliver der gjort mere hensyn som Restauranter  gør ved madanmeldere haha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 2 minutter siden:

Så burde bordellet næsten få besked på at det er Eroguide eliten som dukker op hos dem. Så bliver der gjort mere hensyn som Restauranter  gør ved madanmeldere haha 

Det bør vi ikke spekulere i, men det er klart at det bør være efter aftale med et bordel.

Men uden forventning om særbehandling.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det nytter jo ikke at vi kommer 10 mand og der kun er en kvinde på vagt. :D 

Eller måske netop, improviseret gangbang, så bliver vi også fri for dem der melder sig til gangbang og bliver væk.

Det er jo kedeligt hvis man har forventet et gangbang med 10 mand om en kvinde og så ender med en trekant som vi har nok af derhjemme :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...