Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj i stugen.

Jeg var forbi Paris for et par dage side. hun holde til på Sexyclub. så det er jo nemt at få en aftal i hus.

Er kommet ind i bolle rumme og 2-3 min efter komme Paris ind hun talle super fint engels og er super sød og snakker godt samme,

så skal hun ud men penge og det der der under lige nok altid tage 5-10 min nogen der hvad hvad pige lave ? 

Paris komme ind igen og vi snake super godt samme efter 5-10 snak grine vi lidt og komme igang og jeg vil squ helle havde snaket med hind den den sex

tror aldrig jeg har fået et så ringe BJ, ja hun er ny i den værten menn sutte pik men kondom på og forhuden over pik hovet så skal det virk lige arbejde igen,
så jeg må guide hinde så på tidspunkt var jeg så stiv men slik ikke hård prøve vi lidt sex og men det så ud til at gøre ondt på hinde, jeg spurte om hun var ok JA JA svar hun men jeg stoppe og sagde det kan jeg ikke det ser ud til at det gør ond på dig.

så vi fik snak lidt mere. 

så vis du er til en rigtig sød pige at snakke med kan jeg klart anbefal Paris men er du til sex vil jeg nok prøve en anden pige.

fuck hvor har jeg vær uheld i år kun max dårlige købe sex gider squ ikke mere.

Mvh. den ordblinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...